|
Post by jackal on Nov 5, 2005 0:18:56 GMT 1
Luktar dåliga förlorare lång väg...
Precis som om ni inte hade tippat på åstorp om dem spelat hemma ?? När ni nu gjorde det på bortaplan.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 5, 2005 3:58:29 GMT 1
Luktar dåliga förlorare lång väg... Precis som om ni inte hade tippat på åstorp om dem spelat hemma ?? När ni nu gjorde det på bortaplan. Förmodligen ja, men ändras förutsättningarna i en match på Oddset så får man tillbaka pengarna även där. Man kan ju fråga sig om ni hade röstat på Landskrona även om ni visste att Åstorp hade hemmaplan? Några av er har ju t.o.m. motiverat era tippningar med hemmafavör för Landskrona.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 5, 2005 10:27:03 GMT 1
Luktar dåliga förlorare lång väg... Precis som om ni inte hade tippat på åstorp om dem spelat hemma ?? När ni nu gjorde det på bortaplan. Insåg ju att bl.a jag skulle anses prata i egen sak. Självklart gynnas jag av om matchen tas bort. Men jag menar att man måste ha vissa logiska regler. Nästa gång kanske det är jag o andra som drabbas.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 5, 2005 11:20:48 GMT 1
Åstorp IK - Limhamn Limeb. HC: 2
Rydaholms SK - Landskrona HK: 2
Karlskrona HK - Malmö Kryptonics IK: 1
Sölvesborg IK - Diö GoIF HK: 2
Lund Giants HC - Eagles Hockey IF: 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 5, 2005 12:41:12 GMT 1
Luktar dåliga förlorare lång väg... Precis som om ni inte hade tippat på åstorp om dem spelat hemma ?? När ni nu gjorde det på bortaplan. Rent hypotetiskt, Nej! När jag höll med HTS, så gjorde jag det därför att jag var övertygad om att han skämtade. Jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att protesten skull gå igenom. Nu när den gjorde det så tänker jag inte protestera mot detta också. En gång räcker... ;D Dålig förlorare? Tja, en bra förlorare blir aldrig en vinnare!
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2005 12:59:27 GMT 1
Landskrona HK - Åstorp IK: 1 Limhamn Limeb. HC - Lund Giants HC: 2 Eagles Hockey IF - Sölvesborg IK: 1 du jag tippade etta på match 1 borde jag få rätt, det är tipstecknen som gäller!
|
|
|
Post by jackal on Nov 5, 2005 13:10:06 GMT 1
Luktar dåliga förlorare lång väg... Precis som om ni inte hade tippat på åstorp om dem spelat hemma ?? När ni nu gjorde det på bortaplan. Insåg ju att bl.a jag skulle anses prata i egen sak. Självklart gynnas jag av om matchen tas bort. Men jag menar att man måste ha vissa logiska regler. Nästa gång kanske det är jag o andra som drabbas. Nöjd med den motiveringen...
|
|
|
Post by newman on Nov 5, 2005 13:34:17 GMT 1
vad hände med matchen åstorp-lanskrona Sardaukar. r den med i sammanställningen eller är den bortplockad pga.platsbytet?
|
|
|
Post by jackal on Nov 5, 2005 14:02:35 GMT 1
vad hände med matchen åstorp-lanskrona Sardaukar. r den med i sammanställningen eller är den bortplockad pga.platsbytet? Bortplockad
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 6, 2005 0:11:40 GMT 1
Luktar dåliga förlorare lång väg... Precis som om ni inte hade tippat på åstorp om dem spelat hemma ?? När ni nu gjorde det på bortaplan. Förmodligen ja, men ändras förutsättningarna i en match på Oddset så får man tillbaka pengarna även där. Man kan ju fråga sig om ni hade röstat på Landskrona även om ni visste att Åstorp hade hemmaplan? Några av er har ju t.o.m. motiverat era tippningar med hemmafavör för Landskrona. Ja, en massa mygel här också...snart får vi väl höra om tvättade pengar och skatteverket m.m. Jag ligger i topp iaf och det är ju huvudsaken! ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 6, 2005 7:25:23 GMT 1
Åstorp IK - Limhamn Limeb. HC: 2
Rydaholms SK - Landskrona HK: 2
Karlskrona HK - Malmö Kryptonics IK: 1
Sölvesborg IK - Diö GoIF HK: 2
Lund Giants HC - Eagles Hockey IF: 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 6, 2005 21:30:08 GMT 1
Ställning efter omgång 5
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 6, 2005 21:40:37 GMT 1
Omgång 6 - torsdag 10/11 (OBS! Limhamn - Rydaholm spelas 12/11)
Malmö Kryptonics IK - Sölvesborg IK:
Landskrona HK - Karlskrona HK:
Lund Giants HC - Åstorp IK:
Eagles Hockey IF - Diö GoIF HK:
Limhamn Limeb. HC - Rydaholms SK:
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 6, 2005 22:25:14 GMT 1
Först ut som vanligt, Jean-Jacques! Malmö Kryptonics IK - Sölvesborg IK: 1 Landskrona HK - Karlskrona HK: 2 Lund Giants HC - Åstorp IK: 1 Eagles Hockey IF - Diö GoIF HK: 2 Limhamn Limeb. HC - Rydaholms SK: 1
|
|
|
Post by newman on Nov 6, 2005 22:30:15 GMT 1
Malmö Kryptonics IK - Sölvesborg IK: 1
Landskrona HK - Karlskrona HK: 2
Lund Giants HC - Åstorp IK: 1
Eagles Hockey IF - Diö GoIF HK: 1
Limhamn Limeb. HC - Rydaholms SK: 1
|
|