|
Post by sadstatue on Mar 9, 2006 23:39:52 GMT 1
det är nog inga gamla killar som giant supportrar består av med tanke påatt dom samlar in pengar i "klassen"..... men men de e ju skönt för lund att dom har nårra alls... stå på er gubbs.. Ja för er som undrar består vår klack bara av 15åringar...
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 10, 2006 1:05:28 GMT 1
det är nog inga gamla killar som giant supportrar består av med tanke påatt dom samlar in pengar i "klassen"..... men men de e ju skönt för lund att dom har nårra alls... stå på er gubbs.. Ja för er som undrar består vår klack bara av 15åringar... Som sagt, stå på er. Ni behövs för hockeysverige
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 10, 2006 2:04:05 GMT 1
gillar oxå: "KHK:arna får fan slick upp det efter sig!!" "ölspyor och pissfläckar finsn bara när khk har varit här" Fan va KHK e populära Det kan vi nog bjuda på en sån här dag!!!!!!!!
|
|
|
Post by pirre on Mar 10, 2006 7:47:13 GMT 1
det är nog inga gamla killar som giant supportrar består av med tanke påatt dom samlar in pengar i "klassen"..... men men de e ju skönt för lund att dom har nårra alls... stå på er gubbs.. Ja för er som undrar består vår klack bara av 15åringar... Vi har oxå börjat där! Så ge inte upp ni behövs som sagt va.
|
|
|
Post by Loppan on Mar 11, 2006 20:37:24 GMT 1
Hockeysverige?Finns bara 2 lag i det ämnet.............Vad består eran klack av?
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 12, 2006 1:26:42 GMT 1
Hockeysverige?Finns bara 2 lag i det ämnet.............Vad består eran klack av? Japp....KHK och HV Våran klack består av Pirre, ibland jag och några till, samt numera JJB och Merry ;D
|
|
|
Post by Loppan on Mar 12, 2006 6:36:35 GMT 1
hm.....inget lag va rätt det du skrev Sarre.........
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 12, 2006 13:32:19 GMT 1
hm.....inget lag va rätt det du skrev Sarre......... Tror jag inte på...jag kan allt
|
|