|
Post by BigDog on Feb 11, 2008 9:39:56 GMT 1
Jag blir så jävla trött på allt folk som kommer och ställer sig i klacken utan att sjunga! Vad fan gör NI där om ni inte sjunger!? Är man på ståplats så ska man ju för i helvete sjunga!!!!!!! :@ Finns bara en sak att göra åt detta! NÄSTA gång det kommer gästande supportrar av större mängd så erbjud dessa ENBART ståplats! Kallinge kunde inte kränga de biljetter de fick tilldelade så varför inte då ställa alla dessa upp! Då får de som vill från Karlskrona sitta ner samt att vi får bort dessa "tråkmånsar" från NNÖ! Kommer att ta upp detta med Ola J i dagarna! TACK till de få som sjöng med oss denna afton och jag kommer personligen se till att vi ALDRIG mer förlorar en läktarkamp! Oavsett om laget jobbar i 60 minuter så ska iallafall Blackbugs göra det! WORD!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by BigDog on Feb 11, 2008 9:40:46 GMT 1
ETT STORT TACK TILL DEN PERSON SOM SYDDE FLAGGAN! Thanx.. Haha.. Mats och Jag har redan planer på att göra den Ännu större.. Och då täcker den väl hela NNO
|
|
|
Post by mindriot on Feb 11, 2008 11:42:42 GMT 1
Thanx.. Haha.. Mats och Jag har redan planer på att göra den Ännu större.. Och då täcker den väl hela NNO Det är planen... ;D
|
|
|
Post by khathinka on Feb 11, 2008 12:22:21 GMT 1
Thanx.. Haha.. Mats och Jag har redan planer på att göra den Ännu större.. Och då täcker den väl hela NNO Självklart!! ;D
|
|
|
Post by #72 Foppa on Feb 11, 2008 16:49:01 GMT 1
|
|
|
Post by T.Engdahl on Feb 11, 2008 17:21:36 GMT 1
I början av säsongen gick klacken fram ett steg! Och nu har den gått tillbaks ett par steg! nåt måste hända! Var är klackledaren!?
|
|
|
Post by #72 Foppa on Feb 11, 2008 17:44:25 GMT 1
I början av säsongen gick klacken fram ett steg! Och nu har den gått tillbaks ett par steg! nåt måste hända! Var är klackledaren!? Nu får du väl för h..ve.e skärpa dig!! Är det nån där så är det väl Klackledaren!!!
|
|
|
Post by T.Engdahl on Feb 11, 2008 17:50:05 GMT 1
vi har ju inte äns nån klackledare! !
|
|
|
Post by HF on Feb 11, 2008 20:04:15 GMT 1
Innan ville ni ha ner folk på stå nu ska ni skrämma bort dom...herregud..
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Feb 11, 2008 20:07:06 GMT 1
vi har ju inte äns nån klackledare! ! Vad kallar du YB
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 11, 2008 20:07:55 GMT 1
vi har ju inte äns nån klackledare! ! ?
|
|
|
Post by HF on Feb 11, 2008 20:15:47 GMT 1
vi har ju inte äns nån klackledare! ! ? tycker det är rätt tydligt att vi har.
|
|
|
Post by T.Engdahl on Feb 11, 2008 20:19:53 GMT 1
Jag har inget emot att folk kommer till NNÖ, det e bara det att dom inte sjunger! dom vissar ingen kärlek överhuvudtaget! lite kan man väl iaf begära?
YB gör så mkt för hockeyn i staun, så han borde inte ha rollen som klackledare oxå! om han inte vill så att säga!
men det jag menar e att vi måste bli bättre om vi ska nå vårt mål! vi kan bara inte stå å trampa på samma ställe!
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 11, 2008 20:21:55 GMT 1
tycker det är rätt tydligt att vi har. Jag har ingen aning vad en klackledare har för roll men om det är nu det jag kallas för att jag valt att ställa mig på räcket så kör på det! Men ser mig själv inte som någon ledare av något slag utan att vi är en liten skara som försöker förgylla vår tillvaro på hockeyn! Jag "sjunger" för KHK och ingen annan sen om nån nu hänger på så blir jag glad! Om nu Engdahl inte anser att vi har nån "ledare" så tycker jag han tar tag i saken själv men jag kommer inte kliva ner från räcket!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Feb 11, 2008 20:23:52 GMT 1
inte lätt att få fart på folk när de inte brukar stå o sjunga .. jag o Frisk stod vi ena änden av flaggan o där va sååååå tyst .. jag o frisk försökte men det va inge respons .. ..har väll varit så alla kallinge matcherna här hemma
|
|