|
Post by Teddybear on Dec 8, 2005 23:05:22 GMT 1
Får hoppas att detta blir klart nu i dagarna så att inte tiden rinner iväg, han lär säkert ha erbjudanden från andra klubbar också.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 1:08:34 GMT 1
Hoppas kan vi alltid göra. I detta lag skulle en kille av rätt kaliber kunna göra mkt för laget. Oskar R har enligt min mening tillfört mer än många på länge, både spelmässigt & i form av "tänkande". Laget är betydligt mer anpassat detta år för att vara mottagligt för en div I spelare än förra året. Putte krossades av många förra året men hade han testat detta år hade resultatet nog blivit ett helt annat. Bättre tempo på vissa femmor & mer "tänkande" av hockey i laget detta år kan ge ett helt annat resultat än förra året. Hoppas KHK nu är mottagligt & får hit honom så fort som möjligt. Kanske han kan bidra med flera bra spelare i sin tur? Håller med. Menar du fler spelare till nästa säsong ? Om Henrik ansluter innebär det ju 9 nyförvärv. dessutom letar man väl fortfarande efter en back. Lyckas man med det blir det 10 nyförvärv. det bör räcka
|
|
|
Post by HF on Dec 9, 2005 6:53:29 GMT 1
han är nu klar
|
|
|
Post by youngblood on Dec 9, 2005 7:23:16 GMT 1
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 7:54:39 GMT 1
Kanon Med tanke på att man ej vet när Fredik C och Linus C kommer tillbaka så känns detta extra bra. Henrik är ju ingen center vilket iofs hade behövts. Men vi har ju Olof, Oskar, Filip S. Eller Fredrik P. Bättre alt så man slipper röra i forstafemman
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 9, 2005 10:40:01 GMT 1
Detta kommer att bli riktigt bra, tror KHK har gjort en kanonförstärkning! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by newman on Dec 9, 2005 10:43:19 GMT 1
Bara han kommer igån och inte står på 0 vad det gäller fysik och kondis. Men så fort har han väl ej dekat ner sig. Ska bli kul. Känn dej välkommen hit Henrik. Mot tvåan ska vi.
|
|
|
Post by youngblood on Dec 9, 2005 12:59:21 GMT 1
Saxat från hemsidan: Henrik har efter ett antal säsonger i Tingsryd och Oskarshamn, bestämt sig för att spela för KHK. Henrik spelade flera säsonger i Tingsryds starka förstakedja tillsammans med Anders Åkesson och Larry Pilut. Henrik hade i somras bud från flera klubbar som han tackade nej till pga att han ej ville ligga och pendla en hel säsong. Nu har suget efter hockeyn gjort sig påmint på allvar och han har nu ritat på för KHK. Varför valde du Karlskrona HK? - Det är en klubb som fått en ny fin arena. Det är drag kring hockeyn och mycket folk på matcherna. Vilken typ av spelare är Du? - Skulle nog vilja säga att jag är ganska allround. Vissa säsonger har det blivit många poäng. Andra säsonger har jag mer agerat slitvarg. Du känner en del av spelarna i KHK. - Javisst. Har spelat med Olof, Hjelm och Oskar. Dessutom var ju Strelert här uppe och spelade i J-laget Hur har du tillbringat hösten? - Har tränat ett ungdomslag i Tingsryd. När kan du vara i matchform igen? - Jag ansluter till KHK’s träning veckan innan jul. Behöver ett par veckor på mig för att komma igång. Lär inte ha någon toppform då. Men den kommer väl senare under vårvintern? – Precis, det är ju då det gäller.
|
|
|
Post by newman on Dec 9, 2005 13:00:51 GMT 1
Bäst i mars? Bara det inte är försent då.......
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 9, 2005 16:55:25 GMT 1
Vilken härligt nyförvärv och i rätt tid också (Putte Eriksson dök upp alldelse för sent förra säsongen). Bara vänta tills KHK´s kan mönstra hela sitt manskap då är det inte många lag i denna serie som skall ha en enda chans (inga faktiskt).
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 10, 2005 0:07:12 GMT 1
Länge gått rykten om att han skulle till Kalmar eller Eagles, men det blev till slut KHK ;D
VÄKOMMEN Henke!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 13, 2005 15:57:52 GMT 1
Nummergissning.
Jag tror Henrik kommer att spela i tröja nr. 11
|
|
|
Post by youngblood on Dec 13, 2005 18:13:26 GMT 1
Nummergissning. Jag tror Henrik kommer att spela i tröja nr. 11 RANDY RANDY RANDY ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 14, 2005 10:17:17 GMT 1
Nummergissning. Jag tror Henrik kommer att spela i tröja nr. 11 RANDY RANDY RANDY ;D ;D ;D ;D Ja just det, ja. Ingen dålig mantel att axla, förutsatt att det blir nr. 11 då...
|
|
|
Post by newman on Dec 14, 2005 11:28:52 GMT 1
Eller nr 88. En legend...
|
|