|
Post by Lucas Lokatt on Nov 14, 2005 12:56:15 GMT 1
Det funkar inte med så långa ramsor.... Det är bättre och köra på det som alla redan kan och de som går snabbt att lära in, som alla kan efter en repetering eller som folk hört innan.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 14, 2005 13:23:56 GMT 1
Du verkar kunna detta templet Håller med dig. Det är bättre man övar på att få in korta monotoma ramsor och sjunga det högt istället så spelarna hör
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 14, 2005 14:20:49 GMT 1
Med en tung, mäktigt ryhm på trumman så räcker det KIK, ehh, KHK. Precis som på tv igår när finnarna skanderade Soumi.
|
|
|
Post by HF on Nov 14, 2005 19:55:41 GMT 1
Med en tung, mäktigt ryhm på trumman så räcker det KIK, ehh, KHK. Precis som på tv igår när finnarna skanderade Soumi. undrar om han Calvinsmalin eller vad han kallar sig såg Argentina- England. Englands klack hade trumman igång hela matchen och han sa att i fotbollsklackar använder man inte trumma.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 14, 2005 21:03:17 GMT 1
Med en tung, mäktigt ryhm på trumman så räcker det KIK, ehh, KHK. Precis som på tv igår när finnarna skanderade Soumi. undrar om han Calvinsmalin eller vad han kallar sig såg Argentina- England. Englands klack hade trumman igång hela matchen och han sa att i fotbollsklackar använder man inte trumma. Vad är det man brukar säga att vissa talar i? Är det inte nattmössan! ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 14, 2005 21:12:46 GMT 1
KLUBBAN I ISEN PUCKEN I MÅL DÅ FÅR NI HÖRA CALLAHANS VRÅL K-H-K
------------------------------------------------
ÖVER RÖDA ÖVER BLÅ FLERA MÅL VI VÄNTAR PÅ K-H-K --------------------------------------------
Peter Forsberg, Mats Sundin Vad är det mot våra flin. K-H-K
---------------------------------------------
|
|
|
Post by tanstari on Nov 14, 2005 21:26:05 GMT 1
vad menar du att KHKs spelare är glin?
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 14, 2005 21:28:52 GMT 1
vad menar du att KHKs spelare är glin?
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 16, 2005 14:05:05 GMT 1
KHK (klapp,klapp) KHK (klapp,klapp) KHK,KHK,KHK (klapp,klapp) KHK (klapp,klapp) KHKÅÅÅ HEJA HEJA KHK osv
Brukar köras i elitserien... Frölunda, Färjestad mfl
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 16, 2005 14:11:27 GMT 1
Jag tycker att vi kan vara lite internationella. Käj äjtch käj, käj äjtc...... SAT*N, nu bröt jag tungan! ;D Nä föresten, fortsätt på svenska, det är lka bra....
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 16, 2005 14:12:27 GMT 1
Här kommer också en mer eller mindre förbjuden klassiker som brukar köras varm hemma i källaren ;D
SLÅ HAN I HUVUDET MED KLUBBAN KJELLMAN, SLÅ HAN I HUVUDET MED KLUBBAN KJELLMAN, SLÅ HAN I HUVUDET MED KLUBBAN KJELLMAN tja la la la la la
Ett bra tips är också att låta den vara kvar i källaren även framöver...
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Nov 16, 2005 14:47:44 GMT 1
KHK (klapp,klapp) KHK (klapp,klapp) KHK,KHK,KHK (klapp,klapp) KHK (klapp,klapp) KHKÅÅÅ HEJA HEJA KHK osv Brukar köras i elitserien... Frölunda, Färjestad mfl Körs även i Div.2
|
|
|
Post by HF on Nov 16, 2005 19:24:46 GMT 1
Jag tycker att vi kan vara lite internationella. Käj äjtch käj, käj äjtc...... SAT*N, nu bröt jag tungan! ;D Nä föresten, fortsätt på svenska, det är lka bra.... du är sämre än hipp hipp, ja du är sämre än hipp hipp...sämre än hipp hipp
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 21, 2005 10:21:22 GMT 1
Martin Svensson går på vatten, cha la la la la la la la la la
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 21, 2005 10:54:51 GMT 1
Den vi körde i Diö tyckte jag var kanon. Den borde vi köra mycket mer.
- Framåt stolta KHK, KHK, KHKÅÅÅ
|
|