|
Post by qALLAHAN on Apr 13, 2006 12:03:31 GMT 1
Förnuft?? Ärligt talat....vad har KRIF som inte vi har?? Hade personligen varit mycket avundsjuk on KRIF haft våra nuvarande förutsättningar....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 13, 2006 12:16:17 GMT 1
Kan kanske bli så..men jag tvivlar? Jag ska inte säga att jag vet men ganska säker är jag. Jag vet iallafall att Petter Henning skrivit på och det är ju ingen dålig början. Vidare vet jag att KHK drar i ett par Krifare men jag hoppas de tar sitt förnuft till fånga ;D Petter Henning hade jag gärna sett spela i KHK, vi får väl se då inget är bekräftat ännu från KRIF´s håll (detta är ju sillyseason). Jag vet även (namnet) på en spelare i KRIF som hellre hade valt KHK förra säsongen om man bara hade legat i samma div. vilket man gör nu.
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Apr 13, 2006 12:32:05 GMT 1
Jag ska inte säga att jag vet men ganska säker är jag. Jag vet iallafall att Petter Henning skrivit på och det är ju ingen dålig början. Vidare vet jag att KHK drar i ett par Krifare men jag hoppas de tar sitt förnuft till fånga ;D Petter Henning hade jag gärna sett spela i KHK, vi får väl se då inget är bekräftat ännu från KRIF´s håll (detta är ju sillyseason). Jag vet även (namnet) på en spelare i KRIF som hellre hade valt KHK förra säsongen om man bara hade legat i samma div. vilket man gör nu. Henning behöver du inte tveka över trots att det är silly season!!! Däremot är jag nyfiken på namnet på den som inte ville svärta ner sitt namn i div3
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 13, 2006 13:12:24 GMT 1
Då kommer du att få vara nyfiken. ;D
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Apr 13, 2006 13:23:26 GMT 1
Då kommer du att få vara nyfiken. ;D Lätt att skriva att man känner till någon som... Det betyder ingenting. Jag vet 3 namnkunninga spelare som vill bort från KHK till vilket pris somhelst bla bla bla ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 13, 2006 13:30:48 GMT 1
Till skillnad från dig är min info sann.
|
|
|
Post by newman on Apr 13, 2006 15:28:55 GMT 1
En ny adde....... eller m-man. Kris måste visa att de vill nått iår annars så blir det derby mot sik i trean nästa år!
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 13, 2006 18:03:30 GMT 1
Förnuft?? Ärligt talat....vad har KRIF som inte vi har?? Hade personligen varit mycket avundsjuk on KRIF haft våra nuvarande förutsättningar.... Så sant som det är sagt
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 13, 2006 18:06:11 GMT 1
En ny adde....... eller m-man. Kris måste visa att de vill nått iår annars så blir det derby mot sik i trean nästa år! O nej då, SIK skall ju upp denna säsong. Förstår inte varför man satsar på att gå upp en div. nu när man slipper KHK och dess stökiga supportrar, varför följa efter oss? ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 14, 2006 7:40:09 GMT 1
En ny adde....... eller m-man. Kris måste visa att de vill nått iår annars så blir det derby mot sik i trean nästa år! O nej då, SIK skall ju upp denna säsong. Förstår inte varför man satsar på att gå upp en div. nu när man slipper KHK och dess stökiga supportrar, varför följa efter oss? ;D Den dag SIK avancerar till tvåan så om inte förr så avancerar KHK då till ettan
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 15, 2006 7:43:01 GMT 1
Gäller enligt uppgift från säsong 07/08 Vet inte utfallet av enkäten, kanske får några uppgifter på vad som planeras på Distrikskonferensen, som jag skall till till helgen Har du nåt att informera om ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 16, 2006 15:34:51 GMT 1
"Trelleborg har anmält ett Div 3 lag som komplement till årets Div 2 lag. Tanken är att yngre samt överåriga spelare skall ges en lättare sätt att skaffa sig erfarenhet av seniorhockey."
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 16, 2006 22:32:51 GMT 1
Bara för att KHK lämnar trean så vågar sig nya lag in i leken ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 16, 2006 22:41:16 GMT 1
"Trelleborg har anmält ett Div 3 lag som komplement till årets Div 2 lag. Tanken är att yngre samt överåriga spelare skall ges en lättare sätt att skaffa sig erfarenhet av seniorhockey." Ska vi äntligen slippa Åkesson med det färgade visiret då ? ;D "Tanken är att yngre samt överåriga spelare skall ges en lättare sätt att skaffa sig erfarenhet av seniorhockey" Ja de överåriga som fortfarande inte har någon erfarenhet av seniorhockey är det förstås viktigt att satsa på ... ;D
|
|
|
Post by newman on Apr 16, 2006 22:44:42 GMT 1
Något för Hall eller vad tror du?
|
|