|
Post by newman on Oct 11, 2006 21:30:41 GMT 1
Sådant tur har de ej............ inte vi heller! Du har så rätt. det är BARA HALL-ordern som vill ha Hall. Han flyttade till halmstad men fick fortsätta i Åstorp Hall är välkommen .... än har ej sista tåget gått.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2006 7:21:00 GMT 1
Du har så rätt. det är BARA HALL-ordern som vill ha Hall. Han flyttade till halmstad men fick fortsätta i Åstorp Hall är välkommen .... än har ej sista tåget gått. Det gick för läääääänge sen ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 12, 2006 8:12:41 GMT 1
Äntligen en seger för Trelleborg. TIF A-lag - TIF J-18 9 - 1 Nu spelar TIF träningsmather mot sitt J- 18 lag, kanske var motståndet för bra när man mötte div. 3 lagen Lund, Limhamn & Kryptonics som man förlorade mot. ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2006 8:30:23 GMT 1
Äntligen en seger för Trelleborg. TIF A-lag - TIF J-18 9 - 1 Nu spelar TIF träningsmather mot sitt J- 18 lag, kanske var motståndet för bra när man mötte div. 3 lagen Lund, Limhamn & Kryptonics som man förlorade mot. ;D ;D Ja hade man förlorat även här hade nästa motståndare varit KHK's björnliga ...
|
|
|
Post by newman on Oct 12, 2006 8:34:27 GMT 1
Hall är välkommen .... än har ej sista tåget gått. Det gick för läääääänge sen ;D Va inte så säker på det du.. har hört en del.. men kommer inte att avslöja mer här.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2006 8:44:20 GMT 1
Det gick för läääääänge sen ;D Va inte så säker på det du.. har hört en del.. men kommer inte att avslöja mer här. Att det kommer från dig är ju en garanti att det inte stämmer ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 12, 2006 8:45:53 GMT 1
Visst newman, Ryssar, polacker, Hall & och att Kalmar skulle har något stort på G. var ju den bästa av alla din skrönor denna säsong............hittils i alla fall. Väntar med späning på nästa.
|
|
|
Post by newman on Oct 12, 2006 8:55:00 GMT 1
Ja du... då kan du vänta....Ha rdock en del i bakfickan,som kommer från en säker källa(som vanligt är väl bäst o tillägga) Få se vad tomten kommer med...
|
|
|
Post by newman on Oct 12, 2006 8:56:43 GMT 1
Visst newman, Ryssar, polacker, Hall & och att Kalmar skulle har något stort på G. var ju den bästa av alla din skrönor denna säsong............hittils i alla fall. Väntar med späning på nästa. Vad det gäller kalmar kan jag bara hänvisa till min källa på Pizzeria Juventus...bagaren(dock inte att förväxla med fotbollsspelaren Patrik Rosengren i Kalmar FF)
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 12, 2006 9:00:36 GMT 1
Har inte du lärt dig att man skall inte lita på allt man hör, kanske dags att kolla din källors trovärdighet.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2006 9:27:12 GMT 1
Har inte du lärt dig att man skall inte lita på allt man hör, kanske dags att kolla din källors trovärdighet. ska hjälpa newman ur sin knipa med att leverar detta från min trovördiga källor Tibro - Värnamo 1-4
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 12, 2006 11:04:40 GMT 1
Visst newman, Ryssar, polacker, Hall & och att Kalmar skulle har något stort på G. var ju den bästa av alla din skrönor denna säsong............hittils i alla fall. Väntar med späning på nästa. Du glömde spelarna med elitserierutin.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2006 11:58:08 GMT 1
Visst newman, Ryssar, polacker, Hall & och att Kalmar skulle har något stort på G. var ju den bästa av alla din skrönor denna säsong............hittils i alla fall. Väntar med späning på nästa. Du glömde spelarna med elitserierutin. Inte lätta att komma ihåg allt Boro - Nittorp 5 - 1
|
|
|
Post by newman on Oct 12, 2006 15:15:17 GMT 1
Nej ..verkligen inte... jag minns inte en enda av dina klumsteg..... de är föööööööör många!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2006 15:17:05 GMT 1
Nej ..verkligen inte... jag minns inte en enda av dina klumsteg..... de är föööööööör många! newman du försöker sopa undan all till svammel här alla mina klockrena analyser (i förväg) av nyförvärven begär jag inte att du ska komma ihåg .. Nämn en gång du varit rätt ute (bortsett från SÖ-läckan)
|
|