|
TIFO
Oct 9, 2006 8:39:55 GMT 1
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 9, 2006 8:39:55 GMT 1
Det är för högre Farao upp till var och en var man sitter eller står. Det är ett bevis på den yttersta självgodheten att att hävda någons icke-supporter status bara för att denna människa väljer att placera sitt arsle på annan plats än vad ni placerar edra dojor.
|
|
|
TIFO
Oct 9, 2006 9:47:27 GMT 1
Post by Mrfrog on Oct 9, 2006 9:47:27 GMT 1
tycker hela den här diskutionen om man är en riktig suppoter eller inte är dagis nivå finns bara en person som kan svara för hur mycket suppoter man är och de är än själv ingen annan och i övrigt förstå jag inte vad det har i en tifo tråd att göra ähh fatta inte varför jag änns skriver ett inlägg om det när hela forumet är ett dagis
|
|
|
TIFO
Oct 9, 2006 10:46:46 GMT 1
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 9, 2006 10:46:46 GMT 1
Exakt! Tack MrFrog! Kunnde inte sagt det bättre själv! Sen att det är på dagisnivå.... tja... Vad är det för fel på dagis?
|
|
|
TIFO
Oct 9, 2006 12:25:38 GMT 1
Post by kraftwerk on Oct 9, 2006 12:25:38 GMT 1
tycker hela den här diskutionen om man är en riktig suppoter eller inte är dagis nivå finns bara en person som kan svara för hur mycket suppoter man är och de är än själv ingen annan och i övrigt förstå jag inte vad det har i en tifo tråd att göra ähh fatta inte varför jag änns skriver ett inlägg om det när hela forumet är ett dagis Precis. KHK har ju ganska många cyber-supportrar. Men de är ju också supportrar ..
|
|
|
TIFO
Oct 9, 2006 20:14:57 GMT 1
Post by newman on Oct 9, 2006 20:14:57 GMT 1
Passas sig för det då... när "chefen" 2 säger det.........
|
|
|
TIFO
Oct 9, 2006 22:37:19 GMT 1
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 9, 2006 22:37:19 GMT 1
Det är för högre Farao upp till var och en var man sitter eller står. Det är ett bevis på den yttersta självgodheten att att hävda någons icke-supporter status bara för att denna människa väljer att placera sitt arsle på annan plats än vad ni placerar edra dojor. det är inte jag som har slängt med termer om riktiga supportrar. jag tror att detta tjabbet e något som tyder på vissa herrars dåliga självförtroende.
|
|
|
TIFO
Oct 10, 2006 9:21:29 GMT 1
Post by Mrfrog on Oct 10, 2006 9:21:29 GMT 1
Det är för högre Farao upp till var och en var man sitter eller står. Det är ett bevis på den yttersta självgodheten att att hävda någons icke-supporter status bara för att denna människa väljer att placera sitt arsle på annan plats än vad ni placerar edra dojor. det är inte jag som har slängt med termer om riktiga supportrar. jag tror att detta tjabbet e något som tyder på vissa herrars dåliga självförtroende. a såg det...
|
|
|
TIFO
Dec 9, 2006 22:42:38 GMT 1
Post by knegarn on Dec 9, 2006 22:42:38 GMT 1
Ett förslag till tifo som ni kan göra är att köpa in plast rullar från www.tifo.se eller www.tifo.it och sedan tejpa ihop till en oh flagga...Är enkelt och kommer förmodligen bli ett av dem snyggaste tifona i 2:an Sen ett annat är ju isfacklor som är enkelt och snyggt...(vet inte hur det går med er tifo verksamhet,jag kanske kommer med förslag som ni redan använt )
|
|
|
TIFO
Dec 14, 2006 7:31:34 GMT 1
Post by toker on Dec 14, 2006 7:31:34 GMT 1
Tja alla blackbuggare. Undrar lite om er klack. Hur stor är den? hur många medlemmar och hur många brukar ni vara på matcherna hemma som borta. Vad har ni för målsättningar? Här kommer några tifofilmer mm om oss, mycket nöje Gå in på klacken och fliken filmer. www.lakerslakejer.se/
|
|
|
TIFO
Dec 18, 2006 15:36:09 GMT 1
Post by Stig af Bussen on Dec 18, 2006 15:36:09 GMT 1
Tja alla blackbuggare. Undrar lite om er klack. Hur stor är den? hur många medlemmar och hur många brukar ni vara på matcherna hemma som borta. Vad har ni för målsättningar? Här kommer några tifofilmer mm om oss, mycket nöje Gå in på klacken och fliken filmer. www.lakerslakejer.se/Bara pinsamt att sno låtar av andra lag !
