|
Post by Sir Ironpants on Dec 1, 2005 11:29:37 GMT 1
Hur är det med L. Claesson, Ahnlund & Hermasson?
|
|
|
Post by HF on Dec 1, 2005 12:22:15 GMT 1
Bobben spelar nog inte på söndag, har trillat på nån knatteåkning.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 1, 2005 12:44:50 GMT 1
Hoppas nu att någon av J-spelarna får spela och att denne då verkligt tar vara på sin chans och gör en kanonmatch.
|
|
|
Post by newman on Dec 2, 2005 10:37:42 GMT 1
Pratade med linus i förra veckan. Han väntar fortfarande på en tid för magnetröntgen.
|
|
|
Post by youngblood on Dec 3, 2005 15:24:53 GMT 1
Skadeläget i A-truppen Jonas Ahnlund var nyligen på läkarundersökning. Glädjande nog visade den att Jonas nu är kvitt sin hjärtmuskelinflammation. Oturligt nog drabbades Jonas samtidigt av lunginflammation. Så han får vila ytterligare någon vecka. Men det absolut viktigaste var ju att Jonas hjärtmuskelinflammation släppt. Linus Claesson väntar på magnetröntgen av knä. Andreas Hermansson är på väg tillbaka. Testar i J-laget. Tomas Karlsson knäskadad. Hoppas dert inte blir fler på listan
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 3, 2005 18:04:34 GMT 1
Jaha...Bobben också. Var ska det sluta?
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 4, 2005 2:11:10 GMT 1
Jaha...Bobben också. Var ska det sluta? Kan ju inte se att Bobben tillför särskilt mycket! In med P Andersen!!!! Nu syftade jag på antalet skadade spelare, inte vilken kvalitet dem har. Rätt som det är har vi någon ur första femman skadade också.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 4, 2005 22:26:19 GMT 1
Skadeläget i A-truppen Jonas Ahnlund var nyligen på läkarundersökning. Glädjande nog visade den att Jonas nu är kvitt sin hjärtmuskelinflammation. Oturligt nog drabbades Jonas samtidigt av lunginflammation. Så han får vila ytterligare någon vecka. Men det absolut viktigaste var ju att Jonas hjärtmuskelinflammation släppt. Linus Claesson väntar på magnetröntgen av knä. Andreas Hermansson är på väg tillbaka. Testar i J-laget. Tomas Karlsson knäskadad. Hoppas dert inte blir fler på listan Jo tyvärr verkar det vara så Fredrik C Markus J
|
|
|
Post by newman on Dec 4, 2005 23:08:04 GMT 1
Macke j. sjuk tydligen vad jag hört.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 4, 2005 23:25:32 GMT 1
Detta läste jag i Diös gästbok. "Läge för wo från KHK ? Just nu 7 man borta. Lagkaptenen bröt armen mot Sölvesborg" Är det så illa? Isf kan vi nog glömma honom resten av säsongen.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 4, 2005 23:50:13 GMT 1
Ursäkta...brukar gå in där innan jag går hit.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 5, 2005 8:29:56 GMT 1
Detta läste jag i Diös gästbok. "Läge för wo från KHK ? Just nu 7 man borta. Lagkaptenen bröt armen mot Sölvesborg" Är det så illa? Isf kan vi nog glömma honom resten av säsongen. 4 veckor stod det i blaskan. Juluppehållet kommer lägligt. han borde ju kunna hålla kondisen igång
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 5, 2005 8:30:32 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 5, 2005 12:01:29 GMT 1
|
|
|
Post by newman on Dec 7, 2005 10:35:42 GMT 1
Ett armbrott som läks på fyra veckor? Är det möjligt? Kanske man kan spela med ett spec. skydd.
|
|