|
Post by Sardaukar on Dec 19, 2005 23:45:31 GMT 1
Från vilken match var det? Fan vad jag saknar den stämningen
|
|
|
Post by balken on Dec 20, 2005 8:04:09 GMT 1
Ja säg det!! Någon match i wämöhallen där Mats Kellman gör mål!!!
|
|
|
Post by Jonas74 on Dec 20, 2005 8:45:33 GMT 1
Ja säg det!! Någon match i wämöhallen där Mats Kellman gör mål!!! Mycket tveksamt, tror knappast att de hade möjligheten att spela in läktarljud i Wämöhallen. Däremot är det lite mera osäkert på vilken match som det spelades in. Men stämmningen är på topp! ;D Sådär ska det alltid låta.
|
|
|
Post by youngblood on Dec 20, 2005 9:02:08 GMT 1
Det är inte lätt att uppnå den stämningen igen med tanke på flykten från NNÖ. Men vi får hoppas att det blir bätttre på E-sek
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 20, 2005 9:33:34 GMT 1
Med tanke på den stämningen som faktiskt hörs på klippet borde det faktiskt vara i wämöhallen.... Möjligtvis nån av de första matcherna i VAR, innan publiken fattat att vi verkligen övergivet templet...
|
|
|
Post by Prästen on Dec 20, 2005 9:56:12 GMT 1
härlig stämning.
|
|
|
Post by tanstari on Dec 20, 2005 10:54:57 GMT 1
|
|
|
Post by schizo on Dec 20, 2005 12:25:50 GMT 1
Det är inte lätt att uppnå den stämningen igen med tanke på flykten från NNÖ. Men vi får hoppas att det blir bätttre på E-sek men om inte jag inte har fattat det hela fel så e tanken att vi ska tebax dit när vi blivit lite fler,,,,, lr har jag fel?! tror absolut att det var i wämöhalenn, å möjligheten att spela in läktarljud har väl alla,,, t.e.x mobilen, ljud kvaliten var ju inte strålande
|
|
|
Post by youngblood on Dec 20, 2005 12:32:02 GMT 1
Tror att ljudinspelningen var från SIK matchen för det är den enda vi haft bra drag i klacken. Hoppas attt det kommer mycke folk till nästa hemmamatch så att vi kan återuppliva "klacken"
|
|
|
Post by schizo on Dec 20, 2005 12:35:10 GMT 1
ja YB det får vi verkligen hoppas, men tyvärr vi får nog inse fkta nu, ståplats e utdött(för tillfället) men om vi börjar bygga upp det från sittplats tror jag faktikst det kan gå rätt fort...
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 20, 2005 14:59:08 GMT 1
Det är inte lätt att uppnå den stämningen igen med tanke på flykten från NNÖ. Men vi får hoppas att det blir bätttre på E-sek men om inte jag inte har fattat det hela fel så e tanken att vi ska tebax dit när vi blivit lite fler,,,,, lr har jag fel?! tror absolut att det var i wämöhalenn, å möjligheten att spela in läktarljud har väl alla,,, t.e.x mobilen, ljud kvaliten var ju inte strålande Man brukar ju medvetet dra ner på ljudkvalitén när man lägger ut saker på webben för att minska på bandbredden, och även skona de som fortfarande kör med 56k modem. KHK-låten som var ute för ett tag sedan, var ju mil ifrån kvalitén på originalet.
|
|
|
Post by Prästen on Dec 20, 2005 15:02:42 GMT 1
kalmar borta
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 20, 2005 15:03:08 GMT 1
Man brukar ju medvetet dra ner på ljudkvalitén när man lägger ut saker på webben för att minska på bandbredden, och även skona de som fortfarande kör med 56k modem. Hör du det callahan, du är skonad! ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 20, 2005 15:06:17 GMT 1
Näh det var väl ändå våran egna speaker som talade?
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 20, 2005 15:07:04 GMT 1
Man brukar ju medvetet dra ner på ljudkvalitén när man lägger ut saker på webben för att minska på bandbredden, och även skona de som fortfarande kör med 56k modem. Hör du det callahan, du är skonad! ;D Åh herrejisses...
|
|