|
Post by fun on Aug 31, 2006 10:56:46 GMT 1
Ser ingen ny klubb mer än på papperet!!! Är väl både samma spelare och ledning? ? inte alls. Helt nytt stuk på KHK
|
|
|
Post by pirre on Aug 31, 2006 11:52:31 GMT 1
Det är ett hån emot NO:19 Visst att Mats inte har spelat sååååå länge i KHk men han är och kommer alltid vara NO:19 oavsett vem man ersätter han med!! Visst kanske Andr´e är bättre men ge han NO:38 då!
|
|
|
Post by HF on Aug 31, 2006 11:54:34 GMT 1
Varför ska man upp med Mats tröja? Han valde att hellre spela i Krif än i KIK när han kom tillbaka till Blekinge.
|
|
|
Post by pirre on Aug 31, 2006 11:55:29 GMT 1
Varför ska man upp med Mats tröja? Han valde att hellre spela i Krif än i KIK när han kom tillbaka till Blekinge. Spelar ingen roll att han hade ett år i kris!! För mig mfl är Masse helig!
|
|
|
Post by HF on Aug 31, 2006 12:00:49 GMT 1
Varför ska man upp med Mats tröja? Han valde att hellre spela i Krif än i KIK när han kom tillbaka till Blekinge. Spelar ingen roll att han hade ett år i kris!! För mig mfl är Masse helig! ETT ÅR......en trotjänare sticker inte från en klubb(KIK)när man är på väg ner. Ska man ha tröjan i taket så är man klubben trogen.
|
|
|
Post by fun on Aug 31, 2006 12:02:26 GMT 1
Varför ska man upp med Mats tröja? Han valde att hellre spela i Krif än i KIK när han kom tillbaka till Blekinge. Spelar ingen roll att han hade ett år i kris!! För mig mfl är Masse helig! Då är det bättre att hiss CLARRES tröja den dag han slutar En lojal spelare som stannat i Karlskrona även när pengarna funnits på annat håll. Dessutom en spelare som ger 100% även när laget ligger under med 3 mål och 2 min återstår
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 31, 2006 12:07:55 GMT 1
Vet inte om det är konstigt att man vill testa att spela på mer än ett ställe...han kom trota allt tillbaka....och jag glömmer aldrig hur han själv sänkte KRIF första gången de möttes efter återkomsten... Mats har många gånger avgjort på egen hand....och denna gång vill jag ÅTER hävda att HAN är anledningen att vi återvänt till tvåan...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 31, 2006 12:09:29 GMT 1
Spelar ingen roll att han hade ett år i kris!! För mig mfl är Masse helig! Då är det bättre att hiss CLARRES tröja den dag han slutar En lojal spelare som stannat i Karlskrona även när pengarna funnits på annat håll. Dessutom en spelare som ger 100% även när laget ligger under med 3 mål och 2 min återstår Håller med !
|
|
|
Post by fun on Aug 31, 2006 12:11:08 GMT 1
Vet inte om det är konstigt att man vill testa att spela på mer än ett ställe...han kom trota allt tillbaka....och jag glömmer aldrig hur han själv sänkte KRIF första gången de möttes efter återkomsten... Mats har många gånger avgjort på egen hand....och denna gång vill jag ÅTER hävda att HAN är anledningen att vi återvänt till tvåan... Hade KRIF betalat mer än KHK hade han haft blå tröja på sig
|
|
|
Post by pirre on Aug 31, 2006 12:11:33 GMT 1
Spelar ingen roll att han hade ett år i kris!! För mig mfl är Masse helig! Då är det bättre att hiss CLARRES tröja den dag han slutar En lojal spelare som stannat i Karlskrona även när pengarna funnits på annat håll. Dessutom en spelare som ger 100% även när laget ligger under med 3 mål och 2 min återstår Även Clarre har haft en sejour i kris! Men visst kommer jag att förespråka att NO:17s tröja kommer att hissas i taket
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 31, 2006 12:13:30 GMT 1
Han var väl mer eller mindre tvungen pga. millitärtjänst.
|
|
|
Post by pirre on Aug 31, 2006 12:19:48 GMT 1
Han var väl mer eller mindre tvungen pga. millitärtjänst. Klandrar inte honom för detta heller! Tycker att både 17 å 19 gjort massor för KIK/KHK genom åren!! Tycker som Call i dett ärende att Masse tog KHK till tvåan!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 31, 2006 12:30:53 GMT 1
Riktigt angående 17 också....det känns helsjukt när man ser någon annan i dessa tröjor...
|
|
|
Post by Les Paul on Aug 31, 2006 17:42:11 GMT 1
Då är det bättre att hiss CLARRES tröja den dag han slutar En lojal spelare som stannat i Karlskrona även när pengarna funnits på annat håll. Dessutom en spelare som ger 100% även när laget ligger under med 3 mål och 2 min återstår Håller med ! Jag också!
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 31, 2006 23:06:36 GMT 1
Spelar ingen roll att han hade ett år i kris!! För mig mfl är Masse helig! Då är det bättre att hiss CLARRES tröja den dag han slutar En lojal spelare som stannat i Karlskrona även när pengarna funnits på annat håll. Dessutom en spelare som ger 100% även när laget ligger under med 3 mål och 2 min återstår Instämmer till 100%! Känns som den tröjan är helig!
|
|