|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 23, 2008 21:45:41 GMT 1
jag har aldrig spelat hockey (kan inte änns åka skriskor) Har under en tid coachat ett u-16 lag i amerikansk fotboll har tidigare spelat amerikansk fotboll i alla tänk bara svenska serier ifrån div-3 till superserien. Hur har du hunnit med allt det Daniel?? Du är väl inte så gammal!! jag är 32, började spela när jag var 18.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 23, 2008 21:46:22 GMT 1
har tidigare spelat amerikansk fotboll i alla tänk bara svenska serier ifrån div-3 till superserien. Ordningsvaktsfrågan löst jag jobbar endel dörr på playbar
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 23, 2008 22:27:43 GMT 1
Ordningsvaktsfrågan löst jag jobbar endel dörr på playbar Välkommen in blåslagen ut ?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Jan 23, 2008 22:33:13 GMT 1
jag jobbar endel dörr på playbar Välkommen in blåslagen ut ? du får komma förbi en kväll när jag jobbar
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 24, 2008 7:33:20 GMT 1
Spelade hockey från 6års ålder till 14. Spelade innabandy i många år som högst på gamla div 1 nivån! Har tränat Am fotboll.
Har sedan 15års ålder varit läktartränare till KIK/KHK och FBK med flera SM guld som bästa meriter;)
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 24, 2008 8:48:54 GMT 1
Spelade hockey från 6års ålder till 14. Spelade innabandy i många år som högst på gamla div 1 nivån! Har tränat Am fotboll. Har sedan 15års ålder varit läktartränare till KIK/KHK och FBK med flera SM guld som bästa meriter;)
|
|
|
Post by Zäta on Mar 6, 2008 23:19:27 GMT 1
Spelat hockey, innebandy utan större meriter. en del seriesegrar som tränare i innebandy
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 7, 2008 10:26:10 GMT 1
Tränat hockey ett par säsonger i Diös hockeyskola/ungdomslag, men började för sent för att komma ikapp med mina jämnåriga. Dock hade transportsträckan mellan Älmhult och Diö en viss betydelse också, då föräldrarna inte alltid kunde ställa upp och köra till träningar. Varför ska vissa kommuner envisas med att bygga ishallarna utanför centralorterna? Så idiotiskt... För övrigt har jag lirat innebandy ganska framgångsrikt. Två säsongers seriespel i ÄIBK:s P12-P13 första femma utan en enda förlust Under senare tonåren spelade jag bordtennis, och gör det fortfarande. Dock endast i motionssyfte. Ja just det ja...jag håller igång skridskoåkningen på allmänhetens åkning också, ifall Tobbe skulle höra av sig i framtiden!
|
|