|
Post by oneandonly on Aug 30, 2008 0:11:40 GMT 1
|
|
|
Bloggar
Aug 30, 2008 11:40:52 GMT 1
Post by mikkel on Aug 30, 2008 11:40:52 GMT 1
Har ägnat en stund åt att läsa lite bloggar som OAO hade som länkar. De e ju rätt sanslöst vilket problem de e för en del bloggare att KHK har mycke publik och överhuvud taget stort intresse. Och varför dessa påhopp på Goe? Okej han skriver lite negativt om Mörrum. Men tänk alla som skriver negativt om KHK. Ska alla börja blogga om de då, så hade bloggarna blivit överbelastade. Som sagt SANSLÖST. Div1 F bloggens läste jag från första inlägget och tyckte den var jättebra. Slutar med att jämföra KHK med Giants och biljettförsäljning? !!!!!! De e många som tycker att vi är helt korkade som köper så många säsongskort. Är vi det? Ska vi sluta gå på KHK:s matcher? Förresten, jätteskoj för Giants att dom har det intresset där. Eller?? Nä förresten. Jag blir skitsur på dom.
|
|
|
Bloggar
Aug 31, 2008 19:07:46 GMT 1
Post by tuface on Aug 31, 2008 19:07:46 GMT 1
Har ägnat en stund åt att läsa lite bloggar som OAO hade som länkar. De e ju rätt sanslöst vilket problem de e för en del bloggare att KHK har mycke publik och överhuvud taget stort intresse. Och varför dessa påhopp på Goe? Okej han skriver lite negativt om Mörrum. Men tänk alla som skriver negativt om KHK. Ska alla börja blogga om de då, så hade bloggarna blivit överbelastade. Som sagt SANSLÖST. Div1 F bloggens läste jag från första inlägget och tyckte den var jättebra. Slutar med att jämföra KHK med Giants och biljettförsäljning? !!!!!! De e många som tycker att vi är helt korkade som köper så många säsongskort. Är vi det? Ska vi sluta gå på KHK:s matcher? Förresten, jätteskoj för Giants att dom har det intresset där. Eller?? Nä förresten. Jag blir skitsur på dom. Folk som tar Goe i försvar brukar ju säga att han provocerar med glimten i ögat osv , och nu glimtar DIV1F bloggen till lite om publik siffror då är det inte roligt.... dubbelmoral ?
|
|
|
Bloggar
Aug 31, 2008 19:52:54 GMT 1
Post by mikkel on Aug 31, 2008 19:52:54 GMT 1
Har ägnat en stund åt att läsa lite bloggar som OAO hade som länkar. De e ju rätt sanslöst vilket problem de e för en del bloggare att KHK har mycke publik och överhuvud taget stort intresse. Och varför dessa påhopp på Goe? Okej han skriver lite negativt om Mörrum. Men tänk alla som skriver negativt om KHK. Ska alla börja blogga om de då, så hade bloggarna blivit överbelastade. Som sagt SANSLÖST. Div1 F bloggens läste jag från första inlägget och tyckte den var jättebra. Slutar med att jämföra KHK med Giants och biljettförsäljning? !!!!!! De e många som tycker att vi är helt korkade som köper så många säsongskort. Är vi det? Ska vi sluta gå på KHK:s matcher? Förresten, jätteskoj för Giants att dom har det intresset där. Eller?? Nä förresten. Jag blir skitsur på dom. Folk som tar Goe i försvar brukar ju säga att han provocerar med glimten i ögat osv , och nu glimtar DIV1F bloggen till lite om publik siffror då är det inte roligt.... dubbelmoral ? Jo då. Det kan visst va roligt. Missade du mitt tecken efter inlägget? Nu höll jag på att glömma.....
|
|
|
Bloggar
Sept 1, 2008 19:53:28 GMT 1
Post by tuface on Sept 1, 2008 19:53:28 GMT 1
Folk som tar Goe i försvar brukar ju säga att han provocerar med glimten i ögat osv , och nu glimtar DIV1F bloggen till lite om publik siffror då är det inte roligt.... dubbelmoral ? Jo då. Det kan visst va roligt. Missade du mitt tecken efter inlägget? Nu höll jag på att glömma..... Ja det måste jag ha gjort ser bara en smiley som himlar med ögonen , visste inte att det betydde att hela inlägget var ett skämt men OK då. Bara för att klargöra: Ingen skriver negativt om KHK , Goe blir inte påhoppad , ingen har problem med att KHK har höga publiksiffror och du gillar DIV1F bloggen ? Är det så du menar eller ?
