|
Post by Sardaukar on Oct 24, 2005 23:08:29 GMT 1
Börjar nästan bli tjatit 3 nya pinnar till HHHHHÅÅÅVVVVEEE ;D ;D Tjatigt? Näh...får ju ta igen allt man missade förra året
|
|
|
Post by youngblood on Oct 25, 2005 19:21:04 GMT 1
Ishockey, Elitserien 19:00 Djurgården - Luleå 2 - 0 (1-0,x-x,x-x) Leksand - Södertälje 1 - 2 (0-1,x-x,x-x) Linköping - Brynäs 3 - 0 (1-0,x-x,x-x)
Har DIF vaknat till liv?
Tänk om BIF kunde vinna för en gångs skull (knappast troligt) så Frölunda och HÅVE kunde varit ensamma i top. ;D
|
|
|
Post by Iceman on Oct 25, 2005 20:51:32 GMT 1
Dif-Luleå 2-0 ;D
Nu kommer vi......
|
|
|
Post by youngblood on Oct 25, 2005 20:51:42 GMT 1
ÅÅÅÅÅÅÅÅSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ åkte Bryn... nää ska inte strö mera salt
|
|
|
Post by HF on Oct 25, 2005 20:57:34 GMT 1
ÅÅÅÅÅÅÅÅSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ åkte Bryn... nää ska inte strö mera salt dra åt ................
|
|
|
Post by youngblood on Oct 26, 2005 6:10:41 GMT 1
Ska bli härligt att se HÅVE tvåla dit DIF på torsdag jag tror på stor seger 8-2! eller vad tror du Iceman?
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 26, 2005 6:22:55 GMT 1
Ska bli härligt att se HÅVE tvåla dit DIF på torsdag jag tror på stor seger 8-2! eller vad tror du Iceman? Minst ;D
|
|
|
Post by newman on Oct 26, 2005 8:20:53 GMT 1
lif slet till sig en pinne på södertälje. Stark.. nu kommer vi..... hoppas
|
|
|
Post by jackal on Oct 26, 2005 11:36:04 GMT 1
lif slet till sig en pinne på södertälje. Stark.. nu kommer vi..... hoppas Södertälje e ju näst jumbo så det va riktigt starkt ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Oct 26, 2005 11:36:55 GMT 1
finns ju vissa här inne som först tittar på tabellen och sen väljer ett lag som ligger i topp....host....youngblood...sardaukar....polle..... annat är det med Newman, Iceman, Ragulin och jag vi håller på våra i vått och torrt... ;D
|
|
|
Post by newman on Oct 26, 2005 11:43:02 GMT 1
så är det. Ett lag i med och motgång oavsett!!
|
|
|
Post by jackal on Oct 26, 2005 11:43:57 GMT 1
finns ju vissa här inne som först tittar på tabellen och sen väljer ett lag som ligger i topp.... host....youngblood...sardaukar....polle..... annat är det med Newman, Iceman, Ragulin och jag vi håller på våra i vått och torrt... ;D Det gör jag med, men Bajen lirar i Allsvenskan
|
|
|
Post by HF on Oct 26, 2005 11:52:29 GMT 1
finns ju vissa här inne som först tittar på tabellen och sen väljer ett lag som ligger i topp.... host....youngblood...sardaukar....polle..... annat är det med Newman, Iceman, Ragulin och jag vi håller på våra i vått och torrt... ;D Det gör jag med, men Bajen lirar i Allsvenskan japp du får godkänt för det
|
|
|
Post by youngblood on Oct 26, 2005 12:33:15 GMT 1
finns ju vissa här inne som först tittar på tabellen och sen väljer ett lag som ligger i topp.... host....youngblood...sardaukar....polle..... annat är det med Newman, Iceman, Ragulin och jag vi håller på våra i vått och torrt... ;D Har varit medlem i HÅVE sedan -87 oavsett tabell läge
|
|
|
Post by Jojkrider on Oct 26, 2005 12:42:25 GMT 1
Dif-Luleå 2-0 ;D Nu kommer vi...... Var och såg matchen. Hade inte DIF vunnit den matchen har de inte ens i allsvenskan att göra. Ett så blekt Luleå har jag inte sett på år. De kunde inte göra ett rätt. En enda sak var bra under hela matchen och det var Orzhags inbrytning framför mål när DIF drog på sig den sista utvisningen och Luleå fick 6 mot 3. han vände bort en DIF forward i hörnet och drog vid målet så han fick slänga sig över Orzhags rygg. Annars spelade vi som nallebjörnar som försökte spela som gammla Sovjet. Svåra pass, avslut ur omöjliga lägen och ingen stod upp i närkamperna. Vi var inte ens nära i 6 mot 3 att ha en målchans värd namnet Nej fan hade vi bara vågat stå upp och spelat rakt in på mål istället för att söka omöjliga passar så hade DIF inte fått det så lätt.
|
|