|
Post by dragskott on Jan 11, 2007 7:57:23 GMT 1
Bra YB Kan du inte lägga ut texten någonstans så att vi kan skriva ut lite kopior och ta med oss?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 11, 2007 8:18:11 GMT 1
Bra YB Kan du inte lägga ut texten någonstans så att vi kan skriva ut lite kopior och ta med oss? Kommer att finnas på plats i kallinge
|
|
|
Post by dragskott on Jan 11, 2007 8:28:17 GMT 1
Det som oroar mig mest till Krifmatchen är att det kommer ca 650 sittplatssupportrar till ståplats!! Hur kommer detta då bli?? Blir det då en skara på ca 50-80 personer som försöker sjunga och skrika och 650 personer som då och då slänger iväg en applåd? Men försäkerhets skull så kommer det att tryckas upp ett litet sånghäfte till de som vill slå följe med oss i BB i denna match!! Jag tror att det är många, säkert de flesta som kommer att sjunga med iom att texthäfteten finns på plats. Däremot får er cheerleader säkert jobba lite mer i början men sen släpper det säkert. Vi får väl vara på plats tidigt i KAK (Kockums Arena Kallinge) och föröva inför matchen.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jan 11, 2007 10:48:57 GMT 1
KLK (Kockums Lada Kallinge)
|
|
|
Post by HF on Jan 11, 2007 12:27:49 GMT 1
Det som oroar mig mest till Krifmatchen är att det kommer ca 650 sittplatssupportrar till ståplats!! Hur kommer detta då bli?? Blir det då en skara på ca 50-80 personer som försöker sjunga och skrika och 650 personer som då och då slänger iväg en applåd? Men försäkerhets skull så kommer det att tryckas upp ett litet sånghäfte till de som vill slå följe med oss i BB i denna match!! Men käre YB du har väl varit på derby innan i Kallinge. Har det nån gång varit tyst i klacken där när det varit tävlingsmatch? Men klacken menar jag alla som ställt sig på ståplats.
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 11, 2007 12:32:07 GMT 1
Det som oroar mig mest till Krifmatchen är att det kommer ca 650 sittplatssupportrar till ståplats!! Hur kommer detta då bli?? Blir det då en skara på ca 50-80 personer som försöker sjunga och skrika och 650 personer som då och då slänger iväg en applåd? Men försäkerhets skull så kommer det att tryckas upp ett litet sånghäfte till de som vill slå följe med oss i BB i denna match!! Men käre YB du har väl varit på derby innan i Kallinge. Har det nån gång varit tyst i klacken där när det varit tävlingsmatch? Men klacken menar jag alla som ställt sig på ståplats. JA! Sist vi var nere så var inte möe till liv bland många! Visst att ni sandvikare hjälper till på borta och hemma men jag menar den stora skaran som är tysta på hemmis! Vi innehar ju sveriges tystaste sittplatspublik tyvärr!
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 11, 2007 12:39:02 GMT 1
|
|
|
Post by CastorTroy on Jan 11, 2007 14:50:37 GMT 1
Obs!Glöm inte vilken stad du själv bor i innan du kastar ur dig att andra är bönder. Karlskrona är ju större än Kalmar! Klart att ni är bönder! ;D ;D Tokiga dessutom... Folkmängd 2006 Blekinge Län 150 696 Karlskrona 61 836 Kalmar Län 233 999 Kalmar Stad 61 309 Tänk om det kunde vara lika jämt i Hockeyn
|
|
|
Post by dragskott on Jan 11, 2007 17:21:08 GMT 1
YB ! Du har PM.
|
|
|
Post by karlskrona on Jan 11, 2007 18:12:19 GMT 1
Karlskrona är ju större än Kalmar! Klart att ni är bönder! ;D ;D Tokiga dessutom... Folkmängd 2006 Blekinge Län 150 696 Karlskrona 61 836 Kalmar Län 233 999 Kalmar Stad 61 309 Tänk om det kunde vara lika jämt i Hockeyn Som sagt, Karlskrona är större än Kalmar
|
|
|
Post by HF on Jan 11, 2007 21:36:30 GMT 1
Men käre YB du har väl varit på derby innan i Kallinge. Har det nån gång varit tyst i klacken där när det varit tävlingsmatch? Men klacken menar jag alla som ställt sig på ståplats. JA! Sist vi var nere så var inte möe till liv bland många! Visst att ni sandvikare hjälper till på borta och hemma men jag menar den stora skaran som är tysta på hemmis! Vi innehar ju sveriges tystaste sittplatspublik tyvärr! Sist vi var där i tävlingsmatch var de ett jävla liv och Björn Bom dominerade skridskotittande fullständigt....Spelar han i elitserien eller? Han siktade ju dit.... ;D
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 11, 2007 23:20:17 GMT 1
JA! Sist vi var nere så var inte möe till liv bland många! Visst att ni sandvikare hjälper till på borta och hemma men jag menar den stora skaran som är tysta på hemmis! Vi innehar ju sveriges tystaste sittplatspublik tyvärr! Sist vi var där i tävlingsmatch var de ett jävla liv och Björn Bom dominerade skridskotittande fullständigt....Spelar han i elitserien eller? Han siktade ju dit.... ;D Vilket minne du har. Var det han som inte ens skulle platsa på allmänhetens åkning?
|
|
|
Post by HF on Jan 12, 2007 12:39:31 GMT 1
Sist vi var där i tävlingsmatch var de ett jävla liv och Björn Bom dominerade skridskotittande fullständigt....Spelar han i elitserien eller? Han siktade ju dit.... ;D Vilket minne du har. Var det han som inte ens skulle platsa på allmänhetens åkning? ja
|
|
|
Post by CastorTroy on Jan 12, 2007 17:07:20 GMT 1
Ok, då önskar jag er lycka till med att hitta en unik ramsa osv. Stå ni tysta tills dess. Och beträffande de andra du skriver om bönder osv, så lämnar jag diskussionen, för antingen så kan du inte resonera ordentligt eller så var du inte ens på plats i söndags. Oavsett vilket av det så lämnar jag diskussionen och tråden. Obs!Glöm inte vilken stad du själv bor i innan du kastar ur dig att andra är bönder. hörru! Jo jag var på matchen , var ju nästan så man skämdes för er . Ni skrek t.ex att dommarn var dum i huvudet när en KHK spelare åkte ut. hahaha...men Stig. Släpp sargkanten nu, det kanske kunde ha varit ironi? Det slog dig aldrig? Hur som helst. Lycka till med sångerna nu....om ni nu inte kommer planka något från någon, inte ens lite, så blir jag imponernad
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 14, 2007 0:01:26 GMT 1
|
|