|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 8, 2007 12:45:49 GMT 1
skit samma alla supportrar ska uppföra sig.... Även då i gislaved?? ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 8, 2007 19:44:40 GMT 1
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 11, 2007 22:53:13 GMT 1
FÖRSIKTIG .? sARRE
|
|
|
Post by Loppan on Feb 14, 2007 13:36:36 GMT 1
skit samma alla supportrar ska uppföra sig.... Även då i gislaved?? Du är inte heller felfri o det va en engångsförteelse i Gislaved....Jag beter mig inte som ett Svin som vissa gör när dom är på ( handlar då ej om dig så det inte feltolkas) bortamatcher..Stor skillnad.....
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 14, 2007 13:38:29 GMT 1
Du är inte heller felfri o det va en engångsförteelse i Gislaved....Jag beter mig inte som ett Svin som vissa gör när dom är på ( handlar då ej om dig så det inte feltolkas) bortamatcher..Stor skillnad..... Jag vet vad du går för och detta var bara litet skämt från min sida!! Kom ihåg att det var du som la upp straffen men jag som slog in den! ;D
|
|
|
Post by Loppan on Feb 15, 2007 10:45:16 GMT 1
Du är inte heller felfri o det va en engångsförteelse i Gislaved....Jag beter mig inte som ett Svin som vissa gör när dom är på ( handlar då ej om dig så det inte feltolkas) bortamatcher..Stor skillnad..... Jag vet vad du går för och detta var bara litet skämt från min sida!! Kom ihåg att det var du som la upp straffen men jag som slog in den! ;D Jaja....jag vet.....Vad går jag för då? Diu kan ta det på PM.....haha.....Pappa än i g e n?
|
|