|
Post by stolpeout on Dec 6, 2011 19:40:43 GMT 1
Modéen? Sjösvärd? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Niclas Sjösvärd on Dec 7, 2011 14:01:20 GMT 1
Modéen? Sjösvärd? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Dagens bästa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Fan jag skrattade åt detta. Klockrent stopleut När jag var yngre och smalare så var man Thomas Ravelli Bodde ju en sväng under studieåren i Växjö och vet inte hur många gånger som folk kom fram och ville snacka fotboll
|
|
|
Post by stolpeout on Dec 7, 2011 14:44:36 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Dagens bästa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Fan jag skrattade åt detta. Klockrent stopleut När jag var yngre och smalare så var man Thomas Ravelli Bodde ju en sväng under studieåren i Växjö och vet inte hur många gånger som folk kom fram och ville snacka fotboll Du skall tacka HF...jag bara quotade honom.
|
|
|
Post by HF on Dec 7, 2011 21:01:23 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Dagens bästa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Fan jag skrattade åt detta. Klockrent stopleut När jag var yngre och smalare så var man Thomas Ravelli Bodde ju en sväng under studieåren i Växjö och vet inte hur många gånger som folk kom fram och ville snacka fotboll här gör man för en gångs skull något bra o så får stolpen beröm... ;-)
|
|
|
Post by stolpeout on Dec 7, 2011 22:15:14 GMT 1
Dagens bästa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Fan jag skrattade åt detta. Klockrent stopleut När jag var yngre och smalare så var man Thomas Ravelli Bodde ju en sväng under studieåren i Växjö och vet inte hur många gånger som folk kom fram och ville snacka fotboll här gör man för en gångs skull något bra o så får stolpen beröm... ;-) ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Niclas Sjösvärd on Dec 8, 2011 9:43:04 GMT 1
Dagens bästa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Fan jag skrattade åt detta. Klockrent stopleut När jag var yngre och smalare så var man Thomas Ravelli Bodde ju en sväng under studieåren i Växjö och vet inte hur många gånger som folk kom fram och ville snacka fotboll här gör man för en gångs skull något bra o så får stolpen beröm... ;-) Sorry HF...jag skrattade så mycket så jag missade detta. Självklart så ka du ha beröm. Jag kan ju försöka ge igen lite på golfbanan till våren kanske....eller förresten det blir nog svårt. ....Spö där också
|
|
|
Post by kanlitehockey on Dec 8, 2011 15:10:10 GMT 1
Smal? ?? Bildbevis kräves det är inte möjligt.
|
|
|
Post by korpen on Dec 8, 2011 22:40:37 GMT 1
Smal? ?? Bildbevis kräves det är inte möjligt. Tror det gick utför för Niclas när han började hänga på hockeyrinkarna . Som det gick för oss alla med andra ord hihi. Korvarna är farliga att äta ;D
|
|
|
Post by wolger on Dec 20, 2011 19:15:58 GMT 1
|
|
|
Post by grolle on Dec 21, 2011 20:18:11 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Jan 8, 2012 19:45:55 GMT 1