|
Post by Lucas Lokatt on Mar 12, 2006 21:59:22 GMT 1
Jag såg ingen på isen efter slutsignal........ Vilket svek
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 12, 2006 22:12:43 GMT 1
Jag har röstat! Jodå det är sant! Hmm, tänker ni, alternativ tre har ju noll röster? ? ? Men jag kan lova er, tar KHK steget upp i tvåan så ska jag masa mitt feta betongarsle ner till ståplats och där dra av en... STOR................. golfapplåd! ;D Men jag måste tillägga, att ta steget till tvåan är inget att fira, det är något man bara ska göra. Att bli kvar däremot är en stor, stor skam! Jag höll mitt löfte!
|
|
|
Post by tanstari on Mar 12, 2006 22:45:51 GMT 1
jag höll med nitt löfte men vist var det svagt utav klacken idag
|
|
|
Post by pirre on Mar 13, 2006 6:55:53 GMT 1
Jag har röstat! Jodå det är sant! Hmm, tänker ni, alternativ tre har ju noll röster? ? ? Men jag kan lova er, tar KHK steget upp i tvåan så ska jag masa mitt feta betongarsle ner till ståplats och där dra av en... STOR................. golfapplåd! ;D Men jag måste tillägga, att ta steget till tvåan är inget att fira, det är något man bara ska göra. Att bli kvar däremot är en stor, stor skam! Jag höll mitt löfte! Ja me! Tyckte det va tunt på NNö idag men vi som var där gjorde vad vi kunde hoppas det blir bättre nästa säsong
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 13, 2006 12:33:54 GMT 1
Tänkte väl det Jean-Jacques Burnel till och med megastjärnan Jimmie Svensson vad med på NNÖ i sista perioden för att heja fram sitt KHK!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 13, 2006 15:42:15 GMT 1
Jimmie Svensson är en spelare som jag mer än gärna skulle villa se i KHK.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 13, 2006 17:15:02 GMT 1
Jimmie Svensson är en spelare som jag mer än gärna skulle villa se i KHK. Och vem skulle han peta???
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 13, 2006 17:21:40 GMT 1
Jimmie Svensson är en spelare som jag mer än gärna skulle villa se i KHK. Vilket lag skulle inte det ?(elitserielagen undantagna)
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 13, 2006 17:31:36 GMT 1
Jimmie Svensson är en spelare som jag mer än gärna skulle villa se i KHK. Och vem skulle han peta??? Vem skulle han inte peta?
|
|
|
Post by ironman on Mar 13, 2006 18:02:00 GMT 1
Och vem skulle han peta??? Vem skulle han inte peta? Han skulle peta alla forwads i khk lätt!
|
|