|
Bloggar
Jul 19, 2008 15:34:17 GMT 1
Post by charlie on Jul 19, 2008 15:34:17 GMT 1
Jag lessnar själv ibland på Mr C:s sätt att I MINA ÖGON sällan kunna se det positiva. Men jag lånar inte MIN ÅSIKT till någon annan för att använda som slagträ mot denne individ. Jag tycker också det är mycket osmort vagnshjul och en del gammalt damm som omger C:s inlägg. Men det är hans åsikter och de borde vara okränkbara.
Tycker bloggaren i fråga går långt över gränsen. Det är inte ett bemötande av en åsikt - det är ren förnedring. En ursäkt skulle vara smickrande.
Stå på dig Mr C - fast jag tycker nästan allt du tycker är åt pepparn!!! :-)
|
|
|
Bloggar
Jul 19, 2008 16:27:03 GMT 1
Post by Basbatten on Jul 19, 2008 16:27:03 GMT 1
En som är riktigt Go(e) i boet ger en annan Calla handen och vips så har vi orkan i ankdammen När det finns så mycket att glädjas åt som t.ex att solen tittar fram då och då och att "Läget i laget" är uppdaterad!! ;D Är det verkligen ingen initierad supporter som vill kommentera Miros senaste gästbloggare? Torde vara ett intressant ämne, eller hur? Själv har jag noll koll förutom att jag tycker det är synd att lovande juniorer lämnar klubben
|
|
|
Bloggar
Jul 19, 2008 17:23:29 GMT 1
Post by oneandonly on Jul 19, 2008 17:23:29 GMT 1
|
|
|
Bloggar
Jul 19, 2008 17:47:02 GMT 1
Post by qALLAHAN on Jul 19, 2008 17:47:02 GMT 1
Nu orkar jag ju inte läsa igenom alla dina inlägg men det senaste "beklagesen" var förmodligen detta? tja...jag kan ju vanligtvis inte öppna truten utan påhopp... Du borde ju förstå att folk lackar på ditt dagliga klagande på allt som rör KHK !. Haha..detta sa jag med lite ironi...varken trodde eller VILLE att detta också skulle tuggas om...suck...
|
|
|
Bloggar
Jul 19, 2008 17:57:35 GMT 1
Post by qALLAHAN on Jul 19, 2008 17:57:35 GMT 1
Jag lessnar själv ibland på Mr C:s sätt att I MINA ÖGON sällan kunna se det positiva. Men jag lånar inte MIN ÅSIKT till någon annan för att använda som slagträ mot denne individ. Jag tycker också det är mycket osmort vagnshjul och en del gammalt damm som omger C:s inlägg. Men det är hans åsikter och de borde vara okränkbara. Tycker bloggaren i fråga går långt över gränsen. Det är inte ett bemötande av en åsikt - det är ren förnedring. En ursäkt skulle vara smickrande. Stå på dig Mr C - fast jag tycker nästan allt du tycker är åt pepparn!!! :-) Charlie...jag VET att du är reko som person...och att du inte hoppar på mig, utan bara mina åsikter... Jag väntar mig inga ursäkter....för det borde delas ut både här och där från vederbörande...och jag skiter i vilket... Han pratar ju skit om alla lag, spelare och supportrar också...som inte är KHK...
|
|
|
Bloggar
Jul 19, 2008 22:26:35 GMT 1
Post by chilipulver on Jul 19, 2008 22:26:35 GMT 1
Jag läste alltid Goes blogg förut. Tyckte den var intressant och bra skriven! Framförallt uppdaterad ofta!
I samband med kvalet så började han ängna mer och mer tid till att smutskasta Mörrum som lag och hela klubben som sådan. Då började det bli ointressant.
Därefter har det spårat ur totalt. Vet inte om det är storhetsvansinne efter att KHK gick till ettan och ekonomin är så stark??
Nu är det mest pajkastning i största allmänhet. KHK är bäst och de flesta andra lag och dess supportrar är inte värda ett skit!!
Nu slutade det med att han kastar skit på egna KHK supportrar!
I och med detta är det SLUTLÄST för min del på den bloggen iallafall!
