|
Post by climber on Oct 30, 2006 23:22:25 GMT 1
Har mailat en personlig inbjudan till Herr Wikegård att bevittna matchen mellan KHK-KRIF den 10/11! Det var du nog inte ensam om att göra *ler* ;D ;D ;D Härligt av dig Pirre :=)
|
|
|
Post by Professorn on Oct 31, 2006 0:44:37 GMT 1
OKEJ folket! Nu ska vi fylla hallen på onsdag (ta med dig din gamla morfar, farfar osv grannen kollegan så är hallen fylld)! Hoppas att grabbarna tar det på rätt sätt!!! Tack Wikegård för bra gratisreklam!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 31, 2006 9:04:51 GMT 1
Jag bara älskar Wikegård "Karlskrona" 2100 i "derbyt" mot Vimmerby. Det visar att hockeyn lever Wikegård har satt KHK på hockeykartan ;D Japp det var en bra och GRATIS TV-reklam med 800000 hockeydårar som hörde ...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 31, 2006 9:05:42 GMT 1
OKEJ folket! Nu ska vi fylla hallen på onsdag (ta med dig din gamla morfar, farfar osv grannen kollegan så är hallen fylld)! Hoppas att grabbarna tar det på rätt sätt!!! Tack Wikegård för bra gratisreklam! Hmm tlte jobbigt bra. Tänkte vänta till playoff 1 med att gräva upp farfar ...
|
|
|
Post by pirre on Oct 31, 2006 12:25:17 GMT 1
Har mailat en personlig inbjudan till Herr Wikegård att bevittna matchen mellan KHK-KRIF den 10/11! Hmm har fått svar från Wikegård!! Men vad han svarade låter jag bli att förtälja så länge
|
|
|
Post by pirre on Oct 31, 2006 12:36:25 GMT 1
Har mailat en personlig inbjudan till Herr Wikegård att bevittna matchen mellan KHK-KRIF den 10/11! Hmm har fått svar från Wikegård!! Men vad han svarade låter jag bli att förtälja så länge Kan ju tillägga att jag kommer inte kunna sitta på min plats vid denna match!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 31, 2006 13:02:16 GMT 1
Hmm har fått svar från Wikegård!! Men vad han svarade låter jag bli att förtälja så länge Kan ju tillägga att jag kommer inte kunna sitta på min plats vid denna match! Brukar du sitta ? Kan bara dra slutsatsen att Wikegård sitter där. Men jag får väl maila och fråga om han kommer .....
|
|
|
Post by pirre on Oct 31, 2006 13:11:01 GMT 1
Kan ju tillägga att jag kommer inte kunna sitta på min plats vid denna match! Brukar du sitta ? Kan bara dra slutsatsen att Wikegård sitter där. Men jag får väl maila och fråga om han kommer ..... Sa inte att jag brukar sitta! Jag skrev att jag inte kommer KUNNA sitta!
|
|
|
Post by pirre on Oct 31, 2006 13:13:22 GMT 1
Kan ju tillägga att jag kommer inte kunna sitta på min plats vid denna match! Brukar du sitta ? Kan bara dra slutsatsen att Wikegård sitter där. Men jag får väl maila och fråga om han kommer ..... Tycker du ska bara hålla i detta ärende och låta andra sköta saker och ting som du brukar göra! Så sitt du på din sittplats och fortsätt och gömma dig bakom ditt tangentbord och låt oss i blackbugs jobba ifred!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 31, 2006 13:17:32 GMT 1
Brukar du sitta ? Kan bara dra slutsatsen att Wikegård sitter där. Men jag får väl maila och fråga om han kommer ..... Tycker du ska bara hålla i detta ärende och låta andra sköta saker och ting som du brukar göra! Så sitt du på din sittplats och fortsätt och gömma dig bakom ditt tangentbord och låt oss i blackbugs jobba ifred! Du verkar ha samma sorgeliga attityd som vissa i wildcats
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 31, 2006 15:01:42 GMT 1
saxat från VGIK's hockeyblogg
-----------------------------------------
Alla som såg på hockeykväll igår kunde väl knappast undvika att södertvåan och KHK fick uppmärksamhet för sin publiksiffra i "derbymatchen" mot Vimmerby. Den gode Wikegård listade KHK som etta på "heta listan". Kul och välförtjänt uppmärksamhet för Karlskrona. Hoppas innerligt för alla inblandades skull att intresset håller i sig även den dagen man torskar 5 raka hemmamatcher eller den dagen man åker ur en serie.
