|
Post by kraftwerk on Dec 22, 2007 17:56:19 GMT 1
Fler som jagar back och målvakt, tuff konkurrens. kanske tog tillbaka tränaren för att ha råd med ett nyförvärv ? Men Ragulin sätter ljuset på en viktig sak. Bra målvakter och backar är efterfrågade av klubbar högre upp i seriesystemet. Många "hockeyarbetare" vill nog inte ha in div2 i sitt CV.
|
|
|
Post by hockeylover on Dec 23, 2007 9:48:38 GMT 1
|
|
|
Post by oiksupport on Dec 24, 2007 13:06:52 GMT 1
Tack så mycke! Skönaste som hänt på länge, äntligen lyckades vi komma över de där förbaskade strecket..!! ;D OIK är Blekinges stolthet även 2007/2008, o inget kan ta de ifrån oss! Varken snack om hall, publiksiffra, media elle annat!!! Nu e de er tur o komma före Halmstad i tabellen, lycka te men inte alltför mycke... KHK har lett serien sedan de förta omgångarna, och gör det fortfarande. Vet de... Men ja mena såklart efter sista spelade omgången!
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 27, 2007 23:36:43 GMT 1
Fler som jagar back och målvakt, tuff konkurrens. kanske tog tillbaka tränaren för att ha råd med ett nyförvärv ? Men Ragulin sätter ljuset på en viktig sak. Bra målvakter och backar är efterfrågade av klubbar högre upp i seriesystemet. Många "hockeyarbetare" vill nog inte ha in div2 i sitt CV. Brasse sket i det !
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 28, 2007 10:19:14 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 31, 2008 15:39:33 GMT 1
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 1, 2008 7:33:47 GMT 1
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 3, 2008 23:02:27 GMT 1
:)Har Ni tänkt på detta ?
Om Kristianstad slår Mörrum i nästa omgång, samtidigt som Helsingborg slår Kungälv är Mörrum redan i kvalserien.
Jag hade gärna väntat och mött dem nästa säsong istället.
Om det nu skulle bli nämnda scenario som är långt ifrån otänkbart och KHK går till Kvalserien, då har VI två "dundertunga" Derbyn framför oss.
När KHK åker till Jössa får de nog stänga av trafiken från Karlshamn och köra dubbefiligt härifrån....... ;D ;D ;D ;D
Vilka matcher ! Vilka rysare ! Vilka publikfester !
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 4, 2008 8:13:42 GMT 1
:)Har Ni tänkt på detta ? Om Kristianstad slår Mörrum i nästa omgång, samtidigt som Helsingborg slår Kungälv är Mörrum redan i kvalserien. Jag hade gärna väntat och mött dem nästa säsong istället. Om det nu skulle bli nämnda scenario som är långt ifrån otänkbart och KHK går till Kvalserien, då har VI två "dundertunga" Derbyn framför oss. När KHK åker till Jössa får de nog stänga av trafiken från Karlshamn och köra dubbefiligt härifrån....... ;D ;D ;D ;D Vilka matcher ! Vilka rysare ! Vilka publikfester !KHK mot 1:an !!!!Ja, herregud...
|
|
|
Post by oiksupport on Feb 4, 2008 9:23:53 GMT 1
:)Har Ni tänkt på detta ? Om Kristianstad slår Mörrum i nästa omgång, samtidigt som Helsingborg slår Kungälv är Mörrum redan i kvalserien. Jag hade gärna väntat och mött dem nästa säsong istället. Om det nu skulle bli nämnda scenario som är långt ifrån otänkbart och KHK går till Kvalserien, då har VI två "dundertunga" Derbyn framför oss. När KHK åker till Jössa får de nog stänga av trafiken från Karlshamn och köra dubbefiligt härifrån....... ;D ;D ;D ;D Vilka matcher ! Vilka rysare ! Vilka publikfester !KHK mot 1:an !!!!Då kommer jag me infinna mig i Jössa..! De får man bara inte missa! haha
|
|
|
Post by #72 Foppa on Feb 4, 2008 10:36:30 GMT 1
Då kommer jag me infinna mig i Jössa..! De får man bara inte missa! haha Och då håller du givetvis på........... !!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by khkregerar on Feb 4, 2008 11:52:06 GMT 1
Jag vill inte ha Mörrum i ett kval!!!
|
|
|
Post by Peter on Feb 4, 2008 12:26:24 GMT 1
Jag vill inte ha Mörrum i ett kval!!! Jag är ivrig och kan inte vänta...vilken grej om khk och krif gick upp och mörrum åkte ur .
|
|
|
Post by unbreakable on Feb 4, 2008 14:17:15 GMT 1
Jag vill ha Mörrum i ett kval däremot är det helt ok om dom också klarar sig till ettan. Mörrum har gjort en riktigt bra första halva av serien och en katastrof andra halvan. De verkar väldigt instabila.
|
|
|
Post by BigDog on Feb 4, 2008 15:02:40 GMT 1
Allra "bäst" hade nog varit om alla fyra blekingelagen (ursäkta Sölvesborg, er tid kommer säkert) spelat i samma serie, eftersom oik redan gör det, så ska båda div 2 lagen upp och inget Mörrum i kvalet.....
, men detta är bara ett önsketänkande - verkligheten kommer i fatt fortare än man tror!
|
|