|
Post by burt on Oct 2, 2007 11:55:30 GMT 1
Ny fråga. Vinnaren får 3 p. (hts enväldig jury). Deadline 10/10 Vad säger figurerna på bilden ? Ät puck!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 2, 2007 12:20:17 GMT 1
Ny fråga. Vinnaren får 3 p. (hts enväldig jury). Deadline 10/10 Vad säger figurerna på bilden ? Kul att Krif ville komma hit och spela! På tavlan: Polarbears-Krif 10-0
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 2, 2007 13:53:01 GMT 1
Ny fråga. Vinnaren får 3 p. (hts enväldig jury). Deadline 10/10 Vad säger figurerna på bilden ? "Gott" gäng, de där från kallinge. Tog t.o.m. med sig tandpetare...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 2, 2007 15:06:30 GMT 1
Ny fråga. Vinnaren får 3 p. (hts enväldig jury). Deadline 10/10 Vad säger figurerna på bilden ? "Gott" gäng, de där från kallinge. Tog t.o.m. med sig tandpetare... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 5, 2007 7:54:48 GMT 1
Vad hade Mörrum och Färjestad gemensamt fram tills nu ?
Första rätta svar ger 2 p
(bara det jag tänker på som ger poäng)
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 5, 2007 10:05:01 GMT 1
Vad hade Mörrum och Färjestad gemensamt fram tills nu ? Första rätta svar ger 2 p (bara det jag tänker på som ger poäng) Du menar förutom att de framkallar kväljningar och att de luktar illa? (fram till nu och framledes)
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Oct 5, 2007 11:40:54 GMT 1
Vad hade Mörrum och Färjestad gemensamt fram tills nu ? Första rätta svar ger 2 p (bara det jag tänker på som ger poäng) Du menar förutom att de framkallar kväljningar och att de luktar illa? (fram till nu och framledes) Att mörrum luktar illa håller jag med om men har du varit i karlstad så vet du att det luktar mycket gott. Ofta ligger det en gulddoft över staden framåt april ;D!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 5, 2007 11:46:50 GMT 1
Du menar förutom att de framkallar kväljningar och att de luktar illa? (fram till nu och framledes) Att mörrum luktar illa håller jag med om men har du varit i karlstad så vet du att det luktar mycket gott. Ofta ligger det en gulddoft över staden framåt april ;D! doft av kaffe
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 5, 2007 11:47:16 GMT 1
Vad hade Mörrum och Färjestad gemensamt fram tills nu ? Första rätta svar ger 2 p (bara det jag tänker på som ger poäng) Du menar förutom att de framkallar kväljningar och att de luktar illa? (fram till nu och framledes) Nej fram tills nu och EJ framledes
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 5, 2007 20:17:40 GMT 1
Du menar förutom att de framkallar kväljningar och att de luktar illa? (fram till nu och framledes) Nej fram tills nu och EJ framledes Nej, det är Hammarby som hållerpå att kursa, inte MGOiS eller FBK...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 6, 2007 12:10:08 GMT 1
Nej fram tills nu och EJ framledes Nej, det är Hammarby som hållerpå att kursa, inte MGOiS eller FBK... Verkar var en knepig nöt. JJB får trösta sig med att han ligger bra till i bildtävlingen med deadline onsdag
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 9, 2007 7:54:58 GMT 1
Jaha i morgon bitti kl 08.00 delar jag ut poängen i bildtävlingen.
Inga fler förlslag ?
och på den andra frågan har jag inte fått några svar alls
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 9, 2007 11:57:29 GMT 1
Ny fråga. Vinnaren får 3 p. (hts enväldig jury). Deadline 10/10 Vad säger figurerna på bilden ? Varför käkade vi upp vaktmästaren?? Vem ska nu spola isen??
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 9, 2007 12:01:25 GMT 1
Ny fråga. Vinnaren får 3 p. (hts enväldig jury). Deadline 10/10 Vad säger figurerna på bilden ? Varför käkade vi upp vaktmästaren?? Vem ska nu spola isen?? ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2007 7:58:22 GMT 1
Så var då bildtävlingen avgjord. Inte ens målfoto kunde skilja JJB's o YB's bidrag. Så de får broderligt dela på poängen och får således 1,5 p var Dessutom tippade JJB rätt på antal skott KHK hade emot sig mot V-mo. 1 p till. Ställningen JJB 8 p dragskott 3 p HF 2 p YB 1,5 p Canucken 1 p Gustav 1p Jackal 1 p
|
|