|
Post by kraftwerk on Jan 9, 2008 15:18:59 GMT 1
|
|
|
Bloggar
Mar 13, 2008 17:59:25 GMT 1
Post by dragskott on Mar 13, 2008 17:59:25 GMT 1
|
|
|
Bloggar
Mar 18, 2008 22:01:08 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Mar 18, 2008 22:01:08 GMT 1
Dunderdanne har på sin blogg lyckats hitta på något väldigt konstigt:
"Vad är det egentligen för stil att sätta upp en flagga för att sedan ta ner den mitt under säsong? Tror man att det skulle hjälpa Norpan att hitta rätt så är man ute och cyklar. Ansvariga för det tilltaget har sannolikt inte läst några högskolepoäng i psykologi eller beteendevetenskap. Tänk att stå på blålinjen varje match under nationalsången där man tidigare kunnat se en flagga av sig själv, och tänka att den är nedplockad för att man haft en svacka då man inte presterat."
Ta reda på fakta innan du skriver ner folk. Det var Jonas själv som ville ha ner flaggan vi ville ha kvar den. Ta du dina högskolepoäng och stoppa upp dom där solen inte skiner. Vem fan tror du att du är din lilla pissmyra?
|
|
|
Bloggar
Mar 20, 2008 12:51:57 GMT 1
Post by DunderDanne on Mar 20, 2008 12:51:57 GMT 1
Ja du, åtminstone skriver du på forumet vad du tycker om mig. Herr Youngblood var tvungen att skicka personligt meddelande för att kalla mig för fjant. Låt bli att läsa min blogg om det inte passar er!
|
|
|
Bloggar
Mar 20, 2008 13:01:14 GMT 1
Post by Ragulin on Mar 20, 2008 13:01:14 GMT 1
Ja du, åtminstone skriver du på forumet vad du tycker om mig. Herr Youngblood var tvungen att skicka personligt meddelande för att kalla mig för fjant. Låt bli att läsa min blogg om det inte passar er! Klart man läser. Bra blogg!!
|
|
|
Bloggar
Mar 20, 2008 13:48:33 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Mar 20, 2008 13:48:33 GMT 1
Ja du, åtminstone skriver du på forumet vad du tycker om mig. Herr Youngblood var tvungen att skicka personligt meddelande för att kalla mig för fjant. Låt bli att läsa min blogg om det inte passar er! Klart man läser. Bra blogg!! ja gillar man lögner och pajkastning så är detta en jätte bra blogg, vill man däremot att en blogg ska inehålla någon form av fakta så får man nog vända sig någon annanstans
|
|
|
Bloggar
Mar 20, 2008 13:51:52 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Mar 20, 2008 13:51:52 GMT 1
Ja du, åtminstone skriver du på forumet vad du tycker om mig. Herr Youngblood var tvungen att skicka personligt meddelande för att kalla mig för fjant. Låt bli att läsa min blogg om det inte passar er! Jga trodde att vi skulle slippa dig här inne nu när du har en blogg att sprida lögner på
|
|
|
Bloggar
Mar 20, 2008 14:08:56 GMT 1
Post by DunderDanne on Mar 20, 2008 14:08:56 GMT 1
Ja du, åtminstone skriver du på forumet vad du tycker om mig. Herr Youngblood var tvungen att skicka personligt meddelande för att kalla mig för fjant. Låt bli att läsa min blogg om det inte passar er! Klart man läser. Bra blogg!! Tack!!
|
|
|
Bloggar
Mar 23, 2008 11:53:25 GMT 1
Post by Ragulin on Mar 23, 2008 11:53:25 GMT 1
Sladden tycks ha lagt ner sin verksamhet totalt. Kanske inte så roligt för honom längre när det går bra för Karlskrona
|
|
|
Post by Sudden on Apr 5, 2008 19:39:23 GMT 1
Så här skriver stålmännens bloggare på oik.se "Ännu en sak som uppenbarat sig nu när jag varit åskådare är vad fokus ligger på hos supportrarna. Nästan allt fokus läggs på att skrika något som hånar det andra laget eller andra lagets spelare. För det första att köpa ketchupflaskor och hänga upp dem för att psyka Heintz, dessutom med fel märke på flaskorna, vet jag att Heintz bara skrattar åt. För det andra kändes det konstigt att vissa stod och skrek på Oscar Fransson i KHK-målet en hel period när det andra laget knappt var nere i zonen. Mitt tycke är att man bör heja på sitt lag och försöka få ner dem till planhalvan där Fransson står innan man hånar honom. Det blir bättre stämning och högre ljudnivå när supportrarna skriker på sitt egna lag, tycker jag i alla fall. Självklart ska det bli oerhört roligt att poplaget i öst kommer upp och förstärker serien både massmedialt och sportsligt. Hoppas vi slipper gästspel med lag av Göteborgs kaliber och får till en grym serie. Sedan är det oerhört tungt och tråkigt att Mörrum inte fixade det men jag hoppas att de kan studsa upp så snabbt som möjligt. Det hade ju blivit en helt fantastisk serie med många derbyn om de varit kvar men det kan alla bara drömma om nu. Synd, mycket synd!" www.oik.se/7newsmall.aspx?id=750
|
|
|
Post by Compa on Apr 5, 2008 23:03:34 GMT 1