|
|
|
TIFO
Dec 18, 2006 18:31:50 GMT 1
Post by toker on Dec 18, 2006 18:31:50 GMT 1
Tja alla blackbuggare. Undrar lite om er klack. Hur stor är den? hur många medlemmar och hur många brukar ni vara på matcherna hemma som borta. Vad har ni för målsättningar? Här kommer några tifofilmer mm om oss, mycket nöje Gå in på klacken och fliken filmer. www.lakerslakejer.se/Bara pinsamt att sno låtar av andra lag ! Säg någon klack som kör något eget nu för tiden. Alla svenska supportrar snor från övriga europa. Ibland även av svenska klackar. Alla ni kör finns ju redan. Jävla härm apa klack.
|
|
|
TIFO
Dec 18, 2006 18:33:57 GMT 1
Post by Sardaukar on Dec 18, 2006 18:33:57 GMT 1
Tja alla blackbuggare. Undrar lite om er klack. Hur stor är den? hur många medlemmar och hur många brukar ni vara på matcherna hemma som borta. Vad har ni för målsättningar? Här kommer några tifofilmer mm om oss, mycket nöje Gå in på klacken och fliken filmer. www.lakerslakejer.se/Bara pinsamt att sno låtar av andra lag ! Kom på en egen låt då? Skärp dig. Hur många av landets klubbar har bara egenkomponerade sånger tror du? Hellre bra stulna sånger än inga alls.
|
|
|
TIFO
Dec 18, 2006 18:40:31 GMT 1
Post by Supertramp on Dec 18, 2006 18:40:31 GMT 1
Bara pinsamt att sno låtar av andra lag ! Kom på en egen låt då? Skärp dig. Hur många av landets klubbar har bara egenkomponerade sånger tror du? Hellre bra stulna sånger än inga alls. Alla som har någonting i själen som kallas stolthet. Att vara ensam om sångerna i sin division/ eller i sitt land är ju en självklarhet. Nu kan vi ju inte kalla Black Bugs för bajtare, då de inte sjunger någonting på matcherna. Småramsor som "kämpa KHK" osv, behöver vi inte nämna, då det knappas går in i facket SÅNGER. Växjö-muppen: Ingen ser upp till bajtande cirkusklack. Kryp tillbaks till din sten nu....
|
|
|
TIFO
Dec 20, 2006 16:11:09 GMT 1
Post by toker on Dec 20, 2006 16:11:09 GMT 1
Kom på en egen låt då? Skärp dig. Hur många av landets klubbar har bara egenkomponerade sånger tror du? Hellre bra stulna sånger än inga alls. Alla som har någonting i själen som kallas stolthet. Att vara ensam om sångerna i sin division/ eller i sitt land är ju en självklarhet. Nu kan vi ju inte kalla Black Bugs för bajtare, då de inte sjunger någonting på matcherna. Småramsor som "kämpa KHK" osv, behöver vi inte nämna, då det knappas går in i facket SÅNGER. Växjö-muppen: Ingen ser upp till bajtande cirkusklack. Kryp tillbaks till din sten nu.... Gå ut och sug av flickvännen i stallet bonnjävel
|
|
|
TIFO
Dec 20, 2006 21:51:31 GMT 1
Post by Supertramp on Dec 20, 2006 21:51:31 GMT 1
Alla som har någonting i själen som kallas stolthet. Att vara ensam om sångerna i sin division/ eller i sitt land är ju en självklarhet. Nu kan vi ju inte kalla Black Bugs för bajtare, då de inte sjunger någonting på matcherna. Småramsor som "kämpa KHK" osv, behöver vi inte nämna, då det knappas går in i facket SÅNGER. Växjö-muppen: Ingen ser upp till bajtande cirkusklack. Kryp tillbaks till din sten nu.... Gå ut och sug av flickvännen i stallet bonnjävel Ja, härlig nivå du håller din tok. Klämde jag på den ömma punkten? Hälsa Teddy!
|
|