|
Post by HF on Nov 13, 2006 19:07:18 GMT 1
Tyckte mig känna igen ipadressen som fanns med lennox inlägg och kom fram till att det var samma som Bengtake som gjort ett inlägg här...när sedan Lennox var inloggad med ett annat ip på kvällen så stämde det överrens med Newmans som han har använt på kvällen...och det Newman använder på dagen är samma som Bengtakes och Lennox dags ip....Ops ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2006 19:20:44 GMT 1
Det var nån här som antydde att jag skrivit med bengtake som sign. Undrar vem det var .... Skönt att bli rentvådd i alla fall
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 13, 2006 19:25:09 GMT 1
Tyckte mig känna igen ipadressen som fanns med lennox inlägg och kom fram till att det var samma som Bengtake som gjort ett inlägg här...när sedan Lennox var inloggad med ett annat ip på kvällen så stämde det överrens med Newmans som han har använt på kvällen...och det Newman använder på dagen är samma som Bengtakes och Lennox dags ip....Ops ;D Där ser man...........
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 13, 2006 19:40:43 GMT 1
Tyckte mig känna igen ipadressen som fanns med lennox inlägg och kom fram till att det var samma som Bengtake som gjort ett inlägg här...när sedan Lennox var inloggad med ett annat ip på kvällen så stämde det överrens med Newmans som han har använt på kvällen...och det Newman använder på dagen är samma som Bengtakes och Lennox dags ip....Ops ;D intressant att den som häcklade MIG för att använda hts/fun med samma åsikter alltså själv använder tre olika lennox - som sågar KHK bengtake - som som hyllar KHK newman - mitt emellan tre (tre) personligheter i en o samma är nog något nytt. Två har man ju hört talas om ...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 13, 2006 20:31:52 GMT 1
Blir nästan lite pinsamt när man tänker på hur newman klagade på hts olika änvändarnamn.
|
|
|
Post by HF on Nov 13, 2006 20:35:49 GMT 1
Blir nästan lite pinsamt när man tänker på hur newman klagade på hts olika änvändarnamn. Visst blir det! Sen att hålla på att såga khk och låtsas vara nån annan bara för att röra upp känslorna och skapa kaos....hahahahhahhahahhahaha
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 14, 2006 0:22:22 GMT 1
Blir nästan lite pinsamt när man tänker på hur newman klagade på hts olika änvändarnamn. Visst blir det! Sen att hålla på att såga khk och låtsas vara nån annan bara för att röra upp känslorna och skapa kaos....hahahahhahhahahhahaha Haha, vilken pajas! Pinsamt är bara förnamnet. ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 16, 2006 12:29:38 GMT 1
Såg att Newman och Lennox dragit sig tillbaka.
|
|
|
Post by pirre on Nov 16, 2006 12:49:13 GMT 1
Såg att Newman och Lennox dragit sig tillbaka. Ja tyvärr! men newman finns ju i ett annat forum inte så långt borta!!
|
|
|
Post by Loppan on Nov 16, 2006 19:54:12 GMT 1
Såg att Newman och Lennox dragit sig tillbaka. Ja tyvärr! men newman finns ju i ett annat forum inte så långt borta!! Jag saknar Newman..KOM TILLBAKA.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 21:40:03 GMT 1
Ja tyvärr! men newman finns ju i ett annat forum inte så långt borta!! Jag saknar Newman..KOM TILLBAKA. Jag saknar JJB mycket, callahan lite men absolut INTE newman/bengtake/lennox
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 17, 2006 17:08:54 GMT 1
Såg att Newman och Lennox dragit sig tillbaka. Kommer inte att sakna dessa bägge clowner. ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 17, 2006 23:54:12 GMT 1
Blir nästan lite pinsamt när man tänker på hur newman klagade på hts olika änvändarnamn. Ja herregud...
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 17, 2006 23:54:53 GMT 1
Jag saknar Newman..KOM TILLBAKA. Jag saknar JJB mycket, callahan lite men absolut INTE newman/bengtake/lennox Ja den gamle gode JJB saknas faktiskt
|
|
|
Post by HF on Nov 18, 2006 18:49:14 GMT 1
Jag saknar JJB mycket, callahan lite men absolut INTE newman/bengtake/lennox Ja den gamle gode JJB saknas faktiskt Verkligen, den mannen är underhållning!
|
|