Så här skriver stålmännens bloggare på oik.se "Ännu en sak som uppenbarat sig nu när jag varit åskådare är vad fokus ligger på hos supportrarna. Nästan allt fokus läggs på att skrika något som hånar det andra laget eller andra lagets spelare. För det första att köpa ketchupflaskor och hänga upp dem för att psyka Heintz, dessutom med fel märke på flaskorna, vet jag att Heintz bara skrattar åt. För det andra kändes det konstigt att vissa stod och skrek på Oscar Fransson i KHK-målet en hel period när det andra laget knappt var nere i zonen. Mitt tycke är att man bör heja på sitt lag och försöka få ner dem till planhalvan där Fransson står innan man hånar honom. Det blir bättre stämning och högre ljudnivå när supportrarna skriker på sitt egna lag, tycker jag i alla fall. Självklart ska det bli oerhört roligt att poplaget i öst kommer upp och förstärker serien både massmedialt och sportsligt. Hoppas vi slipper gästspel med lag av Göteborgs kaliber och får till en grym serie. Sedan är det oerhört tungt och tråkigt att Mörrum inte fixade det men jag hoppas att de kan studsa upp så snabbt som möjligt. Det hade ju blivit en helt fantastisk serie med många derbyn om de varit kvar men det kan alla bara drömma om nu. Synd, mycket synd!" www.oik.se/7newsmall.aspx?id=750Ketchupflaskor av fel märke??? Dom var fullständigt rätt !!!!!! ;D
|
|
|
Post by Sudden on Apr 5, 2008 23:18:24 GMT 1
Håller med IRONI ;D
|
|
|
Post by happygilmore on Apr 6, 2008 6:54:44 GMT 1
Så här skriver stålmännens bloggare på oik.se "Ännu en sak som uppenbarat sig nu när jag varit åskådare är vad fokus ligger på hos supportrarna. Nästan allt fokus läggs på att skrika något som hånar det andra laget eller andra lagets spelare. För det första att köpa ketchupflaskor och hänga upp dem för att psyka Heintz, dessutom med fel märke på flaskorna, vet jag att Heintz bara skrattar åt. För det andra kändes det konstigt att vissa stod och skrek på Oscar Fransson i KHK-målet en hel period när det andra laget knappt var nere i zonen. Mitt tycke är att man bör heja på sitt lag och försöka få ner dem till planhalvan där Fransson står innan man hånar honom. Det blir bättre stämning och högre ljudnivå när supportrarna skriker på sitt egna lag, tycker jag i alla fall. Självklart ska det bli oerhört roligt att poplaget i öst kommer upp och förstärker serien både massmedialt och sportsligt. Hoppas vi slipper gästspel med lag av Göteborgs kaliber och får till en grym serie. Sedan är det oerhört tungt och tråkigt att Mörrum inte fixade det men jag hoppas att de kan studsa upp så snabbt som möjligt. Det hade ju blivit en helt fantastisk serie med många derbyn om de varit kvar men det kan alla bara drömma om nu. Synd, mycket synd!" www.oik.se/7newsmall.aspx?id=750Får ju inte missa detta. Avslutningsvis vill jag bara informera er som fortfarande har BLT. Jag hörde på sista kvalmatchen att om man höll på KHK och sa det till telefonförsäljaren fick man det bästa priset. Inte bra men men…… Han är lika bitter som oik:s supportrar ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Jonas74 on Apr 6, 2008 8:23:30 GMT 1
Så här skriver stålmännens bloggare på oik.se "Ännu en sak som uppenbarat sig nu när jag varit åskådare är vad fokus ligger på hos supportrarna. Nästan allt fokus läggs på att skrika något som hånar det andra laget eller andra lagets spelare. För det första att köpa ketchupflaskor och hänga upp dem för att psyka Heintz, dessutom med fel märke på flaskorna, vet jag att Heintz bara skrattar åt. För det andra kändes det konstigt att vissa stod och skrek på Oscar Fransson i KHK-målet en hel period när det andra laget knappt var nere i zonen. Mitt tycke är att man bör heja på sitt lag och försöka få ner dem till planhalvan där Fransson står innan man hånar honom. Det blir bättre stämning och högre ljudnivå när supportrarna skriker på sitt egna lag, tycker jag i alla fall. Självklart ska det bli oerhört roligt att poplaget i öst kommer upp och förstärker serien både massmedialt och sportsligt. Hoppas vi slipper gästspel med lag av Göteborgs kaliber och får till en grym serie. Sedan är det oerhört tungt och tråkigt att Mörrum inte fixade det men jag hoppas att de kan studsa upp så snabbt som möjligt. Det hade ju blivit en helt fantastisk serie med många derbyn om de varit kvar men det kan alla bara drömma om nu. Synd, mycket synd!" www.oik.se/7newsmall.aspx?id=750Han verkar lite trög. Fattar han inte att vi tycker FELIX är bättre än Heintz. HEINTZ är en sopa. Och sedan vad jag fatter det som så har vi inte betalt en krona för flaskorna. Dessa var väl sponsrade av FELIX i Fågelmara? Och alla psykningar verkade ju funka så han kan ju bara knipa igen truten. De är bara oroliga inför kommande säsong. ;D
|
|
otto62
Ungdomslirare
|
Post by otto62 on Apr 7, 2008 5:29:11 GMT 1
;D ;D ;D Killen med självdistans Tidernas mest okunniga bloggare, jag skrattar varje gång jag läser om hur KHK förmodligen kommer att vinna SM guld snart och alla motståndare är så jävla dåååååliga, har sååå lite publik, har såååå små möjligheter att bli lika stora som KHK ;D ;D ;D Som sagt, detta är underhållning. Undrar varför GOE inte blev hockeyspelare eller coach eller för all del politiker eller företagsledare när han besitter så stora kunskaper om allt och alla!!
|
|