|
|
|
Post by mikkel on Jul 20, 2008 8:17:27 GMT 1
Jag läste alltid Goes blogg förut. Tyckte den var intressant och bra skriven! Framförallt uppdaterad ofta! I samband med kvalet så började han ängna mer och mer tid till att smutskasta Mörrum som lag och hela klubben som sådan. Då började det bli ointressant. Därefter har det spårat ur totalt. Vet inte om det är storhetsvansinne efter att KHK gick till ettan och ekonomin är så stark?? Nu är det mest pajkastning i största allmänhet. KHK är bäst och de flesta andra lag och dess supportrar är inte värda ett skit!! Nu slutade det med att han kastar skit på egna KHK supportrar! I och med detta är det SLUTLÄST för min del på den bloggen iallafall! Var står det i hans blogg att KHK är bäst? Var står det att supportrar från andra lag inte är värda ett skit? Var smutskastar han Mörrum mer än nån annan på detta forum? Var kastar han skit på KHK supportrar? KHK supporter vet jag, men vilka mer? Sen tycker jag inte det är skit för det är sanning. Storhetsvansinne? Var det inte Chilipulver som ville ha hit en elitspelare eller toppallsvensk istället för Ottinger? KHK är nykomlingar i div 1 för guds skull. Snacka om storhetsvansinne. Sen vill jag bara påpeka all den j-la smutskastning mot KHK och dess supportrar från andra forum. Tex. nu med Camp KHK. Vilken avundsjuka det finns bara för att det går bra just nu här. Skriver "just nu" för det kan vända snabbt. Dom tål inte att supportrarna var och träffades på en träning. Dom tål inte att över 2000 biljetter är sålda. Dom tål inte nånting som skrivs om KHK. Tex. Miros blogg eller Wikegårds lista. Snacka om pajkastning!!! Vänta bara tills det börjar gå lite sämre. När första förlusten kommer kan ni få se vad pajkastning är för nåt. Jag läser vidare iaf, för din blogg är superbra Goe.
|
|
|
Bloggar
Jul 20, 2008 12:14:57 GMT 1
Post by chilipulver on Jul 20, 2008 12:14:57 GMT 1
Lill-Mikkel
Läs mellan raderna! Det kallas budskap!! Sånt står inte alltid ordagrant!
|
|
|
Bloggar
Jul 20, 2008 13:28:10 GMT 1
Post by mikkel on Jul 20, 2008 13:28:10 GMT 1
Lill-Mikkel Läs mellan raderna! Det kallas budskap!! Sånt står inte alltid ordagrant! Lill-Mikkel?? Är det mej du svarar så är mitt alias mikkel. Och du måste faktiskt förklara för mej vem du menar har ett budskap om man läser mellan raderna. Du eller Goe?
|
|
|
Bloggar
Jul 20, 2008 15:07:19 GMT 1
Post by oneandonly on Jul 20, 2008 15:07:19 GMT 1
|
|
|
Bloggar
Jul 20, 2008 17:29:38 GMT 1
Post by qALLAHAN on Jul 20, 2008 17:29:38 GMT 1
Lill-Mikkel Läs mellan raderna! Det kallas budskap!! Sånt står inte alltid ordagrant! Ja, nog får man vara blind för att inte märka attityden...
|
|
|
Bloggar
Jul 20, 2008 18:26:08 GMT 1
Post by mikkel on Jul 20, 2008 18:26:08 GMT 1
Lill-Mikkel Läs mellan raderna! Det kallas budskap!! Sånt står inte alltid ordagrant! Ja, nog får man vara blind för att inte märka attityden... Kan anta att du menar mej callahan? Jag tar detta som ett påhopp på mej. Jag är inte blind. Förstår inte vad han menar bara. Kan inte hjälpa det. Men de e klart, eftersom det är du C får du komma med såna påhopp. Hade det varit nån annan hade det varit värre. Och så tar jag väldigt illa vid mej när man kallas Lill-Mikkel och har ff inte fått nån ursäkt för det. Men jag väntar.
|
|
|
Bloggar
Jul 20, 2008 19:23:50 GMT 1
Post by chilipulver on Jul 20, 2008 19:23:50 GMT 1
Ja, nog får man vara blind för att inte märka attityden... Kan anta att du menar mej callahan? Jag tar detta som ett påhopp på mej. Jag är inte blind. Förstår inte vad han menar bara. Kan inte hjälpa det. Men de e klart, eftersom det är du C får du komma med såna påhopp. Hade det varit nån annan hade det varit värre. Och så tar jag väldigt illa vid mej när man kallas Lill-Mikkel och har ff inte fått nån ursäkt för det. Men jag väntar. Jag kan be om ursäkt! URSÄKTA!!!
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Bloggar
Jul 20, 2008 19:44:52 GMT 1
Post by otto62 on Jul 20, 2008 19:44:52 GMT 1
Lill-Mikkel Läs mellan raderna! Det kallas budskap!! Sånt står inte alltid ordagrant! Ja, nog får man vara blind för att inte märka attityden... Trodde inte du läste Goe:s blogg
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 21, 2008 0:09:53 GMT 1
Ja, nog får man vara blind för att inte märka attityden... Kan anta att du menar mej callahan? Jag tar detta som ett påhopp på mej. Jag är inte blind. Förstår inte vad han menar bara. Kan inte hjälpa det. Men de e klart, eftersom det är du C får du komma med såna påhopp. Hade det varit nån annan hade det varit värre. Och så tar jag väldigt illa vid mej när man kallas Lill-Mikkel och har ff inte fått nån ursäkt för det. Men jag väntar. Ta inte SÅ illa upp! Ursäkta i så fall....
|
|