|
Post by anticonnie on Apr 16, 2008 20:58:59 GMT 1
YYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 16, 2008 21:00:36 GMT 1
Vet jag ingenting om Tsssk vet du visst det.. Väldigt bra spelat dock av LHC måste jag säga släppa en 0-2 ledning till 7-3... LHC - Sämst när det gäller
|
|
|
Post by chilipulver on Apr 16, 2008 21:11:23 GMT 1
YYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!! Snåla Smålänningar, räkna med 2 raka FÖRLUSTER NU!!!!!!! Klapp & Klang..... Haha
|
|
Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Apr 16, 2008 21:17:48 GMT 1
Jag överlever om LHC mot alla odds vänder detta och vinner 2 raka matcher och det tack vare att Karlstadsfjollorna inte kan bli bättre än HVBLÅ!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 16, 2008 21:18:19 GMT 1
KOM IGEN LHC!!!!
|
|
|
Post by billibutt on Apr 16, 2008 21:20:42 GMT 1
Tack GODE GUD !!!!!!!HVHVHVHVHVHVHVHV71 !Nu tackar vi vår herre och hoppas att SM GULDET KOMMER HEM IGEN!!!!!!! HVHVHVHV71
|
|
|
Post by offe1988 on Apr 16, 2008 21:40:03 GMT 1
Håller med, Hoppas NBS flagga kommer fram på fredag där de står VI HAR GUD PÅ VÅRAN SIDA ERA JÄVLAR, Nu krigar vi hem guldet HV blå
|
|
|
Post by chilipulver on Apr 16, 2008 21:53:46 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 16, 2008 23:17:15 GMT 1
Ett gammalt och väldigt använt skämt, men ååh vad det stämmer! <3
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 18, 2008 9:36:18 GMT 1
Vet jag ingenting om Tsssk vet du visst det.. Väldigt bra spelat dock av LHC måste jag säga släppa en 0-2 ledning till 7-3... LHC - Sämst när det gäller Tror fan att mörrum hade spöat LHC i den matchen , dom ville ju inte ens ha pucken, ingen kämparglöd för fem öre.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 18, 2008 9:55:26 GMT 1
Tsssk vet du visst det.. Väldigt bra spelat dock av LHC måste jag säga släppa en 0-2 ledning till 7-3... LHC - Sämst när det gäller Tror fan att mörrum hade spöat LHC i den matchen , dom ville ju inte ens ha pucken, ingen kämparglöd för fem öre. Hade ju inte gjort någon skillnad, HV hade ju dommaren med sig, två solkara mål bortdömda.
|
|
|
Post by aslog on Apr 18, 2008 10:56:54 GMT 1
Tror fan att mörrum hade spöat LHC i den matchen , dom ville ju inte ens ha pucken, ingen kämparglöd för fem öre. Hade ju inte gjort någon skillnad, HV hade ju dommaren med sig, två solkara mål bortdömda. Jag skiter egentligen i vilket, men jag är lite nyfiken till hur du kan få det till "två solklara mål"? För att domaren ska kunna döma mål så måste han kunna se att pucken är inne i målet, right? Han kan ju inte börja gissa... Vid det första läget så är det väl mycket möjligt att pucken var över linjen men eftersom plockhandsken var ivägen så kunde domaren (eller någon annan) omöjligt se detta och då var alltså det första målet korrekt bortdömt. När det gäller det andra målet så är det bara ett mysterium hur du kan tycka att det blev felaktigt bortdömt. Tillochmed Zachrisson erkände ju att Livs plockhandske låg på pucken när han puttade in den...
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 18, 2008 12:01:45 GMT 1
Jag såg iofs inte matchen, men jag har varken hört eller läst om några skandaler i media. Detta brukar de annars vara ganska snabba på att publicera.
Antar att det endast är ren tjurighet från dowdens sida. Brukar heta så mycket när det går bra för andra. Bortförklaringar hit och dit.
|
|
|
Post by offe1988 on Apr 18, 2008 16:46:27 GMT 1
Tror fan att mörrum hade spöat LHC i den matchen , dom ville ju inte ens ha pucken, ingen kämparglöd för fem öre. Hade ju inte gjort någon skillnad, HV hade ju dommaren med sig, två solkara mål bortdömda. I vilken match får man slå in en blockerad puck?? Snälla säg en,
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 18, 2008 16:50:08 GMT 1
Hade ju inte gjort någon skillnad, HV hade ju dommaren med sig, två solkara mål bortdömda. I vilken match får man slå in en blockerad puck?? Snälla säg en, Liv's plock hovrade över pucken, han hade inte tagit den än när LHC slog in den. Samma som det första bortdömda målet, Livs plock hovrade över pucken och fick tag på den efter den dansade över mållinjen. Är ju inte första matchen i denna finalen som HV har dommaren med sig, eller?
|
|