|
|
|
Bloggar
Sept 1, 2008 20:13:56 GMT 1
Post by mikkel on Sept 1, 2008 20:13:56 GMT 1
Jo då. Det kan visst va roligt. Missade du mitt tecken efter inlägget? Nu höll jag på att glömma..... Ja det måste jag ha gjort ser bara en smiley som himlar med ögonen , visste inte att det betydde att hela inlägget var ett skämt men OK då. Bara för att klargöra: Ingen skriver negativt om KHK , Goe blir inte påhoppad , ingen har problem med att KHK har höga publiksiffror och du gillar DIV1F bloggen ? Är det så du menar eller ? Nä det menar jag faktiskt inte. Vad jag menar e att man kan skriva vad skit som helst. Sätter man bara en smiley bakom klarar man sej ändå. Vi hade en, inga namn men grönvit var han, som alltid alltid efter varje idiotiska inlägg satte =) bakom. Jag menar vartenda ord jag skrev utom om div1F bloggen. Jag sätter nån smiley bakom när ja verkligen menar det. Eller tycker du jag ska börja skriva nedvärderande inlägg och sen inte våga stå för det och sätta efter varje gång? Och alla dessa "duktiga" bloggare som undrar varför dom inte kan skriva om sina åsikter utan att bli påhoppade. Egentligen tycker jag man ska kunna det, men....... Varför kan inte Goe och OAO göra det. Dom bloggarna jag pratar om har ju sin blogg enbart för att klanka ner på dessa. Tycker div1F bloggen ÄR bra, så den smileyn missade jag för övrigt. Ber om ursäkt div1F bloggare (om du läser här).
|
|
|
Bloggar
Sept 2, 2008 12:59:31 GMT 1
Post by #72 Foppa on Sept 2, 2008 12:59:31 GMT 1
Måste bara få klippa in ett citat från TAIF-bloggen "1923 bloggspace" 1923.bloggspace.se/672193/Jag-trampa-pa-en-lax/Finns det bara 8 TAIF supporters?? ;D Är de andra bara medgångssupporters då eller? Och vad klagar de på oss om biljetterna då för? det lär ju finnas plats kvar även om vi skulle bli 2000 KHK:are där.... Bara en fundering.... ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 3, 2008 8:52:57 GMT 1
Har 67:an o Ladden fått skrivkramp alt bloggförbud? Ovanligt lååång tystnad!
|
|
|
Bloggar
Sept 3, 2008 15:14:07 GMT 1
Post by Les Paul on Sept 3, 2008 15:14:07 GMT 1
Måste bara få klippa in ett citat från TAIF-bloggen "1923 bloggspace" 1923.bloggspace.se/672193/Jag-trampa-pa-en-lax/Finns det bara 8 TAIF supporters?? ;D Är de andra bara medgångssupporters då eller? Och vad klagar de på oss om biljetterna då för? det lär ju finnas plats kvar även om vi skulle bli 2000 KHK:are där.... Bara en fundering.... ;D Medgångssupporter?
|
|
|
Bloggar
Sept 3, 2008 15:16:54 GMT 1
Post by tuface on Sept 3, 2008 15:16:54 GMT 1
Måste bara få klippa in ett citat från TAIF-bloggen "1923 bloggspace" 1923.bloggspace.se/672193/Jag-trampa-pa-en-lax/Finns det bara 8 TAIF supporters?? ;D Är de andra bara medgångssupporters då eller? Och vad klagar de på oss om biljetterna då för? det lär ju finnas plats kvar även om vi skulle bli 2000 KHK:are där.... Bara en fundering.... ;D Vem gnäller på ER om biljetter ??
|
|
|
Bloggar
Sept 3, 2008 15:39:55 GMT 1
Post by martin9 on Sept 3, 2008 15:39:55 GMT 1
När man slår på ordet enögd i något uppslagsverk så får man upp Mikkel. Hur kan du försvara en sån klåpare som Goe?? Men FÅR skriva lite elaka saker om motståndarlagen, men att hitta på en massa skit bara för att svärta ner andra är grymt lågt!!
|
|
|
Bloggar
Sept 3, 2008 17:16:16 GMT 1
Post by mikkel on Sept 3, 2008 17:16:16 GMT 1
När man slår på ordet enögd i något uppslagsverk så får man upp Mikkel. Hur kan du försvara en sån klåpare som Goe?? Men FÅR skriva lite elaka saker om motståndarlagen, men att hitta på en massa skit bara för att svärta ner andra är grymt lågt!! Näää....jag hittade inte det. Däremot hittade jag: Avundsjuk idiot = martin9 hmmm, undrar vad dom menar? Kalla en människa för tex. klåpare = förtal Du får inte glömma =) efter, idiot.
|
|
|
Bloggar
Sept 3, 2008 20:11:23 GMT 1
Post by martin9 on Sept 3, 2008 20:11:23 GMT 1
Klåpare får man alltså inte kalla någon men idiot går bra?? Skumt må jag säga. Du är bra rolig du Räven!!!
Kanske kanske kör jag ner till Karlskrona imorrn, du får gärna komma och kalla mig idiot då också om du vill.
|
|
pepps
Ungdomslirare
|
Bloggar
Sept 3, 2008 21:15:56 GMT 1
Post by pepps on Sept 3, 2008 21:15:56 GMT 1
Klåpare får man alltså inte kalla någon men idiot går bra?? Skumt må jag säga. Du är bra rolig du Räven!!! Kanske kanske kör jag ner till Karlskrona imorrn, du får gärna komma och kalla mig idiot då också om du vill. Ojojoj här visar vi huggtänderna !
|
|
|
Post by mikkel on Sept 4, 2008 7:18:37 GMT 1
Klåpare får man alltså inte kalla någon men idiot går bra?? Skumt må jag säga. Du är bra rolig du Räven!!! Kanske kanske kör jag ner till Karlskrona imorrn, du får gärna komma och kalla mig idiot då också om du vill. Får jag det?? Du är ju snäll. Goe är ingen klåpare. Jag talar sanning. Hotat har du gjort förr, hahaha.
|
|