|
Post by HF on Sept 7, 2007 11:19:06 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 7, 2007 18:53:23 GMT 1
La märke till att ni gav F-ström feedback i periodpauserna
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 16, 2007 18:12:20 GMT 1
Nu är det bevisat storleken har ingen betydelse Black Magic var väl nästan dubbelt så många som BlackBugs ?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 11, 2007 21:03:54 GMT 1
Jag har ett par funderingar som jag tror kan göra oss ännu bättre.
1. efter matchen när spelarna kommer fram till oss så tycker jag att vi ska klappa i takt med att dom slår klubborna i isen och när dom höjer klubborna räcker vi händerna mot taket och skriker.
2. när vi gjort mål så tar dom som har halsdukar och viker dom dubbla och viftar med dom.
3. Vi måste ha en klackledare med megafon systemet duger idag när vi är så få men vi måste få det att fungera även under större matcher när vi fyller NNÖ
tyck gärna till så man får lite feedback. sitter DU på en bra ide så säg något
|
|
|
Post by malte on Oct 11, 2007 21:22:14 GMT 1
Vem fan behöver megafon? ;D
|
|
|
Post by charlie on Oct 11, 2007 21:35:12 GMT 1
Jag tror tråden heter Klacken - är den bra?
Svar Nej. Den är inte bra.
Den är bäst! Fy f-n vad starkt att sjunga sig igenom en sån första period som ikväll mot Osby! Lillflickan somnade och jag bäljade kaffe. Utan BB hade jag ramlat ner 8 rader och mina döttrar blivit faderslösa. Mest ledsen hade nog C blivit... :-)
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 11, 2007 22:03:04 GMT 1
Jag tror tråden heter Klacken - är den bra? Svar Nej. Den är inte bra. Den är bäst! Fy f-n vad starkt att sjunga sig igenom en sån första period som ikväll mot Osby! Lillflickan somnade och jag bäljade kaffe. Utan BB hade jag ramlat ner 8 rader och mina döttrar blivit faderslösa. Mest ledsen hade nog C blivit... :-) Ha,ha,ha !!! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 11, 2007 22:18:43 GMT 1
Jag tror tråden heter Klacken - är den bra? Svar Nej. Den är inte bra. Den är bäst! Fy f-n vad starkt att sjunga sig igenom en sån första period som ikväll mot Osby! Lillflickan somnade och jag bäljade kaffe. Utan BB hade jag ramlat ner 8 rader och mina döttrar blivit faderslösa. Mest ledsen hade nog C blivit... :-) Ja, ikväll var det grymt bra tryck på stå, konstant hela matchen.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 11, 2007 23:04:45 GMT 1
Vem fan behöver megafon? ;D Ja vem fan behöver en megafon när man har en mistlur ;D ;D ;D Men klar skulle det behövas eller att vi trycker ihop oss bättre
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 12, 2007 0:36:34 GMT 1
Saxat från KHK.se
"Micke Nilsson avslutar kvällens samtal med en hälsning. - Skriv om klacken. Skriv att vi tycker de är otroliga. Efter den första perioden vi gör ikväll skakade vi bara på huvudet. Trots vårt mediokra spel sjöng dom i tjugo minuter! Det ger rysningar och det ger oss råg i ryggen."
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2007 6:39:10 GMT 1
är impad
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 12, 2007 8:01:45 GMT 1
Fan, vad ni är bra !
|
|
|
Post by burt on Oct 18, 2007 8:07:36 GMT 1
Jag har ett par funderingar som jag tror kan göra oss ännu bättre. 1. efter matchen när spelarna kommer fram till oss så tycker jag att vi ska klappa i takt med att dom slår klubborna i isen och när dom höjer klubborna räcker vi händerna mot taket och skriker. 2. när vi gjort mål så tar dom som har halsdukar och viker dom dubbla och viftar med dom. 3. Vi måste ha en klackledare med megafon systemet duger idag när vi är så få men vi måste få det att fungera även under större matcher när vi fyller NNÖ tyck gärna till så man får lite feedback. sitter DU på en bra ide så säg något Svar på påstående 3. Vi har en jävligt bra klackledare i Lawless, det såg vi i Hässleholm. VI behöver bara samla ihop lite sprattelvatten till han så att han kommer igång ordentligt...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Oct 18, 2007 14:51:30 GMT 1
Jag har ett par funderingar som jag tror kan göra oss ännu bättre. 1. efter matchen när spelarna kommer fram till oss så tycker jag att vi ska klappa i takt med att dom slår klubborna i isen och när dom höjer klubborna räcker vi händerna mot taket och skriker. 2. när vi gjort mål så tar dom som har halsdukar och viker dom dubbla och viftar med dom. 3. Vi måste ha en klackledare med megafon systemet duger idag när vi är så få men vi måste få det att fungera även under större matcher när vi fyller NNÖ tyck gärna till så man får lite feedback. sitter DU på en bra ide så säg något Svar på påstående 3. Vi har en jävligt bra klackledare i Lawless, det såg vi i Hässleholm. VI behöver bara samla ihop lite sprattelvatten till han så att han kommer igång ordentligt... absolut och därför tycker jag att det på något sätt blir officiellt och att han ständigt utrustas med megafon
|
|
|
Post by Supertramp on Oct 18, 2007 16:24:08 GMT 1
Megafon till en klack på 40 personer känns ju lagom overkill.
|
|