|
Post by dragskott on Feb 3, 2008 22:21:10 GMT 1
En vecka kvar ! Nu är det 53 st som har anmält sig till supporterkronan. Pengarna går till Folkets lirare 2008/2009. Det måste finnas fler som kan tänka sig att stödja Folkets lirare. Förutsättning enligt början på tråden. Denna säsongen fick vi Larry Pilut. Vill vi ha någon nästa säsong? Micke "polle" Pålsson Pierre"YOUNGBLOOD"Löfgren x 2 dragskott x 2 Mats "mindRIOT" Olsson Bennie "Canucken" Sundmark x 2 Gustav hts - mot ettan! oneandonly x 2 loparen jompa Järnbyxan #73 BURT Avalanche hobbe rickard "Husnasarn" Torbjörn "Tobbe" Karlsson Ulf Sjögren Thomas Reuterljung Carina Reuterljung Kjell Pettersson Johan"Lawless"Holmqvist Rickard Karlsson Ronny Karlsson Anders Lundgren Johan Lundgren Rille Hammar Petter Svensson Magnus Olsson Andre Breidermar Desiree Hoberg Robert Virveus Mats Daleke X 2 Thomas Von Dahn Tobie Von Dahn Martin Karlsson Patrik Lindgren Marianne Pettersson Patrik Karlsson Ola Andersson Markus Andersson Per Hedlund Marcus Svensson Magnus Blidh Mickael Magnusson Ann Hedlund Leif Fransson Lillemor Fransson Mats Lundberg 53 gånger 53 företag (http://www.khk.se/?id=3977) ger 2809 kr till folkets lirare. Kom igen gott folk! Skicka ett pm och anmäl er. eller sätt upp er på listan vid nästa hemmamatch mot Krif.
|
|
|
Post by Jonas74 on Feb 10, 2008 16:34:02 GMT 1
Jag är med!
|
|
|
Post by dragskott on Feb 10, 2008 21:08:51 GMT 1
Nu är det 54 st som har anmält sig till supporterkronan. Pengarna går till Folkets lirare 2008/2009. Det måste finnas fler som kan tänka sig att stödja Folkets lirare. Förutsättning enligt början på tråden. Denna säsongen fick vi Larry Pilut. Vill vi ha någon nästa säsong? Micke "polle" Pålsson Pierre"YOUNGBLOOD"Löfgren x 2 dragskott x 2 Mats "mindRIOT" Olsson Bennie "Canucken" Sundmark x 2 Gustav hts - mot ettan! oneandonly x 2 loparen jompa Järnbyxan #73 BURT Avalanche hobbe rickard "Husnasarn" Torbjörn "Tobbe" Karlsson Ulf Sjögren Thomas Reuterljung Carina Reuterljung Kjell Pettersson Johan"Lawless"Holmqvist Rickard Karlsson Ronny Karlsson Anders Lundgren Johan Lundgren Rille Hammar Petter Svensson Magnus Olsson Andre Breidermar Desiree Hoberg Robert Virveus Mats Daleke X 2 Thomas Von Dahn Tobie Von Dahn Martin Karlsson Patrik Lindgren Marianne Pettersson Patrik Karlsson Ola Andersson Markus Andersson Per Hedlund Marcus Svensson Magnus Blidh Mickael Magnusson Ann Hedlund Leif Fransson Lillemor Fransson Mats Lundberg Jonas74 54 gånger 53 företag (http://www.khk.se/?id=3977) ger 2862 kr till folkets lirare. Det kommer något eller några namn till som anmälde sig idag vid Arenan.
|
|
|
Post by dragskott on Feb 11, 2008 11:59:07 GMT 1
57 st blev det som anmälde sig till supporterkronan vilket är jättebra. Pengarna går som sagt till Folkets lirare 2008/2009.
From nästa match går det bra att betala och bli avprickad från listan. Några började redan under söndagen att betala in. Tack så mycket.
Följande ställer upp och sponsrar Folkets lirare 2008/2009 med Supporterkronan.
Micke "polle" Pålsson Pierre"YOUNGBLOOD"Löfgren x 2 dragskott x 2 Mats "mindRIOT" Olsson Bennie "Canucken" Sundmark x 2 Gustav hts - mot ettan! oneandonly x 2 loparen jompa Järnbyxan #73 BURT Avalanche hobbe rickard "Husnasarn" Torbjörn "Tobbe" Karlsson Ulf Sjögren Thomas Reuterljung Carina Reuterljung Kjell Pettersson Johan"Lawless"Holmqvist Rickard Karlsson Ronny Karlsson Anders Lundgren Johan Lundgren Rille Hammar Petter Svensson Magnus Olsson Andre Breidermar Desiree Hoberg Robert Virveus Mats Daleke X 2 Thomas Von Dahn Tobie Von Dahn Martin Karlsson Patrik Lindgren Marianne Pettersson Patrik Karlsson Ola Andersson Markus Andersson Per Hedlund Marcus Svensson Magnus Blidh Mickael Magnusson Ann Hedlund Leif Fransson Lillemor Fransson Mats Lundberg Jonas74 Ola Johansson Jonas74 Eaglebay(Örnsköldsvik) Mac76
57 gånger 53 företag (http://www.khk.se/?id=3977) ger hela 3021 kr till folkets lirare.
TACK TILL ALLA!!
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 11, 2008 12:08:19 GMT 1
KANON !!!!!
|
|
|
Post by hockeylover on Feb 11, 2008 12:27:25 GMT 1
ABSOLUT!!! Ett mycket bra initiativ som gav en respektabel slant i FL-kassan!
