|
Post by burt on May 19, 2007 18:23:20 GMT 1
Suck....snacka om gnäll...man kan för jävulen inte kommentera någonting här längre....charlie skriver en roman till varenda jävel som har en anmärkning....och inte lovprisar allt i klubben... Kan lika gärna prata med kompisarna utanför forumet...där vi för en nyanserad, KRITISK dialog... Charlie kan ju fortsätta terra andra...kanske kan han köra bort fler...det finns ju ett antal som inte tycker till 100% som han... Bra sagt från en klok man.
|
|
|
Post by charlie on May 20, 2007 6:38:34 GMT 1
Suck....snacka om gnäll...man kan för jävulen inte kommentera någonting här längre....charlie skriver en roman till varenda jävel som har en anmärkning....och inte lovprisar allt i klubben... Kan lika gärna prata med kompisarna utanför forumet...där vi för en nyanserad, KRITISK dialog... Charlie kan ju fortsätta terra andra...kanske kan han köra bort fler...det finns ju ett antal som inte tycker till 100% som han... Du får uttrycka vad du vill och komma med kritik - men du ska stå oemotsagd? Argumenterar man emot dig är det att "terra"? Jag visste inte att jag skulle bli "godkänd" av dig. Tål du inte att dina åsikter blir bemötta så har du rätt, då kanske du bara ska snacka med dina kompisar.
|
|
|
Post by charlie on May 20, 2007 6:41:50 GMT 1
Samtidigt C. Förlåt för inlägget om det där med tur. Jag skulle lagt till en smiley men slant väl. Det var verkligen inget gnäll från din sida. Jag skulle bara göra mig rolig... och misslyckades.
|
|
|
Post by HF on May 20, 2007 7:25:07 GMT 1
Samtidigt C. Förlåt för inlägget om det där med tur. Jag skulle lagt till en smiley men slant väl. Det var verkligen inget gnäll från din sida. Jag skulle bara göra mig rolig... och misslyckades. komik är svårt säger dom...
|
|
|
Post by malte on May 20, 2007 21:47:01 GMT 1
Sluta bete er som kärringar. Allt är odugligt
|
|
|
Post by sektiong on May 21, 2007 8:11:00 GMT 1
Nu är försäljningen igång. Undrar om det är rusning på kansliet nu?
|
|
|
Post by anticonnie on May 21, 2007 8:19:06 GMT 1
Nu är försäljningen igång. Undrar om det är rusning på kansliet nu? Ja det var det! Nu är tom grabbarna garanterade plats i arenan!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 21, 2007 8:41:57 GMT 1
Rasist och nazist har jag redan blivit kallad av Hts då jag inte tyckte om ett av våra nyförvärv för ett par år sedan.... Mycket har nog slunkit ut i stridens hetta, som jag ångrar i efterhand och gärna ber om ursäkt för (blev själv kallad Hitler) Men detta påstående får du ta tillbaka !!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 21, 2007 8:50:20 GMT 1
Ja nu finns allt svart på vitt på hemsidan! Helt ok priser enligt mig. Här finns alternativ om nån tycker det är för dyrt på sittplats. Detta kanske lockar fler till ståplats vilket kommer ge mer tryck i hallen!! 300 för ett säsongskort ungdom, 21:-/match! Bra med en undre åldersgräns också! och vad kostar det på sittplats för en 12-åring ? (13-17år, 500:- ) Kan man boka en säsongsplats gratis ? Eftersom det står att de går in gratis på ståplats men inget om sittplats så käönns det som att de är förvisade till ståplats
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 21, 2007 9:11:29 GMT 1
Ja nu finns allt svart på vitt på hemsidan! Helt ok priser enligt mig. Här finns alternativ om nån tycker det är för dyrt på sittplats. Detta kanske lockar fler till ståplats vilket kommer ge mer tryck i hallen!! 300 för ett säsongskort ungdom, 21:-/match! Bra med en undre åldersgräns också! och vad kostar det på sittplats för en 12-åring ? (13-17år, 500:- ) Kan man boka en säsongsplats gratis ? Eftersom det står att de går in gratis på ståplats men inget om sittplats så käönns det som att de är förvisade till ståplats Ja det är fritt för de upp till 12 på ståplats eller om de är riktigt små så får de sitta i förälders knä på sittplats. Alternativet är att köpa ett säsongskort till de om man vet att man ska se många matcher!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 21, 2007 10:17:46 GMT 1
och vad kostar det på sittplats för en 12-åring ? (13-17år, 500:- ) Kan man boka en säsongsplats gratis ? Eftersom det står att de går in gratis på ståplats men inget om sittplats så käönns det som att de är förvisade till ståplats Ja det är fritt för de upp till 12 på ståplats eller om de är riktigt små så får de sitta i förälders knä på sittplats. Alternativet är att köpa ett säsongskort till de om man vet att man ska se många matcher! Jovist. Men .... Men vad kostar det för en tolvåring med säsongskort på sittplats ? Vad kostar det för en 12-åring att köpa en sittplats på en enskild match ?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 21, 2007 11:15:32 GMT 1
Ja det är fritt för de upp till 12 på ståplats eller om de är riktigt små så får de sitta i förälders knä på sittplats. Alternativet är att köpa ett säsongskort till de om man vet att man ska se många matcher! Jovist. Men .... Men vad kostar det för en tolvåring med säsongskort på sittplats ? Vad kostar det för en 12-åring att köpa en sittplats på en enskild match ? Om en 12 åring vill ha sittplatsbiljett så är väl priset samma som för ungdom 13-17!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 21, 2007 12:08:33 GMT 1
Jovist. Men .... Men vad kostar det för en tolvåring med säsongskort på sittplats ? Vad kostar det för en 12-åring att köpa en sittplats på en enskild match ? Om en 12 åring vill ha sittplatsbiljett så är väl priset samma som för ungdom 13-17! OK. Undrar varför det står 13-17 år då ...
|
|
|
Post by anticonnie on May 21, 2007 12:13:18 GMT 1
Räknas pensionär från 65 år? Vad gäller då för de som gått hem i förtid?? Lägg ner nu va!!!!
|
|
|
Post by Jason on May 21, 2007 12:15:06 GMT 1
Vilka tider har kansliet öppet? Är det 7-16? Någon som vet?
|
|