Det verkar vara samma problem för alla lag som får ett snabbt nyvaknat intresse för hockey i stan. Det är många som vill suga åt sig av berömmet och vara en del av lagets framgångar så länge det går bra. Halmstad orkade inte distansen ut. Växjö verkar dock ha bra koll på grejerna ännu så länge och snittar faktiskt 2500 på hemmamatcherna, vilket får ses som bra för ett lag som inte funnits i mer än 10 år. Håller man resultaten på den fantastiska nivå som man gör för tillfället stannar publiken, men Lakers har ännu inte upplevt några större sportsliga motgångar. Dessutom i en hall som inte är värd namnet.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 31, 2006 17:03:22 GMT 1
Nu har KHK lagt upp Wikegårds lista på Hemsidan ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Oct 31, 2006 17:38:09 GMT 1
saxat från VGIK's hockeyblogg ----------------------------------------- Alla som såg på hockeykväll igår kunde väl knappast undvika att södertvåan och KHK fick uppmärksamhet för sin publiksiffra i "derbymatchen" mot Vimmerby. Den gode Wikegård listade KHK som etta på "heta listan". Kul och välförtjänt uppmärksamhet för Karlskrona. Hoppas innerligt för alla inblandades skull att intresset håller i sig även den dagen man torskar 5 raka hemmamatcher eller den dagen man åker ur en serie. Det verkar vara samma problem för alla lag som får ett snabbt nyvaknat intresse för hockey i stan. Det är många som vill suga åt sig av berömmet och vara en del av lagets framgångar så länge det går bra. Halmstad orkade inte distansen ut. Växjö verkar dock ha bra koll på grejerna ännu så länge och snittar faktiskt 2500 på hemmamatcherna, vilket får ses som bra för ett lag som inte funnits i mer än 10 år. Håller man resultaten på den fantastiska nivå som man gör för tillfället stannar publiken, men Lakers har ännu inte upplevt några större sportsliga motgångar. Dessutom i en hall som inte är värd namnet. Det har han ju helt rätt i.
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Nov 1, 2006 2:43:35 GMT 1
" Den gode Wikegård listade KHK som etta på "heta listan". Kul och välförtjänt uppmärksamhet för Karlskrona. Hoppas innerligt för alla inblandades skull att intresset håller i sig även den dagen man torskar 5 raka hemmamatcher eller den dagen man åker ur en serie." Källa: blogg.expressen.se/vgik-hockey/Det Värnamo Coachen inte känner till är att Karlskrona är en gammal hockey stad. Här har många kända hockey profiler visat upp sig under årens lopp i hemma dressen. Det har så klart varit blandade framgångar för stadens hockey stolthet, men det är sällan det varit under 600 till 700 på läktaren. Trotts att de harvat i lägsta divisionerna och i en gammal kall och utsliten hall under alldeles för många år. Dessa publiksiffror är ändå en önskedröm för många andra klubbar i betydligt högre hockey sammanhang i stora delar av Sverige. Så det fodras nog mera än fem raka för att intresset för hockeyn i staden skall svalna. Nu har vi både intresse och ett bra hockeylag, inte undra på att Karlskrona hamnar etta på Wikegårds lista. Vilket aldrig Värnamo kommer att göra.
|
|
|
Post by HF on Nov 1, 2006 9:00:16 GMT 1
" Den gode Wikegård listade KHK som etta på "heta listan". Kul och välförtjänt uppmärksamhet för Karlskrona. Hoppas innerligt för alla inblandades skull att intresset håller i sig även den dagen man torskar 5 raka hemmamatcher eller den dagen man åker ur en serie." Källa: blogg.expressen.se/vgik-hockey/Det Värnamo Coachen inte känner till är att Karlskrona är en gammal hockey stad. Här har många kända hockey profiler visat upp sig under årens lopp i hemma dressen. Det har så klart varit blandade framgångar för stadens hockey stolthet, men det är sällan det varit under 600 till 700 på läktaren. Trotts att de harvat i lägsta divisionerna och i en gammal kall och utsliten hall under alldeles för många år. Dessa publiksiffror är ändå en önskedröm för många andra klubbar i betydligt högre hockey sammanhang i stora delar av Sverige. Så det fodras nog mera än fem raka för att intresset för hockeyn i staden skall svalna. Nu har vi både intresse och ett bra hockeylag, inte undra på att Karlskrona hamnar etta på Wikegårds lista. Vilket aldrig Värnamo kommer att göra. Har varit på en massa matcher där det varit kring 2-300 hundra. Från 92/93 till 95/96 var det väldigt tomt i hallen och de första tre åren med KHK var det sällan över 300. De sista 15 åren har det bara varit enstaka säsongen med anständig publiksiffra.
|
|