|
Post by time on Nov 15, 2009 14:03:02 GMT 1
Det finns bara ETT LAG med Sveriges bästa målvakt...BRYNÄS... Laget med Sveriges bästa målvakt heter väl ändå New York Rangers? Men nu heter tråden elitserien För övrigt är inte denna målis så illa heller www.eliteprospects.com/player.php?player=6252
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 15, 2009 14:38:00 GMT 1
Det gör den, men det spelar väl inte så stor roll, då det bara stod Sveriges bästa målis.. men jag kan hålla med om att Markström är bra
|
|
marie
Ungdomslirare
|
Post by marie on Nov 18, 2009 8:35:41 GMT 1
Oj,fem mål i baken.Men Markis är bäst ändå,MODO hade förstärkt truppen lite.Jädra Foppa.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 20, 2009 0:12:29 GMT 1
Hejsan hoppsan time.. 13-0 i dom två senaste matcherna mot HV71 ;D ;D
och härligt att Wikegård gav Loob en rejäl spottloska i Sportnytt.. Jag tror att Loob känner att oj vad mycket pengar vi har till våran utredning och AIK som inte har några pengar har redan kommit mycket längre.
|
|
|
Post by time on Nov 20, 2009 8:25:07 GMT 1
Hejsan hoppsan time.. 13-0 i dom två senaste matcherna mot HV71 ;D ;D och härligt att Wikegård gav Loob en rejäl spottloska i Sportnytt.. Jag tror att Loob känner att oj vad mycket pengar vi har till våran utredning och AIK som inte har några pengar har redan kommit mycket längre.Jag skrev redan innan säsongen att FBK skulle få det tufft med alla spelarförluster jämfört med ex HV som är i ett helt annat läge. Dock självklart inte acceptabelt att förlora så stort. Vad Wikegård säger tar jag med en stor nypa salt. Han är en tränare som är som bäst när han inte tränar ett lag. Att han aldrig gillat FBK kan nog ha sina förklaringar i hans tillkortakommanden som tränare i elitserien och svidande förluster mot ett visst lag Skillnaden mellan FBK och AIK är väl att FBK vill tänka till innan de lämnar elitserien. AIK är väl bara smickrade över att ryssarn visste att de fanns. AIK inser väl att de kommer att få harva i allsvenskan så bättre att hoppa av så fort tillfälle ges
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 20, 2009 11:43:47 GMT 1
Hejsan hoppsan time.. 13-0 i dom två senaste matcherna mot HV71 ;D ;D och härligt att Wikegård gav Loob en rejäl spottloska i Sportnytt.. Jag tror att Loob känner att oj vad mycket pengar vi har till våran utredning och AIK som inte har några pengar har redan kommit mycket längre.Skillnaden mellan FBK och AIK är väl att FBK vill tänka till innan de lämnar elitserien. AIK är väl bara smickrade över att ryssarn visste att de fanns. AIK inser väl att de kommer att få harva i allsvenskan så bättre att hoppa av så fort tillfälle ges Det är antingen gå upp i ES i år eller gå i KK för AIK, så det är inte bara för att de är smickrade som de har tackat ja. På tal om FBK så är man som KHK, fast åt det andra hållet.. här är "de fyra storas" inbördes möten. HV71 / 5 / +17 / 13 Linköping / 6 / -1 / 9 Frölunda / 6 / 0 / 8 Färjestad / 5 / -16/ 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 20, 2009 15:14:25 GMT 1
Färjestad är förvisso tvåa, men de har helt klart snyggast målskillnad ;D
|
|
|
Post by Joewson on Nov 20, 2009 23:34:38 GMT 1
Finns nästan bara en anledning att se elitserien framför allsvenskan. Artister. Linköpings tjeckduo och en viss #21 i MoDo.
|
|
|
Post by Pitbull on Nov 22, 2009 11:00:01 GMT 1
Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter Forsberg... Kungen nr 1, kommer alltid vara de... Världens bästa hockey spelare genom tiderna!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 22, 2009 20:34:08 GMT 1
Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeter Forsberg... Kungen nr 1, kommer alltid vara de... Världens bästa hockey spelare genom tiderna! Världens bästa heter Mario Lemieux.
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 25, 2009 11:35:47 GMT 1
Både Brunnström och Wallin på gång till farmar hockey. Inte konstigt, ok spelare i elitserien men inte det där extra kanske. Drar ändå till NHL för att prova lyckan, inte konstigt att elitserien blir mer och mer ointressant. Är FBK ute och fiskar kanske?
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Nov 27, 2009 0:21:23 GMT 1
Gretzky är den bästa geonom alla tider. Ingen tvekan!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 27, 2009 0:59:17 GMT 1
Gretzky är den bästa geonom alla tider. Ingen tvekan! om man går på gjorda poäng ja, mario var en komplett spelare
|
|
|
Post by Joewson on Nov 29, 2009 15:06:59 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 13, 2009 19:42:29 GMT 1
TJUGOSEX - ETT! TJUGO SEX MÅL MOT ETT! Hv visar var skåpet ska stå
|
|