Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Dec 16, 2005 23:26:00 GMT 1
Är mer orolig för Lund... jag också faller nyförvärven väl ut plus att Fredrik o Linus Claesson kommer igen i form så skall vi slå nedanstående div2-lag samt Åseda Lund, eller vad nu div3-lagen heter 11 Kalmar Knights IF 15 9 12 Nässjö Hockey 16 9 -------------------------------------------------------------------------------- 13 Alvesta SK 15 7 14 Glimma Hockey 15 3 tror du fortfarande på Kalmar i kval HTS?
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 17, 2005 10:29:45 GMT 1
Åseda lär vi väl knappast få möta, tror också att Lund kommer att bli den tuffaste motståndaren i kvalet. Tur det kanske, för vad jag har hört så är Åseda väldigt starka i år, dom har några Kalmar spelare som inte platsade inför säsongen i Kalmar. Ja i så fall måste smålandstrean vara oerhört svag
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 17, 2005 10:30:56 GMT 1
jag också faller nyförvärven väl ut plus att Fredrik o Linus Claesson kommer igen i form så skall vi slå nedanstående div2-lag samt Åseda Lund, eller vad nu div3-lagen heter 11 Kalmar Knights IF 15 9 12 Nässjö Hockey 16 9 -------------------------------------------------------------------------------- 13 Alvesta SK 15 7 14 Glimma Hockey 15 3 tror du fortfarande på Kalmar i kval HTS? Nej ! Jag har aldrig trott att Kalmar skulle hamna bland de sex första lagen (vilket det snackades vilt om i er gästbok när ni förstärkt med div3.spelare )och det tror jag inte nu heller.
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 18, 2005 1:19:10 GMT 1
Åseda lär vi väl knappast få möta, tror också att Lund kommer att bli den tuffaste motståndaren i kvalet. Tur det kanske, för vad jag har hört så är Åseda väldigt starka i år, dom har några Kalmar spelare som inte platsade inför säsongen i Kalmar. Ja, det måste ju betyda oerhört mycket för laget. ;D ;D ;D Platsade inte i Kalmar förra året...
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 18, 2005 1:58:38 GMT 1
Tur det kanske, för vad jag har hört så är Åseda väldigt starka i år, dom har några Kalmar spelare som inte platsade inför säsongen i Kalmar. Ja, det måste ju betyda oerhört mycket för laget. ;D ;D ;D Platsade inte i Kalmar förra året... Detta året...men ja ingen större skillnad dock.
|
|