|
Post by chriande on Nov 30, 2007 17:06:53 GMT 1
Utses Folkets Lirare då också Det får du se! Ingen av oss supportar här vet vad som skall komma i nyförvärvspaketet! Den dagen den ev Fl blir klar så kommer detta presenteras på BB´s hemsida! Endats Tobbe vet vad han tänker på och tror nog han har läget under kontroll och är det något mer ni undrar om FL så slå mig gärne en signal så får ni veta mer! 0708-377 387 "Nyförvärvspaketet" kanske är lika med JULPAKET!!!
|
|
|
Post by Compa on Dec 2, 2007 16:40:18 GMT 1
När kommer uppdateringen att ske på sidan?
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 3, 2007 7:03:46 GMT 1
När kommer uppdateringen att ske på sidan? Vi ber om ursäkt att uppdateringen inte riktigt hänger med just nu men arbetet inför Halmstads resan tar all tid just nu men bara lugn det kommmer!
|
|
|
Post by HF on Dec 3, 2007 11:19:37 GMT 1
Vad händer med pengarna om Tobbe inte anser att khk behöver förstärkas? Sparas de till en spelare till nästa säsong då?
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 3, 2007 20:04:05 GMT 1
Vad händer med pengarna om Tobbe inte anser att khk behöver förstärkas? Sparas de till en spelare till nästa säsong då? Så blir det!
|
|
|
Post by HF on Dec 3, 2007 20:07:08 GMT 1
Det är nu klart att blackbugs går in med en summa pengar från folketslirarekontot och stödjer KHK´s kontraktering av Daniel Brasar! Nu börjar det ju närma sig och jag läste igenom en del gamla inlägg och undrar helt sonika hur mycket pengar som finns till en ny lirare. Hur mycket av stapeln går till Brasar? Är det så att vi fortfarande samlar in pengar till Brasar eller har vi börjat på ny "hög". Jag har för mig att Folkets lirare skulle vara "märkt" med Folkets lirare på tröjan eller är jag ute och snurrar? Eller är det först efter jul FL-kontot tar han om Brasars lön? Kommer han märkas då ? Det skulle vara trevligt och få korten på bortet i denna frågan. OBS OBS OBS detta inlägg är inte skrivet med en otrevlig ton om någon nu skulle ta illa upp utan det är skrivet i normal trevlig samtalston.
|
|
|
Post by HF on Dec 3, 2007 20:09:28 GMT 1
Brasar kommer inte göra 30 - 40 poäng... han kommer att göra 50 - 60 poäng denna säsong. Värst vad du höjer honom till skyarna. Någon super-man är han väl ändå inte? åjo
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 3, 2007 20:28:42 GMT 1
Värst vad du höjer honom till skyarna. Någon super-man är han väl ändå inte? åjo Jönsson är Batman och Brasar är Robin
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 3, 2007 20:37:40 GMT 1
Det är nu klart att blackbugs går in med en summa pengar från folketslirarekontot och stödjer KHK´s kontraktering av Daniel Brasar! Nu börjar det ju närma sig och jag läste igenom en del gamla inlägg och undrar helt sonika hur mycket pengar som finns till en ny lirare. Hur mycket av stapeln går till Brasar? Är det så att vi fortfarande samlar in pengar till Brasar eller har vi börjat på ny "hög". Jag har för mig att Folkets lirare skulle vara "märkt" med Folkets lirare på tröjan eller är jag ute och snurrar? Eller är det först efter jul FL-kontot tar han om Brasars lön? Kommer han märkas då ? Det skulle vara trevligt och få korten på bortet i denna frågan. OBS OBS OBS detta inlägg är inte skrivet med en otrevlig ton om någon nu skulle ta illa upp utan det är skrivet i normal trevlig samtalston. När det gäller uppdelningen med FL-pengarna till ev spelarna som Tobbe kontrakterar så är det en sak mellan Tobbe och spelarna!! De insamlade pengarna över lämnas över till Tobbe vid ett utvalt tillfälle som kommer annonseras ut senare! Vad han betalar till vem eller hur mycket är Tobbes sak! Men som jag sagt innan ring mig hellre om det är något ni vill veta något mera!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 3, 2007 22:00:39 GMT 1
Hm...så det handlar inte om EN speciell FL? Utan det kan pytsas hit o dit? Låter konstigt om så är fallet... jag tolkar det som HF skriver, som det ska vara EN utvald spelare...och jag tror nästan det talades om att denne skulle märkas t o m...
