|
Post by Medgångssupportern on Sept 24, 2008 13:40:45 GMT 1
Ja, vi har iallafall en klackmatch vunnen. Ungefär hur många var det i TAIF klacken respektive Karlskrona klacken? Blev dom totalt utsjungna? Jag stod vid stängslet, jag hörde TAIF vid båda målen, sen var det mest tyst från eran del. Tom när TAIF behövde er så var det knäpptyst, lite trumma och lite skrik, annars inget att hurra för direkt. Puss
|
|
|
Post by #72 Foppa on Sept 24, 2008 13:47:04 GMT 1
Ungefär hur många var det i TAIF klacken respektive Karlskrona klacken? Blev dom totalt utsjungna? Jag stod vid stängslet, jag hörde TAIF vid båda målen, sen var det mest tyst från eran del. Tom när TAIF behövde er så var det knäpptyst, lite trumma och lite skrik, annars inget att hurra för direkt. Puss Pssst, adamjivblad är Leksandssupporter....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 24, 2008 13:55:04 GMT 1
Jag stod vid stängslet, jag hörde TAIF vid båda målen, sen var det mest tyst från eran del. Tom när TAIF behövde er så var det knäpptyst, lite trumma och lite skrik, annars inget att hurra för direkt. Puss Pssst, adamjivblad är Leksandssupporter.... Usch, ännu värre än TAIFare
|
|
|
Post by HF on Sept 24, 2008 15:01:57 GMT 1
Pssst, adamjivblad är Leksandssupporter.... Usch, ännu värre än TAIFare ja jävlar i...fast i o f sig har jag absolut inget emot några supportergrupper men Leksand som lag däremot....
|
|
|
Post by HF on Sept 24, 2008 15:04:52 GMT 1
|
|
|
Post by adamjivblad on Sept 25, 2008 16:01:19 GMT 1
Pssst, adamjivblad är Leksandssupporter.... Usch, ännu värre än TAIFare Hellre leksing än KHKare. Vi har i alla fall vunnit SM-guld. (fyra stycken)
|
|
|
Post by adamjivblad on Sept 25, 2008 16:03:07 GMT 1
Usch, ännu värre än TAIFare ja jävlar i...fast i o f sig har jag absolut inget emot några supportergrupper men Leksand som lag däremot.... Va fan är det för fel på leksand som lag? Bara för att dom är ett topplag i Allsvenskan och ni är ett mittenlag i division 1? Eller är du avundsjuk på arenan?
|
|
|
Post by mace on Sept 25, 2008 16:07:06 GMT 1
ja jävlar i...fast i o f sig har jag absolut inget emot några supportergrupper men Leksand som lag däremot.... Va fan är det för fel på leksand som lag? Bara för att dom är ett topplag i Allsvenskan och ni är ett mittenlag i division 1? Eller är du avundsjuk på arenan? Han får tycka som han vill, men jag tycker det inte är någon fel på något lag som jag vet nu iaf . Vi är varken avundsjuka på Leksand eller Arenan. Vi kommer bli mer än ett mittenlag i ettan som det ser ut nu!
|
|
|
Post by adamjivblad on Sept 25, 2008 16:08:35 GMT 1
Va fan är det för fel på leksand som lag? Bara för att dom är ett topplag i Allsvenskan och ni är ett mittenlag i division 1? Eller är du avundsjuk på arenan? Han får tycka som han vill, men jag tycker det inte är någon fel på något lag som jag vet nu iaf . Vi är varken avundsjuka på Leksand eller Arenan. Vi kommer bli mer än ett mittenlag i ettan som det ser ut nu! Då måste man väll vinna mot Pantern. Tror inte ni spöar Borås med 11-3!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 25, 2008 17:10:23 GMT 1
Han får tycka som han vill, men jag tycker det inte är någon fel på något lag som jag vet nu iaf . Vi är varken avundsjuka på Leksand eller Arenan. Vi kommer bli mer än ett mittenlag i ettan som det ser ut nu! Då måste man väll vinna mot Pantern. Tror inte ni spöar Borås med 11-3!! Pantern är spådda att bli ett av lagen i toppen, att "bara" förlora med 2-3 är hur bra somhelst. Avundsjuka på att ni är i Allsvenskan och vi "bara" ett mittenlag i div1? Detta är våran första säsong i div1 och att krossa laget som är spådda att vinna hela serien med 2-5 BORTA och sedan matchen efter endast förlora med 2-3 hemma mot ett annat topplag, ja det är fan inte dåligt. Fortsätter dom såhär så är dom till 100% med i Allettan efter jul.
|
|
|
Post by adamjivblad on Sept 25, 2008 17:26:39 GMT 1
Då måste man väll vinna mot Pantern. Tror inte ni spöar Borås med 11-3!! Pantern är spådda att bli ett av lagen i toppen, att "bara" förlora med 2-3 är hur bra somhelst. Avundsjuka på att ni är i Allsvenskan och vi "bara" ett mittenlag i div1? Detta är våran första säsong i div1 och att krossa laget som är spådda att vinna hela serien med 2-5 BORTA och sedan matchen efter endast förlora med 2-3 hemma mot ett annat topplag, ja det är fan inte dåligt. Fortsätter dom såhär så är dom till 100% med i Allettan efter jul. jag menar inte att ni är dåliga bara att vi är bättre
|
|
|
Post by adamjivblad on Sept 25, 2008 17:27:20 GMT 1
varför är alla emot mig helt plötsligt?
|
|
|
Post by aslog on Sept 25, 2008 18:47:27 GMT 1
det är väl ändå ingen som påstått att khk är bättre än leksand?
|
|
|
Post by HF on Sept 25, 2008 19:06:46 GMT 1
varför är alla emot mig helt plötsligt? hehe lugna ner dig lite nu pulver, ingen är emot dig. Bara för att jag tycker så illa om Leksand så betyder det ju givetvis inte att KHK är bättre. ps du grabben, jag är Brynäs supporter...Leksand står inte överst på listan då....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 25, 2008 19:25:59 GMT 1
varför är alla emot mig helt plötsligt? hehe lugna ner dig lite nu pulver, ingen är emot dig. Bara för att jag tycker så illa om Leksand så betyder det ju givetvis inte att KHK är bättre. ps du grabben, jag är Brynäs supporter...Leksand står inte överst på listan då.... Brynäs
|
|