|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 24, 2007 16:16:08 GMT 1
Är helt klart med på den utmaningen kungen! Allt för KHK!! Om FL liraren är en gammal FBKare så lägger jag 200:-
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 24, 2007 16:17:01 GMT 1
Jag e på YB förslag .. nu fyller vi spännerna ...
|
|
|
Post by HF on Nov 24, 2007 16:30:44 GMT 1
Hej kära KHK-älskande fans! Jag ville komma med en liten utmaning / uppmaning!!! Då BB tillsammans med sponsorer fixat så att vi alla får åka på denna resa helt gratis!!!! och att även inträdet i Halmstad är gratis så Tänker iallafall jag lägga 100:- i FL-spannen och hoppas att samtliga gör detsamma. För tänkt er om vi blir 250 personer och samtliga lägger en 100-lapp så har vi samlat in 25.000:- bara på denna resa!!! Och då är det ändå den i särklass billigaste resan vi gör!!!!! Anta nu utmaningen, som jag "Kungen" uppmanar er att göra!! Och se till att FL har 25.000 kronor mer på kontot när vi återkommer till Staun igen!!! Vilka är på En för alla, alla för KHK!!!! ....märligt att grannen ska ta ära från sin grannes förslag Mycket bra att du skrev ut detta förslag här, hoppas att alla lägger en hundring.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Nov 24, 2007 16:38:51 GMT 1
Hej kära KHK-älskande fans! Jag ville komma med en liten utmaning / uppmaning!!! Då BB tillsammans med sponsorer fixat så att vi alla får åka på denna resa helt gratis!!!! och att även inträdet i Halmstad är gratis så Tänker iallafall jag lägga 100:- i FL-spannen och hoppas att samtliga gör detsamma. För tänkt er om vi blir 250 personer och samtliga lägger en 100-lapp så har vi samlat in 25.000:- bara på denna resa!!! Och då är det ändå den i särklass billigaste resan vi gör!!!!! Anta nu utmaningen, som jag "Kungen" uppmanar er att göra!! Och se till att FL har 25.000 kronor mer på kontot när vi återkommer till Staun igen!!! Vilka är på En för alla, alla för KHK!!!! ....märligt att grannen ska ta ära från sin grannes förslag Mycket bra att du skrev ut detta förslag här, hoppas att alla lägger en hundring. Allt för grannsämjan O det gäller ju att få ur tummen också... O det gäller ju inte bara oss som ska med... eller vad säger du svikar-granne ;D ;D
|
|
|
Post by dragskott on Nov 24, 2007 18:22:38 GMT 1
Jag är med, och även på gulpengen.
|
|
|
Post by HF on Nov 24, 2007 20:27:48 GMT 1
....märligt att grannen ska ta ära från sin grannes förslag Mycket bra att du skrev ut detta förslag här, hoppas att alla lägger en hundring. Allt för grannsämjan O det gäller ju att få ur tummen också... O det gäller ju inte bara oss som ska med... eller vad säger du svikar-granne ;D ;D
|
|
|
Post by csektionen on Nov 24, 2007 20:52:57 GMT 1
JAG ÄR SOLKLART MED PÅ DETTA!!!!!!!!!
IN I KAKLET
FORZA KHK
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 10, 2007 8:04:33 GMT 1
VAD SOM GÄLLER UNDER RESANS GÅNG! VAR I GOD TID Var i god tid innan avsatt avgångs tid. Vi har resplaner att följa och kan inte vänta in folk som kommer försent. Bussarna avgår alltid inom avsatt tid!
UPPFÖR DIG Skadegörelse, nedskräpning och ev. sanitära olägenheter som medför kostnader för arrangören (Black Bugs) kommer ovilkorligen att medföra krav på ersättning. Samt avstängning från fortsatta resor i Black Bugs regi.
ALKOHOL Alkohol intag under eget ansvar. Om du är under 18 år så får du INTE dricka någon alkoholhaltig dryck under våra resor. Behöver väl inte skriva men gör det ändå. Narkotika och andra berusningspreparat är absolut förbjudna. Om det upptäcks kommer ordningsmakten att tillkallas.
VID STOPP Vid mat / rast är det angiven tid som gäller. Om det är ett stopp på 10 minuter så åker bussen om 10 minuter. Se till att vara ombord då.
