|
Post by schizo on Mar 10, 2006 12:23:34 GMT 1
asså detta e ju helt sjukt....som jonas sa, 4 pers från lund misstänkta för misshandel, ingen från karlskrona,,, ,VAD FAN SÄGER DETTA OM SITUATIONEN....hade giants bara haft en organiserad supporter sektion hade nog bilden sett helt annorlunda ut..
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 10, 2006 12:46:44 GMT 1
asså detta e ju helt sjukt....som jonas sa, 4 pers från lund misstänkta för misshandel, ingen från karlskrona,,, ,VAD FAN SÄGER DETTA OM SITUATIONEN....hade giants bara haft en organiserad supporter sektion hade nog bilden sett helt annorlunda ut.. Har pratat med Lunds Vice Ordförande och det är INTE någon/någrar som har med Lunds ishockey att gör utan det är utomstående. Skönt för dem. Inga sura miner från deras håll. Endast ett påpekande att vi skräpade ner lite mycket.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 10, 2006 12:48:27 GMT 1
Då kanske ryktet om att det var någon Firma från något annat håll som var på plats stämmer.
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 10, 2006 12:49:13 GMT 1
Då kanske ryktet om att det var någon Firma från något annat håll som var på plats stämmer. Kan vara så.
|
|
|
Post by schizo on Mar 10, 2006 12:49:37 GMT 1
asså detta e ju helt sjukt....som jonas sa, 4 pers från lund misstänkta för misshandel, ingen från karlskrona,,, ,VAD FAN SÄGER DETTA OM SITUATIONEN....hade giants bara haft en organiserad supporter sektion hade nog bilden sett helt annorlunda ut.. Har pratat med Lunds Vice Ordförande och det är INTE någon/någrar som har med Lunds ishockey att gör utan det är utomstående. Skönt för dem. Inga sura miner från deras håll. Endast ett påpekande att vi skräpade ner lite mycket. mm men det är oxå lätt att stöta ifrån sig alla problemen ,det kunde jonas med gjort,, "näe det var ingen från BB",,,,men det gjorda han inte utan han stod på sig,, bra jonas,, men nu får vi se till att samlas inför nästa säsong,, måste bli bättre på nåt sätt... PS.fick du mitt PM.DS
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 10, 2006 12:52:30 GMT 1
Har pratat med Lunds Vice Ordförande och det är INTE någon/någrar som har med Lunds ishockey att gör utan det är utomstående. Skönt för dem. Inga sura miner från deras håll. Endast ett påpekande att vi skräpade ner lite mycket. mm men det är oxå lätt att stöta ifrån sig alla problemen ,det kunde jonas med gjort,, "näe det var ingen från BB",,,,men det gjorda han inte utan han stod på sig,, bra jonas,, men nu får vi se till att samlas inför nästa säsong,, måste bli bättre på nåt sätt... PS.fick du mitt PM.DS Japp ska fixa det.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 10, 2006 13:04:11 GMT 1
Finns det någon bandad version någonstans? Missade det
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 10, 2006 13:42:03 GMT 1
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 10, 2006 13:48:04 GMT 1
Har precis efter att jag läste artiklen ringt till Sydsvenskan och "skällt lite på dem". Det var ju en från lund "malmö" som sitter för misshandel.
|
|
|
Post by lysander on Mar 10, 2006 14:26:46 GMT 1
Jag är själv Lundasupporter och var på matchen igår. Kom dock försenad en bit in i andra perioden och då hade bråket redan varit (det är fel det som står i Aftonbladet idag att det var mellan andra och tredje perioden). Giantsklackens kärna består av ca 20 skolkompisar i 12-15-årsåldern och jag känner de flesta. De var upprörda. Ingen av dom var inblandade i bråket (och det kan jag gå i god för) men de hade sett det. "Lundasupportern" som hade slagits med klubban var en person som de aldrig sett förut. Ändå tråkigt att detta händer i vår hemmahall och jag beklagar detta och hoppas att Karlskronakillen som blev träffad inte fick några bestående men.
Grattis till segern Karlskrona och lycka till i tvåan!
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 10, 2006 14:28:49 GMT 1
Jag är själv Lundasupporter och var på matchen igår. Kom dock försenad en bit in i andra perioden och då hade bråket redan varit (det är fel det som står i Aftonbladet idag att det var mellan andra och tredje perioden). Giantsklackens kärna består av ca 20 skolkompisar i 12-15-årsåldern och jag känner de flesta. De var upprörda. Ingen av dom var inblandade i bråket (och det kan jag gå i god för) men de hade sett det. "Lundasupportern" som hade slagits med klubban var en person som de aldrig sett förut. Ändå tråkigt att detta händer i vår hemmahall och jag beklagar detta och hoppas att Karlskronakillen som blev träffad inte fick några bestående men. Grattis till segern Karlskrona och lycka till i tvåan! Tack och trevligt med eran omtanke. Enligt polisen kommer killen från Malmö.
|
|
|
Post by sadstatue on Mar 10, 2006 14:47:35 GMT 1
Ja man ska inte dra alla över en kant. Ni verkar inte så dåliga heller som kan dra en klubba rakt i huvudet på nån !! Den personen har ju inget med Giants att göra överhuve taget. Bara där för att slåss. OM jag har fattat det rätt.
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 10, 2006 14:56:12 GMT 1
Ja man ska inte dra alla över en kant. Ni verkar inte så dåliga heller som kan dra en klubba rakt i huvudet på nån !! Och det var samma pajas som vågade sig på å slå min gumma förra året - klart fanskapet ska ha stryk ! Lund bör nog åxå ta å städa lite framför egen dörr innan man börjar gapa på andra ! så du har en kärring till fruntimmer! ;D
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 10, 2006 14:58:43 GMT 1
Jag är själv Lundasupporter och var på matchen igår. Kom dock försenad en bit in i andra perioden och då hade bråket redan varit (det är fel det som står i Aftonbladet idag att det var mellan andra och tredje perioden). Giantsklackens kärna består av ca 20 skolkompisar i 12-15-årsåldern och jag känner de flesta. De var upprörda. Ingen av dom var inblandade i bråket (och det kan jag gå i god för) men de hade sett det. "Lundasupportern" som hade slagits med klubban var en person som de aldrig sett förut. Ändå tråkigt att detta händer i vår hemmahall och jag beklagar detta och hoppas att Karlskronakillen som blev träffad inte fick några bestående men. Grattis till segern Karlskrona och lycka till i tvåan! Det är inte första träffen han har fått i skallen, en av de mildare...
|
|
|
Post by Iceman on Mar 10, 2006 15:59:24 GMT 1
Ja man ska inte dra alla över en kant. Ni verkar inte så dåliga heller som kan dra en klubba rakt i huvudet på nån !! Den personen har ju inget med Giants att göra överhuve taget. Bara där för att slåss. OM jag har fattat det rätt. Ok, men snyggt var det inte. Kanske inte så konstigt att folk blir upprörda när en sådan sak händer. Men än en gång försvarar jag ingen.
|
|