|
Post by Sir Ironpants on Jan 9, 2007 9:29:00 GMT 1
Tycker att de kan låta det bästa div.2 laget gå upp med en enda gång efter färdigspelad serie.
|
|
|
Post by karlskrona on Jan 9, 2007 9:58:41 GMT 1
Jag håller med dig järnbyxan. Jag tycker 1: an ska gå upp utan att kvala. Ska man däremot upp från 1:an till allsvenskan och från allsvenskan till elitserien är naturligtvis kval behövligt, men från 3: an till 2: an och från 2: an till 1:an tycker jag att det lag som kommer först i tabellen ska få gå upp direkt. Tänk om det inte blir någon kvalserie i år, bara playoff
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 9, 2007 10:11:48 GMT 1
Tycker att de kan låta det bästa div.2 laget gå upp med en enda gång efter färdigspelad serie. Ja, det hade inte varit fel men så lär det knappast bli.
|
|
|
Post by grizzlys on Jan 9, 2007 13:06:10 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 9, 2007 14:22:33 GMT 1
KHK kommer alldrig få ett bättre tillfälle att gå upp i ettan än denna säsong, skulle krävas en massiv värvningskampanj inför nästa för att få samma slagläge som man har nu. Finns ju chans att fler än ett lag går upp tänk om KRIF också skulle lyckas, vilka derbyn det skulle bli nästa säsong.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 9, 2007 14:37:26 GMT 1
KHK, Krif, mörrum, Oik och Tingsryd i samma serie vilken önskedröm!! Massor av derbyn som lockar storpublik!
|
|
|
Post by sektiong on Jan 9, 2007 14:44:33 GMT 1
KHK, Krif, mörrum, Oik och Tingsryd i samma serie vilken önskedröm!! Massor av derbyn som lockar storpublik! Fasiken vad häftigt det hade varit! ;D
|
|
|
Post by dragskott on Jan 9, 2007 15:35:52 GMT 1
KHK, Krif, mörrum, Oik och Tingsryd i samma serie vilken önskedröm!! Massor av derbyn som lockar storpublik! Det hade varit jackpott för samtliga! ;D
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 9, 2007 16:34:08 GMT 1
Allt annat än en satsning uppåt redan NU är ett stort tjänstefel!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 9, 2007 16:36:45 GMT 1
KHK kommer alldrig få ett bättre tillfälle att gå upp i ettan än denna säsong, skulle krävas en massiv värvningskampanj inför nästa för att få samma slagläge som man har nu. Finns ju chans att fler än ett lag går upp tänk om KRIF också skulle lyckas, vilka derbyn det skulle bli nästa säsong. Du låter som en försäljare på någon elektronikkedja. De har sagt i 15 år "att mer TV för pengrarna kommer du aldrig att få" Jag vet inte vad du menar med "massiv värningskampanj". Själv tror jag att man nästa säsong kan bygga vidare på det lag man nu har och spetsa truppen med några spelare
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 9, 2007 17:06:21 GMT 1
Klart man man bygga vidare på det lag man har och KHK kan nog mönstra ett mtcket slagkraftigt lag nästa säsong, men bättre läge att gå upp i ettan än denna kan man inte få. Då det verkar som om två lag självmant kommer att börja om i div.2.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 9, 2007 20:32:27 GMT 1
Allt annat än en satsning uppåt redan NU är ett stort tjänstefel! Är helt inne på din linje, precis som jag skrev i en annan tråd.
|
|
|
Post by sektiong on Jan 10, 2007 9:33:30 GMT 1
|
|
|
Post by grizzlys on Jan 10, 2007 16:02:35 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 10, 2007 16:27:39 GMT 1
Ring T. Hall omedelbart. (tvåa i Jonstorps poängliga denna säsong)
|
|