|
Post by Teddybear on Feb 10, 2005 20:24:22 GMT 1
Jag möter hellre karlskrona än jag möter nässjö eller boro Det kommer att bli oerhört kul sen när du får äta upp detta!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 10, 2005 21:54:06 GMT 1
Det kommer att bli oerhört kul sen när du får äta upp detta! OM...man kan bara hoppas på att dem hamnar i samma grupp ;D
|
|
|
Post by HF on Mar 16, 2005 22:15:44 GMT 1
håller inte med er riktigt, tycker serien är sämre i år. Tror säkert Trelleborg hade varit etta eller två i serien detta året också med förra årets lag. Att de var tillbaka tryckta i wämöhallen var ett taktiskt drag. Det är väl helt rätt att dra sig tillbaka och satsa på kontringar mot KHK hemma, laget vet ju om att KHK gärna går upp hejdlöst med allt folk dom har och att stora ytor finns i spelvändningarna. Titta på västervik, näst sist, khk fick stryk med 6-4 och 6-0. Om khk går till kval får vi nog räkna med en knallhård kvalserie. Det är väl bara att inse att förra årets trea var bättre då två lag tog plats i tvåan och i år ingen. Synd bara att jag hade fel på det sista, kvalet blev inte knallhårt direkt
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 12, 2005 7:52:17 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 12, 2005 14:10:36 GMT 1
Där ser man. Det straffade sig hårt att åka ur...eller så hade de inte motivationen i kvalserien eftersom de ändå hade tänkt sticka efter säsongen.
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on May 16, 2005 11:50:28 GMT 1
Jag möter hellre karlskrona än jag möter nässjö eller boro Det kommer att bli oerhört kul sen när du får äta upp detta! Jag käkar fortfarande (va bara tvungen) Skämt o sidå, va tror ni om eran kommande sässe? Som det verkar just nu så känns det som kalmar skall satsa lite iår, så enda chansen att vi får mötas denna säsong är nog i en eventuell tränings match.............
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 16, 2005 13:27:06 GMT 1
Tja... KHK har ju faktiskt fått ett par riktigt bra nyförvärv, så det vore kanske bäst att Kalmar skaffar ett par nyförvärv till (de två ni har fått imponerar ju inte precis) så att ni kan undvika att "nolla" denna säsong igen. Dock så tror jag att tvåan kan komma att bli lite jämnare denna säsong nu när Kristianstad inte är med längre.
|
|
|
Post by Teddybear on May 16, 2005 14:29:05 GMT 1
Det kommer att bli oerhört kul sen när du får äta upp detta! Jag käkar fortfarande (va bara tvungen) Skämt o sidå, va tror ni om eran kommande sässe? Som det verkar just nu så känns det som kalmar skall satsa lite iår, så enda chansen att vi får mötas denna säsong är nog i en eventuell tränings match............. Skulle inte bli förvånad om Kalmar får kvala i år igen, hoppas, hoppas, hoppas! Och då j...ar!
|
|
|
Post by Sardaukar on May 16, 2005 19:40:55 GMT 1
Ja nu jävlar ska det bli andra bullar av ;D Kalmar kanske tar en pinne eller två kommande säsong. Iaf en positiv trend
|
|
|
Post by Teddybear on May 20, 2005 14:08:59 GMT 1
I dagsläget ser KRIFs trupp ganska medioker ut, behövs nog ett par klasspelare om man ska lyckas kvala till ettan nästa år också. ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on May 20, 2005 14:15:46 GMT 1
I dagsläget ser KRIFs trupp ganska medioker ut, behövs nog ett par klasspelare om man ska lyckas kvala till ettan nästa år också. ;D Ja, som det nu ser ut har ju KHK ett bättre lag. Men man måste ju räkna med att KRIF plockar in några kanoner annars får man problem precis som Kniven säger
|
|
|
Post by CastorTroy on Jun 8, 2005 23:35:04 GMT 1
Tja... KHK har ju faktiskt fått ett par riktigt bra nyförvärv, så det vore kanske bäst att Kalmar skaffar ett par nyförvärv till (de två ni har fått imponerar ju inte precis) så att ni kan undvika att "nolla" denna säsong igen. Dock så tror jag att tvåan kan komma att bli lite jämnare denna säsong nu när Kristianstad inte är med längre. Bara det att Kalmar genomgår en riktig försäsongsträning i år räknas nästan som 2-3 klassförvärv
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 9, 2005 8:05:53 GMT 1
Tja... KHK har ju faktiskt fått ett par riktigt bra nyförvärv, så det vore kanske bäst att Kalmar skaffar ett par nyförvärv till (de två ni har fått imponerar ju inte precis) så att ni kan undvika att "nolla" denna säsong igen. Dock så tror jag att tvåan kan komma att bli lite jämnare denna säsong nu när Kristianstad inte är med längre. Där är jag helt ense med castor. Med tanke på hur det såg ut vid denna tidpunkt förra året kan det ju bara bli bättre.... Men därifrån till att prata om kval till ettan är steget mycket långt. Kan ni undvika kval ska ni vara mer än nöjda Bara det att Kalmar genomgår en riktig försäsongsträning i år räknas nästan som 2-3 klassförvärv
|
|
|
Post by CastorTroy on Jun 9, 2005 8:23:42 GMT 1
Där är jag helt ense med castor. Med tanke på hur det såg ut vid denna tidpunkt förra året kan det ju bara bli bättre.... Men därifrån till att prata om kval till ettan är steget mycket långt. Kan ni undvika kval ska ni vara mer än nöjda Bara det att Kalmar genomgår en riktig försäsongsträning i år räknas nästan som 2-3 klassförvärv nja, kval till ettan är nog lite för stor förhoppning. Först gäller det att skapa ett stabilt div 2 gäng.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jun 9, 2005 15:33:51 GMT 1
saknar derbyt mellan khk - krif !!!!!!!
|
|