|
Post by kraftwerk on Oct 27, 2006 19:03:21 GMT 1
Vill inte var elak men kan inte låta bli. Dina ramsor och rim är på botten nivå. Underbart HF!! ;D Om nu denna man HTS nu ska försöka hjälpa klacken så kan han ju masa sig ner till killarna på NNÖ!! Men det ärj u lätt att sitta bakom ett tangentbord och heja på sitt lag och låta andra göra jobbet! Till HF : den med pucklar på är helt OK Övriga tunna. Dock bättre än "vi är från storstaun" Till wise: Nya ramsor efterlystets. Vilka har wise bidragit med?
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 7:54:59 GMT 1
Denna tycker jag håller. Kort o enkela att lära sig. Inledningen borde tilltala YB [glow=red,2,300]Hej och hå, puckla på! K - H - K[/glow]
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 7:56:56 GMT 1
Till klacken mot Kalmar: Kalmar kan bara spela boll men om hockey kan de noll K - H - K ------------------------------------------------- Vart tog de lilla riddarna vägen ? ingen som vet , ingen som vet -------------------------------------------------- Full fart på rören , klubban på ballen Kör över Kalmar i Iffehallen
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 9:04:52 GMT 1
Denna tycker jag håller. Kort o enkela att lära sig. Inledningen borde tilltala YB [glow=red,2,300]Hej och hå, puckla på! K - H - K[/glow] Vem är denne YB som du jämt yrar om?? Vad jag vet så finns det ingen i dagens klack som pucklar på nån!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 9:08:25 GMT 1
Denna tycker jag håller. Kort o enkela att lära sig. Inledningen borde tilltala YB [glow=red,2,300]Hej och hå, puckla på! K - H - K[/glow] Vem är denne YB som du jämt yrar om?? Vad jag vet så finns det ingen i dagens klack som pucklar på nån! och vem har sagt det ?
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 9:11:12 GMT 1
Vem är denne YB som du jämt yrar om?? Vad jag vet så finns det ingen i dagens klack som pucklar på nån! och vem har sagt det ? Du skrev inledningen passar "YB" hej å hå ,PUCKLA PÅ!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 28, 2006 9:38:25 GMT 1
Du skrev inledningen passar "YB" hej å hå ,PUCKLA PÅ! Det var Hej å hå jag syftade på YB hade detta som slogan tidigare
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 28, 2006 9:43:31 GMT 1
Du skrev inledningen passar "YB" hej å hå ,PUCKLA PÅ! Det var Hej å hå jag syftade på YB hade detta som slogan tidigare OK! Bra för vi vill ju inte ha ett rykte om att vi har klackanhängare som pucklar på nån!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 29, 2006 9:03:03 GMT 1
Oki snart nedsläpp ------------------------------------------ Full fart på rören , klubban på ballen Kör över Kalmar i Iffehallen
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 29, 2006 23:03:38 GMT 1
Vill inte var elak men kan inte låta bli. Dina ramsor och rim är på botten nivå. Underbart HF!! ;D Om nu denna man HTS nu ska försöka hjälpa klacken så kan han ju masa sig ner till killarna på NNÖ!! Men det ärj u lätt att sitta bakom ett tangentbord och heja på sitt lag och låta andra göra jobbet! Precis. Han är ju annars så bestämd om att alla andra ska hjälpa till istället för att sitta vid tangentbordet, när det gäller andra saker
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 30, 2006 7:24:53 GMT 1
Underbart HF!! ;D Om nu denna man HTS nu ska försöka hjälpa klacken så kan han ju masa sig ner till killarna på NNÖ!! Men det ärj u lätt att sitta bakom ett tangentbord och heja på sitt lag och låta andra göra jobbet! Precis. Han är ju annars så bestämd om att alla andra ska hjälpa till istället för att sitta vid tangentbordet, när det gäller andra saker Det var någon som ville ha förslag på ramsor. Jag var fräck nog att komma med några förslag. De var inge höjdare. Men kanske kan fårt på producerandet från andra. Svårare än så var det inte Sarre
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
|
Post by Frölunda on Oct 30, 2006 11:51:39 GMT 1
Tyckte ända att det var lite nya ramsor på G i klacken igår!! Hmm såg "YB" var igång med sin "lilla" flagga!! Ont i handlederna idag kanske? ;D Annars så var jag imponerad av kalmars klack,de var inte så många men hördes i stort sett hela matchen!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 30, 2006 12:02:10 GMT 1
Tyckte ända att det var lite nya ramsor på G i klacken igår!! Hmm såg "YB" var igång med sin "lilla" flagga!! Ont i handlederna idag kanske? ;D Annars så var jag imponerad av kalmars klack,de var inte så många men hördes i stort sett hela matchen! ja Kalmars klack stämde upp fint o organiserat ... men vår var större men INTE organiserat ... vad hände .. brukar ju va kanon borta ju ...bli ner trampade av 10-20 styck när vi är fler ... vi få bli mer organiserat ..
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 30, 2006 12:42:33 GMT 1
Tyckte ända att det var lite nya ramsor på G i klacken igår!! Hmm såg "YB" var igång med sin "lilla" flagga!! Ont i handlederna idag kanske? ;D Annars så var jag imponerad av kalmars klack,de var inte så många men hördes i stort sett hela matchen! Japp de var samstämda o körde sitt mantra "Kalmar Knights". Men så säger ett icke bekräftat rykte att de tränat ihop i 4 år. Om somrarna åker de runt i folkparkerna och på äldreboenden. I det senare fallet dock utan trumma ....
|
|
|
Post by mindriot on Oct 31, 2006 3:26:57 GMT 1
En tanke om när / om vi är i Vimmerby. (Eller vilket smålandslag som helst, hemma som borta) ;D
När en motståndare åker ut.
Hela klacken börjar med att skrika EMIL!
Du käre lille snickerbo' här kommer jag igen. Nu är det bråttom, kan du tro, nu är det klippt igen.
Snickerboa hopp fallera Å snickerboa hopp fallerej Är bra att ha hopp fallera för stackars mig - hopp fallerej.
|
|