|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 2, 2006 11:27:54 GMT 1
hehe..och folk säger vi ska ha en chans mot KRIF! imponerande av KRIF. Men svårt att jämföra matcher så. Skulle man det så skulle ju KRIF vara moget för allsvenskan nu ;D KRIF slog TAIF som lätt slog OIK som krossade KHK.... Huva... Sen var det nån som sa att KHK och OIK inte är i samma fas på säsongen. Det är möjligt, men vilken fas är KRIF som spelar i samma serie som KHK?... Huva...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 2, 2006 14:16:55 GMT 1
Ursäkta om jag drar på munnen.....åt allt uppskrivande om hur jäkla bra vi är... Får väl hoppas att jag får anledning att sluta le...
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 2, 2006 16:10:00 GMT 1
imponerande av KRIF. Men svårt att jämföra matcher så. Skulle man det så skulle ju KRIF vara moget för allsvenskan nu ;D KRIF slog TAIF som lätt slog OIK som krossade KHK.... Huva... Sen var det nån som sa att KHK och OIK inte är i samma fas på säsongen. Det är möjligt, men vilken fas är KRIF som spelar i samma serie som KHK?... Huva... Men du förstår väl själv att det inte går att resonera så Skulle inte bli minsta förvånad om KHK slår KRIF. Vilka slutsatser skule ni dra av det i så fall att KHK är bättre än OIK ?
|
|
|
Post by HF on Sept 2, 2006 17:56:39 GMT 1
Mot Krif får vi se hur laget står sig. Båda lagen har väl kommit likvärdigt långt (eller kort) i uppladdningen.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 2, 2006 17:59:33 GMT 1
Mot Krif får vi se hur laget står sig. Båda lagen har väl kommit likvärdigt långt (eller kort) i uppladdningen. Så enelt är det inte. Ena laget kan vara helt nedtränat det andra ha lätta fötter. Jag säger det igen. En träningsmatch är alltid en träningsmatch. När vi möter KRIF i serien får vi se hur vi står
|
|
|
Post by HF on Sept 2, 2006 20:20:01 GMT 1
Mot Krif får vi se hur laget står sig. Båda lagen har väl kommit likvärdigt långt (eller kort) i uppladdningen. Så enelt är det inte. Ena laget kan vara helt nedtränat det andra ha lätta fötter. Jag säger det igen. En träningsmatch är alltid en träningsmatch. När vi möter KRIF i serien får vi se hur vi stårEn fingervisning är det allt!!!!!!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 2, 2006 21:04:18 GMT 1
Så enelt är det inte. Ena laget kan vara helt nedtränat det andra ha lätta fötter. Jag säger det igen. En träningsmatch är alltid en träningsmatch. När vi möter KRIF i serien får vi se hur vi stårEn fingervisning är det allt!!!!!!!! knappast
|
|
|
Post by HF on Sept 2, 2006 21:21:02 GMT 1
En fingervisning är det allt!!!!!!!! knappast Jovisst
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 2, 2006 22:03:36 GMT 1
NÅGOT måste det väl visa?
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 2, 2006 22:36:18 GMT 1
NÅGOT måste det väl visa? Jovisst det kan ge en FINGERVISNING vilka som är mest nedtränade
|
|
no99
Ungdomslirare
|
Post by no99 on Sept 3, 2006 10:48:25 GMT 1
tycker med att krifs match iof bara e en träningsmatch men svårt att ta ifrån oss den segern. undrar hur många hundra inlägg de hade vart här om de vatt ni som slagit taif?? en sak är ni bäst på iaf ( vissa), bortförklaringar!!sluta höja erat lag till skyarna de bara ser så dumt ut när ni torskar. ni är trots allt nykomlingar i serien. tyvärr så har jag kollat och jag jobbar alla matcher mot er utom i eran hall så vi får hoppas på en bra drabbning då. (hoppas ni kommit ur nerträningen då)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2006 11:35:21 GMT 1
JAG är MYCKET ödmjuk...men det brukar jag mest få skit för...
Trodde redan innan KRIF slog TAIF att vi skulle få stora problem med er...och all skitsnack här om att ni inte har något försvar!?
|
|
|
Post by newman on Sept 3, 2006 11:59:02 GMT 1
Vi har inget att ångra Cal.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2006 12:16:42 GMT 1
Nä...men ibland VILL man inte ha rätt...
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 3, 2006 13:02:41 GMT 1
tycker med att krifs match iof bara e en träningsmatch men svårt att ta ifrån oss den segern. undrar hur många hundra inlägg de hade vart här om de vatt ni som slagit taif?? en sak är ni bäst på iaf ( vissa), bortförklaringar!!sluta höja erat lag till skyarna de bara ser så dumt ut när ni torskar. ni är trots allt nykomlingar i serien. tyvärr så har jag kollat och jag jobbar alla matcher mot er utom i eran hall så vi får hoppas på en bra drabbning då. (hoppas ni kommit ur nerträningen då) Väl talat.
|
|