|
Post by Sardaukar on Mar 4, 2007 15:12:50 GMT 1
Ända från början...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Mar 4, 2007 15:13:23 GMT 1
Vi måste ha gjort bra ifrån oss för man blev lite snopen när en del GIK spelare kom fram o tackade
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2007 17:47:44 GMT 1
Vi måste ha gjort bra ifrån oss för man blev lite snopen när en del GIK spelare kom fram o tackade Då är man alldeles för snäll...de ska helst visa finger då har man gjort en bra insats...
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 4, 2007 18:07:31 GMT 1
Denna tråd handlar om klacken är bra eller inte! Ja i KHKs korta historia så har utformats till nåt ganska hyffsat! Men i det stora hela så ligger vi långt efter resten av hockeysverige! Vad som händer bakom kulisserna eller på isen kan vi inte påverka nåt speciellt enl min mening! Tror inte det hade gjort någon skillnad igår om vi skrikigt högre eller mer för igår vann de som hade hjärtata på rätt ställe! Ingen ide att gråta över detta utan det är nu vi måste se till att vi visar KHK att vi finns till för dem! Jag och mina polare i BB kommer i det snaraste fortsätta bygga på det som varit på NNÖ de senaste matcherna! Vill då passa på att tacka ALLA som stått brevid oss och fördärvat sina halsar och fått blåsor i händerna av allt klappande!
Spelarna på isen har gett oss en oförglömlig säsong som iofs tog slut igår men den kunde ju stannat redan för ett tag sedan! Jag kan inte peka ut nån spelare som inte har gjort vad den ska för alla kan göra en dålig match och att den kom igår för många av dem kan inte göras nåt åt! De som nu vill hjälpa oss i BB vill jag att ni kontaktar mig eller nån av oss andra i styrelsen:YB,Canucken,Mongoape,Joker,Mindriot,Acki,Lawless. Alla ideer är välkomna! JAJA! Ska hjälpa frun nu att se till att allt kommer med för im bär det iväg till BB ::)för att klämma fram ytterliggare en minibug! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Ordf i Blackbugs!
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2007 21:06:12 GMT 1
Jag har ju storsint ;-) lovat dig att göra er sällskap minst en hemmamatch nästa säsong...kanske kan även ragulin och polle offra sig en match.
|
|
|
Post by dragskott on Mar 5, 2007 11:51:19 GMT 1
Tack BB! Jag tycker er andra halva av säsongen är strålande. Sedan bortamatchen mot Krif har ni gjort en fantastisk insats. Med sång och Tifon har ni fått med er större delen av sittplats i de senaste matcherna. Det är många som fått upp ögonen för att en supporterklubb kan göra ett stort arbete för laget utan att skapa svarta och negativa rubruker. Tror att ni kommer att växa rejält under nästa säsong. Lite synd om inte Kalmar är kvar i tvåan nästa år, då hade dom fått reda på vem som har dom största. Tack alla i Black Bugs!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 10, 2007 22:52:14 GMT 1
Japp BB blir bättre och bättre
|
|
|
Post by Jason on Mar 12, 2007 8:49:59 GMT 1
TIFo tills nästa säsong? KVARTSFINAL 2/7 Färjestad - Mora IK
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Jun 30, 2007 20:54:52 GMT 1
kan vi inte bjuda in black army? det hade varit nåt=)
|
|
|
Post by Supertramp on Jul 3, 2007 18:28:35 GMT 1
kan vi inte bjuda in black army? det hade varit nåt=) Black Army finns i princip inte. Kom in i verkligheten!
|
|
|
Post by lawless on Jul 10, 2007 21:09:54 GMT 1
varför i h-vete skulle vi bjuda in dom??? eller några andra??
|
|
|
Post by anticonnie on Jul 10, 2007 21:17:17 GMT 1
Till er alla som stod på NNÖ de sista matcherna i TAR i våras! Vill ni nu ha kvar den stämning som var då?? Kom då och hjälp oss få igång NNÖ igen efter sommarvilan. Vi har ett flertal tillfällen att öva oss i rätt takt å stämning vid träningsmatcherna!
|
|
|
Post by burt on Jul 12, 2007 17:07:40 GMT 1
18 augusti ska det bli lite jippo och en internmatch med A-laget. Då tycker jag att vi drar fram den stora trumman och skapar lite härlig stämmning i TAR...
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 2, 2007 19:02:28 GMT 1
Säger bara en sak! TACK BERGDAHL!!
|
|
|
Post by charlie on Sept 2, 2007 20:54:17 GMT 1
Klacken var magisk idag! Riktigt kul! Såg några förvånade uttryck på Rödskinnen...
|
|