|
Post by pirre on Sept 1, 2006 17:09:35 GMT 1
Känns konstigt men jag ser inte fram mot hockey alls, hoppas det kommer. För möe golfspelande i sommar!! ;D
|
|
|
Post by HF on Sept 1, 2006 21:22:03 GMT 1
Känns konstigt men jag ser inte fram mot hockey alls, hoppas det kommer. För möe golfspelande i sommar!! ;D nej verkligen inte men truppen känns inte speciellt stark ut och bredden saknas. Men tvåan är ju fortfarande en lingonserie så det kanske inte behövs mer.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 2, 2006 7:21:34 GMT 1
Känns konstigt men jag ser inte fram mot hockey alls, hoppas det kommer. Du borde söka akut hjälp
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 2, 2006 7:46:19 GMT 1
För möe golfspelande i sommar!! ;D nej verkligen inte men truppen känns inte speciellt stark ut och bredden saknas. Men tvåan är ju fortfarande en lingonserie så det kanske inte behövs mer. Var det inte du som betonat att du vill SE nyförvärven innan du uttalar dig ;D
|
|
|
Post by HF on Sept 2, 2006 13:00:11 GMT 1
nej verkligen inte men truppen känns inte speciellt stark ut och bredden saknas. Men tvåan är ju fortfarande en lingonserie så det kanske inte behövs mer. Var det inte du som betonat att du vill SE nyförvärven innan du uttalar dig ;D Jag har sett de som är "bredd"spelare och tar man knappt plats i trean lär man inte tillföra nåt i tvåan.
|
|
|
Post by HF on Sept 2, 2006 13:00:58 GMT 1
Känns konstigt men jag ser inte fram mot hockey alls, hoppas det kommer. Du borde söka akut hjälp JA
|
|
|
Post by CastorTroy on Sept 3, 2006 13:32:33 GMT 1
Inte jag. Men ett stabilt div2-lag tror jag på Tror väl också vi ska klara oss kvar, men vad jag INTE tror på är toppkänning...du är väl i det avseendet en av dom som inte ÖVERDRIVER med tron... Det jag innan skrev var ju en reaktion på att vi lekte hem kvalet...vilket vi INTE gjorde...förutom de två matcherna jag nämnde senast....var det ju ytterligare en mycket tät match i Lund...får tacka fysiken för framgångarna där...att Lund helt enkelt blev för trötta.... Nä...vi hade bara de berömda marginalerna på vår sida... Får hålla med Callahan. Var och kollade på er match mot Glimma i kvalet, visst det må hända inte ha varit er bästa match det året men spelet och spelarna imponerade inte. Det laget och spelet ni hade då kunde ev. ha räckt till en plats strax ovanför nedflyttning i div 2 förra säsongen. Men ni säger ju att laget är bättre i år..men glöm inte att det är fler lag som är bättre än förra året (Kalmar borträknat ) Sen ska man inte stirra sig blind på hur många och bra nyförvärv som de andra lagen har, det viktigaste är ju hur sammspelt laget är.
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 3, 2006 14:28:27 GMT 1
Jo matchen mot Glimma var helt klart kvalseriens sämsta match. Det syntes att de tagit ut segern och avancemanget i förskott.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2006 14:34:21 GMT 1
Var det inte du som betonat att du vill SE nyförvärven innan du uttalar dig ;D Jag har sett de som är "bredd"spelare och tar man knappt plats i trean lär man inte tillföra nåt i tvåan. Visste inte att vi var SÅ överens i denna fråga...det ser inte speciellt fantastiskt ut...men det sa jag ju långt innan OIK-matchen...
|
|
|
Post by CastorTroy on Sept 4, 2006 16:44:09 GMT 1
den 29/10 Kalmar-Karlskrona. Det blir tufft det. Hoppas vi fått ihop ett hyffsat lag så det blir lite match:-)
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 4, 2006 17:25:35 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 20:14:47 GMT 1
den 29/10 Kalmar-Karlskrona. Det blir tufft det. Hoppas vi fått ihop ett hyffsat lag så det blir lite match:-) försök inte, den lätte går vi inte på. Som nykomling är man aldrig favorit....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 4, 2006 22:48:18 GMT 1
Kanske inte hos dig och mig...
|
|