Jimmy
Björnligan
Halmstad ?r tillbaks i ettan!!!
|
Post by Jimmy on Dec 13, 2008 22:24:20 GMT 1
Krif-Halmstad imorgon. Vi får se vad kallingarna kan ge.
|
|
Jimmy
Björnligan
Halmstad ?r tillbaks i ettan!!!
|
Post by Jimmy on Dec 15, 2008 22:18:55 GMT 1
Krif-Halmstad imorgon. Vi får se vad kallingarna kan ge. Fan, bara 4-4 mot Krif. Under all kritik.
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 15, 2008 22:57:00 GMT 1
Hall skickade in tre kassar igår!! Visade prov på stort spel enligt rapport från en som var på plats.
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 16, 2008 10:38:22 GMT 1
Roman Bilek i Grästorp öser på ! Kan det vara nått?
|
|
|
Post by mace on Dec 16, 2008 17:14:34 GMT 1
Roman Bilek i Grästorp öser på ! Kan det vara nått? Läste det också, hade faktiskt gärna sett han i KHK nästa säsong.
|
|
|
Post by benderman on Dec 16, 2008 21:47:48 GMT 1
Det är väl samme Roman som jag tyckte var kanon när Grästorp slog ut oss.
Han skulle absolut platsa......men det är ingen spets. Arto nr 2
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 8, 2009 11:54:07 GMT 1
Linus C gör tydligen bra ifrån sig i KRIF. Kul ! Det är han väl värd
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 8, 2009 12:14:19 GMT 1
Kallinge sopade banan med Osby igår vann med hela 7-0 på borta is Ingen KHKare inblandat i något av målen :S
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 10, 2009 10:09:36 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 10, 2009 10:22:23 GMT 1
Man slutar aldrig förvånas av KRIF, varje säsong verkar som det är en handfull spelare som får lämna? Knappast en tillfällighet längre.
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 10, 2009 12:21:46 GMT 1
Man slutar aldrig förvånas av KRIF, varje säsong verkar som det är en handfull spelare som får lämna? Knappast en tillfällighet längre. Det var nog meningen att de skulle bli så, undrar vem som ska ersätta han ?
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 10, 2009 13:56:48 GMT 1
Hum, sätter en slanat på Callahans favorit.. tyvärr Att det snurra på i Krif är ju ingen nyhet. En klubb med en orginisation som ett korglag kan aldrig sluta väl.. Så Div.1 är låååångt borta.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 10, 2009 14:46:51 GMT 1
Hum, sätter en slanat på Callahans favorit.. tyvärr Att det snurra på i Krif är ju ingen nyhet. En klubb med en orginisation som ett korglag kan aldrig sluta väl.. Så Div.1 är låååångt borta. Göran Hall som back ;D
|
|
|
Post by Joewson on Jan 10, 2009 15:40:47 GMT 1
Zdenek har inte varit lätt att ha och göra med för alla andra spelare i KRIF. Jag har själv pratat med spelare som spelar i KRIF och allt har inte varit guld och gröna skogar. Detta är hur man än vänder och vrider på det ett bra beslut av KRIF och starkt av styrelsen! Det går inte att ha sprickor i truppen och spelare som kommer och går när de själva vill.
Jag kan inte försvara KRIF för alla andra spelare som lämnat, men i detta fallet så vågar jag försvara KRIF för deras beslut!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 10, 2009 16:29:01 GMT 1
Zdenek har inte varit lätt att ha och göra med för alla andra spelare i KRIF. Jag har själv pratat med spelare som spelar i KRIF och allt har inte varit guld och gröna skogar. Detta är hur man än vänder och vrider på det ett bra beslut av KRIF och starkt av styrelsen! Det går inte att ha sprickor i truppen och spelare som kommer och går när de själva vill. Jag kan inte försvara KRIF för alla andra spelare som lämnat, men i detta fallet så vågar jag försvara KRIF för deras beslut! Kanske lite av det som det raljeras om i forumet ang KHK. Att man är noga med att spelarna ska passa in
|
|