|
Post by #72 Foppa on Feb 12, 2008 8:44:32 GMT 1
hela de forumet är ju hackare ,, och finns utbildnings sidor hur man hackar CuteNews "Bluefoxes" hemsida tror jag är CuteNews också, får ju bara hoppas att ingen tipsar honom om det.... ;D (SKÄMT!!!!)
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Feb 12, 2008 16:30:24 GMT 1
visst e det CuteNews på deras sida oxå .. e väll bara slumpen att han hittade oss .. han googlade väll på Black o fick väll upp oss o den andra sidan.
Väntar med spänning på BB sidan .. de jag har sett är KANON o bättre än den andre ;D ;D
BRA JOBBAT MATS!!!!!!
|
|
|
Post by dragskott on Feb 13, 2008 11:54:41 GMT 1
Ska bli riktigt spännande att se nya sidan. Har varit inne och tittat vid något tillfälle. En MYCKET spännande siffra för FL såg jag. Hoppas att det inte var en test av att skriva sexsiffriga belopp.
|
|
|
Post by mindriot on Feb 13, 2008 16:01:05 GMT 1
hehe... jo tyvärr var det ett test... men ett mål att nå...
|
|
|
Post by mindriot on Feb 13, 2008 19:30:14 GMT 1
SÅ DÅ VAR DET KLART! Bara väntar på att IIS skall styra om domänen till den nya sidan. Lite info. - Sidan kan ha lite barnsjukdommar. Stå ut med det.
- Lite länkar knappar m.m. kan vara på engelska. Kommer att ändras.
- Sidan kan ligga nere kortare stunder ibland. Detta pga att jag är inne och kodar.
- De gamla nyheterna kommer att komma på plats. Inte prio ett just nu.
- Forumlänken länkar hit. Kommer att inom kort finnas ett eget forum.
- Några länkar funkar inte. Detta pga att tiden var knapp och vi var tvungen att få igång sidan för bussbokningar m.m.
- Alla annonsörer kommer att komma upp inom kort. Ha lite tålamod.
Men en fungerade sida igen iallafall... Vi ber om ursäkt för att den har legat nere... Väl mött och mycket nöje... Mats "mindRIOT" Olsson PS! Ni som sitter på bilder och kort av KHK snälla kontakta mig. Detta är så att vi kan fylla upp vårt foto och video arkiv! DS!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 13, 2008 22:40:34 GMT 1
Står fortfarande att den är hackad?
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 13, 2008 22:58:46 GMT 1
Står fortfarande att den är hackad? Det tar 24-48 timmar för webhotellet att lägga över sidan så under morgon dagen kommer den nog upp!
|
|
|
Post by Compa on Feb 13, 2008 23:24:43 GMT 1
SÅ DÅ VAR DET KLART! Bara väntar på att IIS skall styra om domänen till den nya sidan. Lite info. - Sidan kan ha lite barnsjukdommar. Stå ut med det.
- Lite länkar knappar m.m. kan vara på engelska. Kommer att ändras.
- Sidan kan ligga nere kortare stunder ibland. Detta pga att jag är inne och kodar.
- De gamla nyheterna kommer att komma på plats. Inte prio ett just nu.
- Forumlänken länkar hit. Kommer att inom kort finnas ett eget forum.
- Några länkar funkar inte. Detta pga att tiden var knapp och vi var tvungen att få igång sidan för bussbokningar m.m.
- Alla annonsörer kommer att komma upp inom kort. Ha lite tålamod.
Men en fungerade sida igen iallafall... Vi ber om ursäkt för att den har legat nere... Väl mött och mycket nöje... Mats "mindRIOT" Olsson PS! Ni som sitter på bilder och kort av KHK snälla kontakta mig. Detta är så att vi kan fylla upp vårt foto och video arkiv! DS! Skärp dig!!! Du ska väl inte be om ursäkt att sidan legat nere!!!!!
|
|
|
Post by Mrfrog on Feb 14, 2008 0:44:56 GMT 1
BBs sida uppe igen
|
|
|
Post by hockeylover on Feb 14, 2008 7:00:11 GMT 1
Kanonbra jobbat!
|
|