LYSSNA PÅ VÅRA BUSSVÄRDAR Du skall alltid lyssna och respektera det våra bussvärdar säger åt dig när du åker med en buss annordnad av Black Bugs.
OM DU NU MISSKÖTER DIG Om vederbörande inte efterlever de regler eller förordningar som ställs under en resa äger bussvärdarna rätten att avlägsna vederbörande ifrån fordonet/platsen med omedelbar verkan. Vederbörande får då ombesörja vidare resa efter egen förmåga. Detta gäller även under matchen. Om du missköter dig under bortamatchen så åker du inte med hem. Vid grövre misskötsel kommer ordningsmakten tillkallas! Du blir även här avstängd från alla arragemang i Black Bugs regi.
AVBOKNINGSREGEL ELLER OM DU INTE DYKER UPP Om Du uteblir från en resa så kommer du att faktureras och en administrativ avgift på 50 kronor läggs på det ursprungliga resepriset. Om det är en sponsrad gratisresa. Tar vi ut en avgift på 100 kr. Om du får förhinder att åka med så måste du avboka resan senast 48 timmar innan avresa. Annars blir du betalningsskyldig till HELA beloppet
ÅLDERSGRÄNS? Du måste vara myndig dvs 18 år gammal för att få följa med på våra resor. Intyg från målsman eller att du reser i målsmans sällskap så kan du som mindreårig få följa med på våra resor.
MEDLEMSKORT OCH LEGITIMATION Båda dessa skall du ha med dig på en resa. Du skall vid förfrågan kunna visa båda. Om du inte uppfyller några av kraven t.ex. på ålder så om vi fortfarande befinner oss i Karlskrona bli avsläppt från bussen. Eller om du inte kan visa medlemskort få betala fullpris för resan.
BEKRÄFTELSE AV ANMÄLAN / AVANMÄLAN Vi bekräftar endast anmälningar / avanmälningar som sker via mail av bussresan sker på bussen om inte annat anges. Vid längre resor ska i vissa fall en anmälningsavgift betalas.
MATCHBILJETTER Vi ser till att alla resenärer får plats i arenan. Betalning av biljetter sker antingen i bussen eller i entrén. Biljettinfo finns alltid i reseinfon.
TILL SIST Några självklarheter. Behandla dina medresenärer som du själv skulle vilja bli behandlad. Kom ihåg att du represnterar Karlskrona Hockey Klubb som supporter. Uppför dig så att vi (Black Bugs) och KHK kan vara stolta över oss. FORZA KHK - Ettan här kommer vi.
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 11, 2007 11:09:54 GMT 1
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Dec 15, 2007 1:44:43 GMT 1
Stort tack till Johan "Lawless" Holmkvist som höll koll på oss i buss 3. Hade mycket trevligt (trots förlusten). Tack alla som gjorde det möjligt!
//Längst bak i bussen
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 15, 2007 11:20:14 GMT 1
Vill också tacka alla som gjorde denna match till något att minnas. Mer för den härliga publiken än själva matchen på isen!
|
|
|
Post by climber on Dec 15, 2007 13:58:13 GMT 1
Vill också tacka alla som gjorde denna match till något att minnas. Mer för den härliga publiken än själva matchen på isen! INSTÄMMER trots att du är gammal fbk-are ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Dec 15, 2007 17:28:12 GMT 1
Tack till alla på resan till Halmstad med BB i spetsen.
Tack också till alla på buss 7 som höll stämningen på topp.
En liten extra ros till bussvärd Daniel som skötte sin uppgift med den äran !
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Compa on Dec 16, 2007 20:45:17 GMT 1
Måste bara tacka för denna mycket roliga och trevliga resa!!!! Detta måååååste man bara göra om.
En STOR eloge till BlackBugs för detta....ni är bara bäst!!
Ett STORT tack oxå till bussvärdarna i buss nummmer 2!! Mycket trevliga människor.
|
|
|
Post by dragskott on Dec 16, 2007 22:09:00 GMT 1
Vill också tacka alla för den fina upplevelsen. Ett fantastiskt jobb ni har gjort BB. Hoppas att vi kan göra om det snart.
Jag tycker även att Halmstads Supporterklubb gjorde ett kanonjobb för att det skulle bli bra för oss när vi var på plats i Halmstad.
Vill även ge en eloge till bussvärdarna från Nättraby på buss nr1.
TACK!
|
|