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 11, 2008 12:31:53 GMT 1
ABSOLUT!!! Ett mycket bra initiativ som gav en respektabel slant i FL-kassan! Det enda som var synd var att INTE fler var med. Till exempel här på Forumet, då det bara var "kaffepengar" det handlade om. KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 11, 2008 12:57:57 GMT 1
ABSOLUT!!! Ett mycket bra initiativ som gav en respektabel slant i FL-kassan! Det enda som var synd var att INTE fler var med. Till exempel här på Forumet, då det bara var "kaffepengar" det handlade om. KHK mot 1:an !!!! Ja märkligt att de med högsta kraven sviktar så fort egna plånboken ska fram
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 11, 2008 13:03:15 GMT 1
Det enda som var synd var att INTE fler var med. Till exempel här på Forumet, då det bara var "kaffepengar" det handlade om. KHK mot 1:an !!!! Ja märkligt att de med högsta kraven sviktar så fort egna plånboken ska fram Så det handlar om att man ska betala för sina åsikter?
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 11, 2008 14:29:59 GMT 1
Ja märkligt att de med högsta kraven sviktar så fort egna plånboken ska fram Så det handlar om att man ska betala för sina åsikter? Nu vet jag inte om du tog åt dig eller om det bara var en allmän reflektion. Jag har inte pekat ut någon. Bara spann vidare på OAO's inlägg
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 11, 2008 14:39:12 GMT 1
Så det handlar om att man ska betala för sina åsikter? Nu vet jag inte om du tog åt dig eller om det bara var en allmän reflektion. Jag har inte pekat ut någon. Bara spann vidare på OAO's inlägg Jag tar inte åt mig. Har lagt pengar till bla Henning så det är mer en allmän reflektion som jag gör. Det är mycket snack om att lägga pengar hit och dit, det ska vara upp till var och en samtídigt som man får kommentera laget, spelet m.m.
|
|
|
Post by dragskott on Feb 11, 2008 15:50:34 GMT 1
57 st blev det som anmälde sig till supporterkronan vilket är jättebra. Pengarna går som sagt till Folkets lirare 2008/2009.
From nästa match går det bra att betala och bli avprickad från listan. Några började redan under söndagen att betala in. Tack så mycket.
Följande ställer upp och sponsrar Folkets lirare 2008/2009 med Supporterkronan.
Micke "polle" Pålsson Pierre"YOUNGBLOOD"Löfgren x 2 dragskott x 2 Mats "mindRIOT" Olsson Bennie "Canucken" Sundmark x 2 Gustav hts - mot ettan! oneandonly x 2 loparen jompa Järnbyxan #73 BURT Avalanche hobbe rickard "Husnasarn" Torbjörn "Tobbe" Karlsson Ulf Sjögren Thomas Reuterljung Carina Reuterljung Kjell Pettersson Johan"Lawless"Holmqvist Rickard Karlsson Ronny Karlsson Anders Lundgren Johan Lundgren Rille Hammar Petter Svensson Magnus Olsson Andre Breidermar Desiree Hoberg Robert Virveus Mats Daleke X 2 Thomas Von Dahn Tobie Von Dahn Martin Karlsson Patrik Lindgren Marianne Pettersson Patrik Karlsson Ola Andersson Markus Andersson Per Hedlund Marcus Svensson Magnus Blidh Mickael Magnusson Ann Hedlund Leif Fransson Lillemor Fransson Mats Lundberg Jonas74 Ola Johansson Jonas74 Eaglebay(Örnsköldsvik) Mac76
57 gånger 53 företag (http://www.khk.se/?id=3977) ger hela 3021 kr till folkets lirare.
TACK TILL ALLA!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 11, 2008 15:50:39 GMT 1
Personligen uppmuntrar jag gärna alla bra initiativ som kommer från forummedlemmarna. Det har redan dragit in ansenliga summor till KHK. Kan därför förstå att det finns en viss besvikelse bland de som tar dessa initiativ när det inte blir lika många som hakar på som man hoppats
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 11, 2008 20:23:34 GMT 1
Personligen uppmuntrar jag gärna alla bra initiativ som kommer från forummedlemmarna. Det har redan dragit in ansenliga summor till KHK. Kan därför förstå att det finns en viss besvikelse bland de som tar dessa initiativ när det inte blir lika många som hakar på som man hoppats Men då borde du också förstå att alla inte kan vara med på allt? Tycker vi ska vara glada över att det ställer upp folk på alla olika saker även om det inte är den stora massan hela tiden! Det gnällande jag betalat för lägger jag ut på entreprenad Så allt gnällande är skattat och betalt även när andra gör det ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 11, 2008 21:47:13 GMT 1
Personligen uppmuntrar jag gärna alla bra initiativ som kommer från forummedlemmarna. Det har redan dragit in ansenliga summor till KHK. Kan därför förstå att det finns en viss besvikelse bland de som tar dessa initiativ när det inte blir lika många som hakar på som man hoppats Men då borde du också förstå att alla inte kan vara med på allt? Tycker vi ska vara glada över att det ställer upp folk på alla olika saker även om det inte är den stora massan hela tiden! Det gnällande jag betalat för lägger jag ut på entreprenad Så allt gnällande är skattat och betalt även när andra gör det ;D Aha. Då är jag med ;D outsourcing alltså. Ungefär som MC-klubbarna som låter underhuggare göra skitjobbet
|
|