|
|
|
Post by chriande on Dec 3, 2007 23:09:46 GMT 1
Hm...så det handlar inte om EN speciell FL? Utan det kan pytsas hit o dit? Låter konstigt om så är fallet... jag tolkar det som HF skriver, som det ska vara EN utvald spelare...och jag tror nästan det talades om att denne skulle märkas t o m... Jag håller med HF och Callahan. I första raden på sidan om Folkets Lirare står det följande: "Insamlingen för att assistera till KHKs drömvärvning" Jag tror att de flesta som skänkt pengar har gjort det med tanken att få en drömlirare till KHK, och inte utportionerade lite här och var bland befintliga spelare. Om detta skulle bli fallet tror jag många känner sig lurade.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 3, 2007 23:44:26 GMT 1
Hm...så det handlar inte om EN speciell FL? Utan det kan pytsas hit o dit? Låter konstigt om så är fallet... jag tolkar det som HF skriver, som det ska vara EN utvald spelare...och jag tror nästan det talades om att denne skulle märkas t o m... Jag håller med HF och Callahan. I första raden på sidan om Folkets Lirare står det följande: "Insamlingen för att assistera till KHKs drömvärvning" Jag tror att de flesta som skänkt pengar har gjort det med tanken att få en drömlirare till KHK, och inte utportionerade lite här och var bland befintliga spelare. Om detta skulle bli fallet tror jag många känner sig lurade. Det är väl oklarheter som gjort att t ex jag o Burnel inte lämnar något...det började ju redan när man pratade om pengar till Brasar...efter att man pratat om EN KOMMANDE värvning... Jag känner inte att det framgår vad som gäller...varken när, var eller hur.... SJÄLVKLART läser jag detta som EN spelare...nog borde klubben själv redan ha pengar till någon/några till spelare!?
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 4, 2007 5:42:26 GMT 1
Folkets lirareprojektet har ingenting med den 7 december att göra! Väntar med spänning på vad som skall presenteras 26:- Backar på detta inlägg!! Ändrade förutsättninar gör att jag gör en kovändning i fallet!! hmm 36:- tror jag!
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 4, 2007 6:43:11 GMT 1
Som jag sagt innan ring mig istället för att få den info som ni söker! Men fortsätt ni att speckulera här på forumet det hjälper säkert! För min egen del så kvittar det vad Tobbe använder pengarna till bara de spelare han hittar är bra! Men klart nästa gång han ringer och ska kontraktera en spelare i Brasses kaliber så säger jag ju självklart nej!
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 4, 2007 7:07:20 GMT 1
Hm...så det handlar inte om EN speciell FL? Utan det kan pytsas hit o dit? Låter konstigt om så är fallet... jag tolkar det som HF skriver, som det ska vara EN utvald spelare...och jag tror nästan det talades om att denne skulle märkas t o m... Jag håller med HF och Callahan. I första raden på sidan om Folkets Lirare står det följande: "Insamlingen för att assistera till KHKs drömvärvning" Jag tror att de flesta som skänkt pengar har gjort det med tanken att få en drömlirare till KHK, och inte utportionerade lite här och var bland befintliga spelare. Om detta skulle bli fallet tror jag många känner sig lurade. Är det någon som känner sig lurad så är jag den förste som ser till att denna person får tillbaka sina inbetalade pengar! Ni vet vart jag finns!
|
|