|
Post by burt on May 21, 2007 9:21:20 GMT 1
Hur går det med intervjun ni gjorde på förra replican?
|
|
|
Post by anticonnie on May 21, 2007 11:32:55 GMT 1
Hur går det med intervjun ni gjorde på förra replican? Bra
|
|
|
Post by burt on May 21, 2007 14:53:07 GMT 1
Hur går det med intervjun ni gjorde på förra replican? Bra Härligt svar YB, precis det svaret jag önskade mig att få... ;D
|
|
|
Post by crosschecking on May 21, 2007 17:21:06 GMT 1
Kräv inte för mkt nu! Fy skäms Burt!
|
|
|
Post by burt on May 21, 2007 20:17:41 GMT 1
Jag vet vilket tid det tar med hemsidor, jag är själv webmaster för en idrottsförenings hemsida. Jag är bara lite nyfiken på hur det går med intervjun, men YB gav mig ett bra svar...
|
|
|
Post by mindriot on Aug 11, 2007 22:47:57 GMT 1
Uppdatering av hemsidan!
Lite nytt utseende men i stort samma. Ännu några små grafiska problem i vissa läsare.
Ny funktion att man kommentera nyheter och artiklar. Samma regler här gäller i språkval och etik som överallt på nätet. Vi kan banna/stänga av postare totalt!
|
|
|
Post by dragskott on Aug 11, 2007 23:39:23 GMT 1
Ett mycket fint jobb , Mindiot!
|
|
|
Post by mindriot on Aug 23, 2007 19:59:14 GMT 1
Då var det dags... igen... Men den gången har den kommit för att stanna... ;D Ny design som skall funka på alla läsare. Sökfunktion Ny omröstning (utan störande reklam) Kommentera artiklar och nyheter Intresse anmälan till buss via hemsidan Mycket nöje!!!
|
|
|
Post by burt on Aug 23, 2007 20:06:46 GMT 1
Då var det dags... igen... Men den gången har den kommit för att stanna... ;D Ny design som skall funka på alla läsare. Sökfunktion Ny omröstning (utan störande reklam) Kommentera artiklar och nyheter Intresse anmälan till buss via hemsidan Mycket nöje!!! Bästa designen hittills, snygg header det för min tankar till de Japanska kamikaze pioltern iaf, jag vet inte om det var din mening, men skitsnyggt är det iaf. Men omröstningsfunktionen verkatr inte kunna räkna, 4st snyggt 3st fult det blir enligt min matematik 7st röster, men funktionen har räknat 9 röster??? Den övre menyn var svårläst och ovanligt liten, med det antalet menyval så skulle jag hellre velat sett en DHTML meny som är mer anpassningsbar för tillägg ev flera menyval...
|
|
|
Post by mindriot on Aug 23, 2007 20:38:30 GMT 1
Såg det om pollen! Skall förhoppnings funka nu...
mmm det är det där med DHTML och olika läsare...
Men det funkar...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 23, 2007 20:59:38 GMT 1
Kanonsnyggt, mindriot! Det enda som jag inte gillar (jodå jag måste klaga lite också) är det där (blod?)stänket runt ekoxen i headern... det ser ut som den har blivit trampad på...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 23, 2007 21:07:17 GMT 1
Då var det dags... igen... Men den gången har den kommit för att stanna... ;D Ny design som skall funka på alla läsare. Sökfunktion Ny omröstning (utan störande reklam) Kommentera artiklar och nyheter Intresse anmälan till buss via hemsidan Mycket nöje!!! riktigt snygg bra jobbat
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 23, 2007 21:09:35 GMT 1
Kanonsnyggt, mindriot! Det enda som jag inte gillar (jodå jag måste klaga lite också) är det där (blod?)stänket runt ekoxen i headern... det ser ut som den har blivit trampad på... Nej det är skalbaggen som mosat en motståndare ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 23, 2007 22:45:03 GMT 1
Mycket snyggt !
6 + av 5 !
Grattis till bra jobb !
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 16, 2007 17:15:24 GMT 1
Det finns några tankar om TRO, HOPP och KÄRLEK på www.blackbugs.se om någon är intresserad. KHK mot 1:an !
|
|