|
Post by hockeyfrilla on Oct 4, 2006 14:35:29 GMT 1
Lägger min på Jönsson, en kille som kan hålla puck, en god tekare, hittar fina målgivande pass
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 4, 2006 14:52:18 GMT 1
Lägger min på Jönsson, en kille som kan hålla puck, en god tekare, hittar fina målgivande pass Svårt att säga emot. Jag la ju min röst på Jönsson tidigt. Dock tycker jag Macke är den som imponerat mest (hittills). MEN jag tror alla 6 kan visa sig vara bra förvärv. Sandberg har man ju inte sett mycket av än pga skada. Han behöver kanske ett par matcher för att vara på tårna. Lagom till premiären förhoppningsvis
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 17, 2006 17:15:59 GMT 1
Lägger min på Jönsson, en kille som kan hålla puck, en god tekare, hittar fina målgivande pass Jönsson i konkrrens med Macke o Johan
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 17, 2006 17:32:11 GMT 1
Lägger min på Jönsson, en kille som kan hålla puck, en god tekare, hittar fina målgivande pass Jönsson i konkrrens med Macke o Johan Ja, Jönsson kommer att bli oerhört nyttig med sina geniala passningar.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 17, 2006 17:46:28 GMT 1
Jönssons passningar är ibland nästan lite för bra för sina medspelare, har sett att de inte alltid är redo att det skall komma en passning (skulle nog lagt min röst på Jönsson ).
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 18, 2006 14:04:57 GMT 1
Skall man ta hit någon "utlänning" så skall de vara riktigt bra, minst allsvensk klass annars kan man lika väl spara pengarna.
|
|
|
Post by HF on Dec 13, 2006 18:22:58 GMT 1
Min röst hamnar på Jönsson Har nu också röstat och märkligt nog håller jag med HTS...nu är jag ju inte lika duktig som hts så jag behövde några omgångar på mig.
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 2, 2007 19:22:32 GMT 1
Tycker ENDAST Jönsson är ett kanon förvärv.....resten kan bättre. Macke började bra men har sen dalat... Sandberg har mest varit borta/skadad. Häggstöm blandar o ger om vartannat.Alm ser man inte mycket av. Johan är väl ok. Men ingen är bättre en de gamla nyförvärven sen i fjol, Oscar o Norberg.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 2, 2007 21:57:20 GMT 1
Tycker ENDAST Jönsson är ett kanon förvärv.....resten kan bättre. Macke började bra men har sen dalat... Sandberg har mest varit borta/skadad. Häggstöm blandar o ger om vartannat.Alm ser man inte mycket av. Johan är väl ok. Men ingen är bättre en de gamla nyförvärven sen i fjol, Oscar o Norberg. Kan hålla med om en del. Tror flera kan bättre. Däremot håller jag Johan högre och att en definsiv back som Alm inte syns så mycket ser jag som ett högt betyg. Han spelar enkelt och gör få missag
|
|
|
Post by HF on Jan 3, 2007 12:29:35 GMT 1
Tycker ENDAST Jönsson är ett kanon förvärv.....resten kan bättre. Macke började bra men har sen dalat... Sandberg har mest varit borta/skadad. Häggstöm blandar o ger om vartannat.Alm ser man inte mycket av. Johan är väl ok. Men ingen är bättre en de gamla nyförvärven sen i fjol, Oscar o Norberg. Kan hålla med om en del. Tror flera kan bättre. Däremot håller jag Johan högre och att en definsiv back som Alm inte syns så mycket ser jag som ett högt betyg. Han spelar enkelt och gör få missag Tycker alm "springer" bort sig lite för ofta.
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 3, 2007 22:47:21 GMT 1
Kan bara instämma. Uppryckning från Alla andra av de nya! Jönsson håller stilen...
|
|