|
Post by Teddybear on Dec 7, 2006 0:53:56 GMT 1
Klacken förtjänar mycket beröm ikväll! Fortsätt på den vägen...
|
|
|
Post by dragskott on Dec 7, 2006 5:22:58 GMT 1
I kväll, KHK mot HHK så var klacken riktigt bra. Ett föredöme för alla andra klackar i div 2. Fortsätt så! Kanonbra jobbat!!
|
|
|
Post by Jason on Dec 7, 2006 8:11:28 GMT 1
All heder åt klacken efter gårdagens match! SKitbra jobbat!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 10, 2006 19:51:54 GMT 1
Man var mycket bra ! Utom sista 43 sekunderna
|
|
|
Post by Jason on Dec 10, 2006 20:14:39 GMT 1
Tyckte det var bra att klacken gick och inte stannade kvar och tackade laget.
|
|
|
Post by Mrfrog on Dec 10, 2006 20:17:37 GMT 1
Tyckte det var bra att klacken gick och inte stannade kvar och tackade laget. kan lova att det inte var en slump att vi inte stod kvar!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 10, 2006 20:18:22 GMT 1
Hoppas de fattade vinken
|
|
|
Post by Jason on Dec 10, 2006 20:19:47 GMT 1
kan lova att det inte var en slump att vi inte stod kvar! Näe... det var inte många dom kunde tacka i arenan idag. ;D Och publiken hade inget att tacka för... kanske galningen från Alvesta som bjöd på lite underhållning när det tokbrast för honom i slutet.
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 10, 2006 22:35:00 GMT 1
Hade inte KHK åkt på utvisningen i slutet och hållt undan och vunnit hade ståplats och sittplats stått kvar och jublat och applåderat sin hjältar.
Tycker det var bra att spelarna försökte tacka publiken i vanlig ordning
Precis som jag sagt i andra sammanhang. Det är vinster som räknas för de flesta i publiken.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 10, 2006 22:55:02 GMT 1
Varför vi gick var för att visa vårt missnöje med spelet .. om man kan kalla det spel ..
Hoppas faktiskt att de åker på en storförlust snart så de rycker upp sig .. men måste de ligga under för att kunna prestera ... man skall fortsätta att spela Hoki även om man lede med 10-0 .. man får aldrig släppa o sluta spela sitt spel utan bara forsätta att trampa på ...
|
|
|
Post by Les Paul on Dec 11, 2006 0:21:39 GMT 1
Hade inte KHK åkt på utvisningen i slutet och hållt undan och vunnit hade ståplats och sittplats stått kvar och jublat och applåderat sin hjältar. Tycker det var bra att spelarna försökte tacka publiken i vanlig ordning Precis som jag sagt i andra sammanhang. Det är vinster som räknas för de flesta i publiken. Det handlar inte om vinster ditt ####, det handlar om spelarnas inställning din ##### #####!!!!!!!!!!!!!Ta du pucken? Nej ta den själv, nej du, ooohhh vad jobbigt men nästa gång tar du den, vad ska jag göra nu, där borta är en som vill ha den, jag slår en "pass", varför tog han inte den, nästan på bladet, bara tre meter hög. Jag kan ta en förlust om man har försök att vinna!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 11, 2006 10:06:59 GMT 1
Hade inte KHK åkt på utvisningen i slutet och hållt undan och vunnit hade ståplats och sittplats stått kvar och jublat och applåderat sin hjältar. Tycker det var bra att spelarna försökte tacka publiken i vanlig ordning Precis som jag sagt i andra sammanhang. Det är vinster som räknas för de flesta i publiken. Kan garantera dig att vi inte stått kvar o jublat om de vunnit! Kan lätt ta en förlust om jag bara får se laget kämpa och ge allt. Bara medgångssupportrar som går på hockey så länge laget vinner!
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 11, 2006 14:11:42 GMT 1
Hade inte KHK åkt på utvisningen i slutet och hållt undan och vunnit hade ståplats och sittplats stått kvar och jublat och applåderat sin hjältar. Tycker det var bra att spelarna försökte tacka publiken i vanlig ordning Precis som jag sagt i andra sammanhang. Det är vinster som räknas för de flesta i publiken. Det handlar inte om vinster ditt ####, det handlar om spelarnas inställning din ##### #####!!!!!!!!!!!!!Ta du pucken? Nej ta den själv, nej du, ooohhh vad jobbigt men nästa gång tar du den, vad ska jag göra nu, där borta är en som vill ha den, jag slår en "pass", varför tog han inte den, nästan på bladet, bara tre meter hög. Jag kan ta en förlust om man har försök att vinna! Jag skrev "FÖR DE FLESTA!. Efter Nässjömatchen var publiken/klacken kvar. Vi kunde lika gärma förlorat den .... Det var min poäng. Hade KHK haft flyt på slutet och vunnit med 4-3 igår hade det sett annorlunda på läkteren även efter denna match
|
|
|
Post by Supertramp on Dec 11, 2006 14:44:00 GMT 1
Varför trummar ni när ni inte sjunger? Det är ju helt jävla öronbedövande.
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 20, 2006 1:32:02 GMT 1
varför var helt tysta? Hmmm ta med dig dinna små öronproppar nästa gång så slipper du höra de..... [quote author=se7en board=supportersektionen thread=1159302982 post=1165844640]Varför trummar ni när ni inte sjunger? Det är ju helt jävla öronbedövande. [/quote]
|
|