|
Post by anticonnie on Aug 27, 2007 20:13:12 GMT 1
Haha det du tänker på är en "Shame of Fame"
|
|
|
Post by Sickboy on Aug 27, 2007 20:18:15 GMT 1
Eller Shame of Hall kanske..?
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 27, 2007 20:18:42 GMT 1
Haha det du tänker på är en "Shame of Fame" ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 27, 2007 20:23:28 GMT 1
Eller Shame of Hall kanske..? ;D Bara en sak också!! Sickboy!!! Klipp dig!! Du ser ju ut som en tössabit!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 28, 2007 8:18:29 GMT 1
Polle har en vinst oxå va..? Och jag har en andraplats oxå, glöm inte det... Enligt OAO så har jag världrekordtiden på kluringar, därför deltar jag inte förän någon slår denna tid. Hemskt va det blåser här på toppen
|
|
|
Post by burt on Aug 28, 2007 8:25:48 GMT 1
Jag har en andra eller tredjeplats oxå.
Polle, du har rekordtiden för att du sitter som klistrad i detta forumet och läseralla nya meddelanden innan de har hunnit vissa sig... ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 28, 2007 8:36:49 GMT 1
Jag har en andra eller tredjeplats oxå. Polle, du har rekordtiden för att du sitter som klistrad i detta forumet och läseralla nya meddelanden innan de har hunnit vissa sig... ;D Naturligtvis är det så! Jag önskar att kluringarna inte läggs ut förns vid 2200 tiden på kvällarna....
|
|
|
Post by burt on Aug 28, 2007 9:26:57 GMT 1
22:00 låter bra, då har fler samma chans att få se frågorna samtidigt. Eller, för min skull får han gärna göra som han gjort tidigare, jag är lite rädd för att du kommer upp i ledningen i Hall Of Fame för snabbt JJB om du får se kluringarna samtidigt som oss andra...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 28, 2007 9:30:31 GMT 1
22:00 låter bra, då har fler samma chans att få se frågorna samtidigt. Eller, för min skull får han gärna göra som han gjort tidigare, jag är lite rädd för att du kommer upp i ledningen i Hall Of Fame för snabbt JJB om du får se kluringarna samtidigt som oss andra... Smickrare där... ;D
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 28, 2007 10:39:50 GMT 1
Jag har en andra eller tredjeplats oxå. Polle, du har rekordtiden för att du sitter som klistrad i detta forumet och läseralla nya meddelanden innan de har hunnit vissa sig... ;D Behöver inte sitta klistrad här då jag är synsk och bara behöver gå in och briljera när jag känner för det ;D Ett tips, nästa kluring börjar med Jonas Höglund resten får ni klara själva
|
|
|
Post by burt on Aug 28, 2007 10:59:49 GMT 1
Jag har en andra eller tredjeplats oxå. Polle, du har rekordtiden för att du sitter som klistrad i detta forumet och läseralla nya meddelanden innan de har hunnit vissa sig... ;D Behöver inte sitta klistrad här då jag är synsk och bara behöver gå in och briljera när jag känner för det ;D Ett tips, nästa kluring börjar med Jonas Höglund resten får ni klara själva Tack för tipset...
|
|
|
Post by Sickboy on Aug 28, 2007 11:59:09 GMT 1
Eller Shame of Hall kanske..? ;D Bara en sak också!! Sickboy!!! Klipp dig!! Du ser ju ut som en tössabit!! Vad för jävla pack e du..?
|
|