|
Post by HF on Jan 9, 2007 12:48:53 GMT 1
Varför inte fsno fotbollens in med bollen i mål........
|
|
|
Post by dragskott on Jan 9, 2007 12:53:15 GMT 1
Varför inte fsno fotbollens in med bollen i mål........ Inte sno. Låna. ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 9, 2007 13:04:40 GMT 1
Men kan inte någon sammanställa ett antal ramsor och numerera dom samt lägga ut dom på forumet så kan ju var och en skriva utett antal kopior och ta med. Sen borde det vara busenkelt för en hejaklacksledare att bara ropa ut -Nu kör vi "4:an", ett, två .tre....... Är på G! Vi i BB kommer ha ett möte på Torsdag och är det någon som vill ha något sagt så pma mig innan torsdagkväll!
|
|
|
Post by CastorTroy on Jan 9, 2007 15:19:28 GMT 1
kalmarklacken har kopierat av andra klackar, men det gör ju alla mer eller mindre. Det som var bra med Kalmars klack var att dom tog i när dom sjöng, det gör inte vi. Jo men det är pinsamt . Kalmar snodde ju rakt av supras malmös ramsa "ett skott ett mål för malmö" Nu är faktiskt du lite pinsam. Finns inte många klubbar som har egen utvecklade och komponerade ramsor. Er k r o ss a k r o ss a vi ska ska krossa..." den är ju tex direkt snodd. osv osv. Det man kan säga är att 90% av samtliga ramsor i Sverige idag, både fotboll och Hockey härstammar från sydeuropeisk och engelsk fotboll. Men nu handlar inte supportergrupper om att hitta unika rasmor, utan att sjunga och stötta sitt lag i mot och medgång, oavsett vad ramsorna härstammar från. Bara det är tydligt vilket lag man stöttar.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jan 9, 2007 16:07:26 GMT 1
Jo men det är pinsamt . Kalmar snodde ju rakt av supras malmös ramsa "ett skott ett mål för malmö" Nu är faktiskt du lite pinsam. Finns inte många klubbar som har egen utvecklade och komponerade ramsor. Er k r o ss a k r o ss a vi ska ska krossa..." den är ju tex direkt snodd. osv osv. Det man kan säga är att 90% av samtliga ramsor i Sverige idag, både fotboll och Hockey härstammar från sydeuropeisk och engelsk fotboll. Men nu handlar inte supportergrupper om att hitta unika rasmor, utan att sjunga och stötta sitt lag i mot och medgång, oavsett vad ramsorna härstammar från. Bara det är tydligt vilket lag man stöttar. Nej då är det faktiskt bättre att vara tyst! Vet iof inte om jag kan kalla er klack , några fulla bönder som stod och skrek könsord till dommarn.
|
|
|
Post by dozan on Jan 9, 2007 16:30:21 GMT 1
Nu är faktiskt du lite pinsam. Finns inte många klubbar som har egen utvecklade och komponerade ramsor. Er k r o ss a k r o ss a vi ska ska krossa..." den är ju tex direkt snodd. osv osv. Det man kan säga är att 90% av samtliga ramsor i Sverige idag, både fotboll och Hockey härstammar från sydeuropeisk och engelsk fotboll. Men nu handlar inte supportergrupper om att hitta unika rasmor, utan att sjunga och stötta sitt lag i mot och medgång, oavsett vad ramsorna härstammar från. Bara det är tydligt vilket lag man stöttar. Nej då är det faktiskt bättre att vara tyst! Vet iof inte om jag kan kalla er klack , några fulla bönder som stod och skrek könsord till dommarn. Håller med dig fullständigt. De som var i kalmars klack skämde ut sig i söndags.
|
|
|
Post by CastorTroy on Jan 9, 2007 16:41:10 GMT 1
Nu är faktiskt du lite pinsam. Finns inte många klubbar som har egen utvecklade och komponerade ramsor. Er k r o ss a k r o ss a vi ska ska krossa..." den är ju tex direkt snodd. osv osv. Det man kan säga är att 90% av samtliga ramsor i Sverige idag, både fotboll och Hockey härstammar från sydeuropeisk och engelsk fotboll. Men nu handlar inte supportergrupper om att hitta unika rasmor, utan att sjunga och stötta sitt lag i mot och medgång, oavsett vad ramsorna härstammar från. Bara det är tydligt vilket lag man stöttar. Nej då är det faktiskt bättre att vara tyst! Vet iof inte om jag kan kalla er klack , några fulla bönder som stod och skrek könsord till dommarn. Ok, då önskar jag er lycka till med att hitta en unik ramsa osv. Stå ni tysta tills dess. Och beträffande de andra du skriver om bönder osv, så lämnar jag diskussionen, för antingen så kan du inte resonera ordentligt eller så var du inte ens på plats i söndags. Oavsett vilket av det så lämnar jag diskussionen och tråden. Obs!Glöm inte vilken stad du själv bor i innan du kastar ur dig att andra är bönder.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 9, 2007 20:36:44 GMT 1
Nej då är det faktiskt bättre att vara tyst! Vet iof inte om jag kan kalla er klack , några fulla bönder som stod och skrek könsord till dommarn. Obs!Glöm inte vilken stad du själv bor i innan du kastar ur dig att andra är bönder. Karlskrona är ju större än Kalmar! Klart att ni är bönder! ;D ;D Tokiga dessutom...
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Jan 9, 2007 20:50:57 GMT 1
Obs!Glöm inte vilken stad du själv bor i innan du kastar ur dig att andra är bönder. Karlskrona är ju större än Kalmar! Klart att ni är bönder! ;D ;D Tokiga dessutom... Hellre bönder än sillastrypare ;D ;D
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Jan 9, 2007 21:34:52 GMT 1
Karlskrona är ju större än Kalmar! Klart att ni är bönder! ;D ;D Tokiga dessutom... Hellre bönder än sillastrypare ;D ;D Det enda vi stryper än bönder ;D
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 9, 2007 23:13:54 GMT 1
Har hört att kalmar sattar mer på kineserna än o bygga ny hall,vilket var planen från börja på det aktuella området. synd .... ett nytt mini kina i kalmar.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jan 10, 2007 10:57:11 GMT 1
Nej då är det faktiskt bättre att vara tyst! Vet iof inte om jag kan kalla er klack , några fulla bönder som stod och skrek könsord till dommarn. Ok, då önskar jag er lycka till med att hitta en unik ramsa osv. Stå ni tysta tills dess. Och beträffande de andra du skriver om bönder osv, så lämnar jag diskussionen, för antingen så kan du inte resonera ordentligt eller så var du inte ens på plats i söndags. Oavsett vilket av det så lämnar jag diskussionen och tråden. Obs!Glöm inte vilken stad du själv bor i innan du kastar ur dig att andra är bönder. hörru! Jo jag var på matchen , var ju nästan så man skämdes för er . Ni skrek t.ex att dommarn var dum i huvudet när en KHK spelare åkte ut.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 10, 2007 11:00:06 GMT 1
Ja, herregud vilka idioter. ;D
|
|
|
Post by dozan on Jan 10, 2007 14:02:11 GMT 1
tosi bönner, ja massa tosia bönner!
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 11, 2007 7:50:02 GMT 1
Det som oroar mig mest till Krifmatchen är att det kommer ca 650 sittplatssupportrar till ståplats!! Hur kommer detta då bli?? Blir det då en skara på ca 50-80 personer som försöker sjunga och skrika och 650 personer som då och då slänger iväg en applåd? Men försäkerhets skull så kommer det att tryckas upp ett litet sånghäfte till de som vill slå följe med oss i BB i denna match!!
|
|