|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 5, 2004 10:03:28 GMT 1
Nä just det... öhhh Och björnar skiter inte i skogen eller hur är det??? Grizzlybjörnar menar du? Var, hur och när de skiter har jag ingen aning om. Vad, däremot är intressant. Hur vore det om ni sket i play-off platsen? Snälla!
|
|
|
Post by grizzlys on Feb 5, 2004 10:24:56 GMT 1
Grizzlybjörnar menar du? Var, hur och när de skiter har jag ingen aning om. Vad, däremot är intressant. Hur vore det om ni sket i play-off platsen? Snälla! HEHE Detta är humor Självklart menar jag Grizzlybjörnar Lycka till ikväll, fast inte för mycket. För nu ska vi inte skita mer innan kvalet börjar... ...Hmmm... eller nåt, blev kanske inte så fyndigt?? Även ganska låg nivå... ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 5, 2004 10:31:32 GMT 1
Det gör inget Grizzly! Du ska veta att jag älskar "låg nivå"! Bara det är "låg nivå" med glimten i ögat! Och det verkar ju du ha
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 5, 2004 12:08:33 GMT 1
HEHE Detta är humor Självklart menar jag Grizzlybjörnar Lycka till ikväll, fast inte för mycket. För nu ska vi inte skita mer innan kvalet börjar... ...Hmmm... eller nåt, blev kanske inte så fyndigt?? Även ganska låg nivå... ;D He...tja..om du inte ska skita mer innan kvalet....lär du ju ligga på sjukhuset när det börjar... ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 6, 2004 10:08:38 GMT 1
Ny fråga värd totalt 1 poäng! (tyvärr kan ju inte jag få den) 5, 7, 8, 10, 14 & 16 är sex stycken södertälje tröjor nån gång i tiden. Alla utom en har burits av spelare som också spelat i Karlskrona IK. Para ihop rätt nummer med rätt spelare samt nummret som blir över! LYCKA TILL!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 6, 2004 11:24:31 GMT 1
Ny fråga värd totalt 1 poäng! (tyvärr kan ju inte jag få den) 5, 7, 8, 10, 14 & 16 är sex stycken södertälje tröjor nån gång i tiden. Alla utom en har burits av spelare som också spelat i Karlskrona IK. Para ihop rätt nummer med rätt spelare samt nummret som blir över! LYCKA TILL! Spelare i Södertälje eller Kna..?? Vilka årgångar???
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 6, 2004 11:29:44 GMT 1
Spelare i Södertälje eller Kna..?? Vilka årgångar??? Har läst igenom min frågeställning och tycker att den är rätt tydlig!!!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 7, 2004 18:54:42 GMT 1
Jag höjer värdet på min fråga ovan till 3 poäng, efter vissa "privata" påtryckningar. Att den är för svår helt enkelt. Visa nu att ni är män, hockeykunniga sådana
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 9, 2004 10:14:46 GMT 1
Nu blir jag fruktansvärt besviken Trodde nog att det fanns några gamla supportrar här på forumet, som kunde klura ut detta. Men så fort det inte går att skriva in frågan i en sökmotor på internet, så ger ni upp. Här kommer en förenklad variant av frågan: Vilka nummer hade de gamla KIK-spelarna Jan Loob, Börje Ulvebäck, Peter Loob, Sverker Torstensson & Kjell Bank när de spelade i Södertälje SK? Frågan värd 2 poäng alla 5 skall vara rätt! Lycka till!
|
|
|
Post by grizzlys on Feb 9, 2004 14:02:32 GMT 1
Sverker kan ju inte ha släppt ifrån sig 5:an iaf... Jan Loob 8 Börje Ulvebäck 10 Kjell Bank 14 Peter Loob 16 Överblivet nr blev 7 Bland andra så har Anders Loob haft det nummert Blev ni chockade va, att Grizzlybjörnen gick in och plockade 2 poäng... Borde vara ett + för nr 7 oxå ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 9, 2004 14:12:57 GMT 1
Sverker kan ju inte ha släppt ifrån sig 5:an iaf... Jan Loob 8 Börje Ulvebäck 10 Kjell Bank 14 Peter Loob 16 Överblivet nr blev 7 Bland andra så har Anders Loob haft det nummert Blev ni chockade va, att Grizzlybjörnen gick in och plockade 2 poäng... Borde vara ett + för nr 7 oxå ;D Otroligt! Här kommer en lirare från Åstorp, och lurar hela karlskronamaffian på poäng! BRA GJORT GRIZZLYS!! 2 poäng är dina (+ ytterligare 2+ (Ett för Anders Loob och ett för att du är från Åstorp), det ger en extra poäng)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2004 15:56:00 GMT 1
Han behövde lite tröstpoäng... Många här tycks, av förståeliga skäl, blivit alltmer nedstämda på senare tid...orkar inte engagera sig...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 9, 2004 17:05:36 GMT 1
Han behövde lite tröstpoäng... Många här tycks, av förståeliga skäl, blivit alltmer nedstämda på senare tid...orkar inte engagera sig... Visst, skyll på det. O i okunniga
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 16, 2004 9:29:14 GMT 1
Vad hette de tre klubbarna som slog sig samman och blev Karlskrona HC? Och vad hette klubben som 1970 slog sig samman med Karlskrona HC och blev Karlskrona IK 4 korrekta klubbnamn (3+1) ger 2 poäng! Lycka till! Tävlingen avslutas söndagen den 18/4 kl. 2200
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 16, 2004 10:00:20 GMT 1
Vad hette de tre klubbarna som slog sig samman och blev Karlskrona HC? Och vad hette klubben som 1970 slog sig samman med Karlskrona HC och blev Karlskrona IK 4 korrekta klubbnamn (3+1) ger 2 poäng! Lycka till! Hmmm...måste väl svara även om det inte är något jag är särskilt säker på... Hästö+Långö+Pantarholmen=Karlskrona HC Karlskrona HC+Saltö=KIK
|
|