|
Post by burt on Mar 29, 2007 21:09:33 GMT 1
Dessvärre ser Linköping mycket starka ut just nu och oavsett om det blir HV eller Modo i final så kommer de att få det svårt, men jag hoppas att HV klarar sig till final och de har mer finalrutin än Linköping så allt kan hända.
|
|
|
Post by malte on Mar 29, 2007 21:15:27 GMT 1
Kul att små taniga får glädjas lite . Jag tycker att ni ska vara glada, att de lag som ni nu håller på har gått till final. Låt oss andra få sörja ifred.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 29, 2007 21:31:47 GMT 1
Kåberg....vilken dåre....stå o banka en som ligger i nacken... Snyggt skägg annars..... ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 29, 2007 23:06:47 GMT 1
Tack Linköping! Helt underbart och helt rättvist! ;D Dags för FBK att värva nya spelare? Som det ser ut nu är det för många gamla och för många trötta....
|
|
|
Post by Jason on Mar 30, 2007 1:38:36 GMT 1
Hatten av för Linköping! De var helt klart laget som spelade för att vinna. De hade farten, disciplinen, spelglädjen och lite jävla anamma. Fbk var tyvärr inte värda att gå vidare med det lojiga spelet dom spelade. Grattis Linköping till finalplatsen, det ser verkligen bra ut. Tänkte ni på det som sas i eftersnacket? De breskrev FBK:s säsong som överlägsna vinnare i serien och allt annat resultat än en finalplats var fiasko... Lät ungefär som om de pratade om KHK:s säsong och playoff-spel
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 30, 2007 8:40:11 GMT 1
Hatten av för Linköping! De var helt klart laget som spelade för att vinna. De hade farten, disciplinen, spelglädjen och lite jävla anamma. Fbk var tyvärr inte värda att gå vidare med det lojiga spelet dom spelade. Grattis Linköping till finalplatsen, det ser verkligen bra ut. Tänkte ni på det som sas i eftersnacket? De breskrev FBK:s säsong som överlägsna vinnare i serien och allt annat resultat än en finalplats var fiasko... Lät ungefär som om de pratade om KHK:s säsong och playoff-spel Håller med dig! Nu ska de bli intressant att se hur Kungen Loob tänker utforma laget till nästa år! Återigen grattis linköping!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 30, 2007 8:58:08 GMT 1
Otroligt imponerande av Linköping! Underbart med lite nytt i toppen på svensk hockey. FBKs ständiga framgångar står en verkligen upp i halsen....
|
|
|
Post by lawless on Mar 30, 2007 11:51:43 GMT 1
Stolt trots allt........!
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 1, 2007 16:55:20 GMT 1
Otroligt imponerande av Linköping! Underbart med lite nytt i toppen på svensk hockey. FBKs ständiga framgångar står en verkligen upp i halsen.... Precis. Min chef sa någonting bra häromdagen när Sverige förlorat mot Nordirland. - Nu får man bara hoppas att Färjestad åker ut ikväll. Är så jäkla trött på dem... Alla runt frukostbordet höll med. FBK är inte populära i Ljungby i alla fall.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 1, 2007 19:13:54 GMT 1
Kul när det händer NÅGOT som inte är helt väntat! Minns för några år sedan när Finland slog Sverige i bandyfinalen....jag tyckte faktiskt det var ganska kul! SÅ meningslöst att alltid Sverige o Ryssland ska spela final...
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 2, 2007 20:34:38 GMT 1
För att inte nämna damhockeyn i OS förra året. För första gången var det inte USA och Kanada i final
|
|
|
Post by Jason on Apr 3, 2007 7:31:02 GMT 1
Fy fan vad härligt att de där malliga Jönköpingsfjollorna åkte ut igår!!! Tack Modo!
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 3, 2007 7:38:07 GMT 1
Fy fan vad härligt att de där malliga Jönköpingsfjollorna åkte ut igår!!! Tack Modo! Instämmer! Kan nog bli en spännande finalserie.
|
|
|
Post by burt on Apr 3, 2007 10:27:00 GMT 1
Fy fan vad härligt att de där malliga Jönköpingsfjollorna åkte ut igår!!! Tack Modo! Det Modorövarna hade igår kallas för "TUR"
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2007 10:32:13 GMT 1
Da hade Krizan....ska jag åter tala om att en målvakt kan avgöra en match..?? Dock ej våra...
|
|