|
Post by burt on Dec 6, 2007 16:24:00 GMT 1
Fan vad lågt av BLT och gå radion med detta, men BLT kan skriva vad fan de vill om vad de vill och det ska vi bara finnas oss i och acceptera.
BOJKOTTA BLT JÄVLA MODERATBLASKA
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 6, 2007 16:28:10 GMT 1
spola till 16.10 så prickar du
|
|
|
Post by burt on Dec 6, 2007 16:33:57 GMT 1
spola till 16.10 så prickar du Spolar gör jag med min klosett, men då krävs det att jag har prickat rätt.Detta mina vänner var ett mycket vist och intelligent ordspråk skapat av #73 Burt. Applåder och allmosor tages välvilligt emot, när som helst och var som helst... ;D
|
|
|
Post by kex on Dec 6, 2007 16:35:36 GMT 1
Aldrig haft blt hemma, men skulle aldrig tänka mig att köpa den!
|
|
|
Post by burt on Dec 6, 2007 16:38:53 GMT 1
Varför kommer mina kommentarer inte upp på BLT.se?
Tål de inte höra sanningen?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 6, 2007 22:22:34 GMT 1
Fan vad lågt av BLT och gå radion med detta, men BLT kan skriva vad fan de vill om vad de vill och det ska vi bara finnas oss i och acceptera. BOJKOTTA BLT JÄVLA MODERATBLASKASå ja....en ros för detta uttalande....eller kanske en röd stjärna...
|
|
|
Post by HF on Dec 7, 2007 7:34:32 GMT 1
Fan vad lågt av BLT och gå radion med detta, men BLT kan skriva vad fan de vill om vad de vill och det ska vi bara finnas oss i och acceptera. BOJKOTTA BLT JÄVLA MODERATBLASKAKan kanske vara så att radion sökt upp BLT....
|
|
|
Post by HF on Dec 7, 2007 7:38:02 GMT 1
Jag sa upp BLT redan i September då jag flyttade och efter BLT inte hade lyckats att leverera ett nummer på 3 veckor tröttnade jag på dem och sa upp min prenumeration, jag blev lovad ersättning fö 3 veckors förlorad tidning, men har ej ännu inte sett röken av någon ersättning. BLT kommer jag aldrig mer att köpa förutom när minia barn är med på kort för att de fyller år, så det blir bara 2 nummer av BLT per år för min del. BLT.se kommer jag att fortsätta terrorisera med dumma kommentarer... Bara för att få lite rätt i debatten så är det tidningsutbärarna som företag som sköter distrubtionen av tidningen, både blt och sydan. Jag har själv haft en del problem med detta företag men det gällde en annan tidning.
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 7, 2007 9:36:50 GMT 1
Fan vad lågt av BLT och gå radion med detta, men BLT kan skriva vad fan de vill om vad de vill och det ska vi bara finnas oss i och acceptera. BOJKOTTA BLT JÄVLA MODERATBLASKAKan kanske vara så att radion sökt upp BLT.... trodde detta var ett supporterforum för KHK inte för BLT
|
|
|
Post by burt on Dec 7, 2007 10:47:47 GMT 1
Kan kanske vara så att radion sökt upp BLT.... trodde detta var ett supporterforum för KHK inte för BLT HF jobbar som tidningsutbärare åt BLT... ;D
|
|
|
Post by HF on Dec 7, 2007 12:49:11 GMT 1
trodde detta var ett supporterforum för KHK inte för BLT HF jobbar som tidningsutbärare åt BLT... ;D och såfall även åt sydan men nej det gör jag inte...
|
|
|
Post by #72 Foppa on Dec 7, 2007 14:57:07 GMT 1
En liten intressant reflektion: Både BLT och Sydöstran har en artikel inne om värvningen av Larry. Det finns just nu 10 läsarkomentarer i Sydöstran och i BLT - INGA....
|
|
|
Post by burt on Dec 7, 2007 15:24:03 GMT 1
En liten intressant reflektion: Både BLT och Sydöstran har en artikel inne om värvningen av Larry. Det finns just nu 10 läsarkomentarer i Sydöstran och i BLT - INGA.... Fan vad nice... ;D
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Dec 7, 2007 18:33:32 GMT 1
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 7, 2007 19:32:52 GMT 1
sidan ser lika dan ut som Blt.se o inte undra på
Förutom Blekinge Läns Tidningar ingår: Barometern i Kalmar Smålandsposten i Växjö Borås Tidningar i Borås Ulricehamns Tidning i Ulricehamn
|
|